Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 21:57

Fairytail schreef:
Ik had zo'n gave bikini gezien, gaat hij maar tot F :(
Ik moet ook nog op jacht maar vrees dat het weer niets word..

welke? :o

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 22:06

Nouks schreef:
kathris schreef:
ja, ik weet dat Freya te koop is in winkels.. behalve deze bikini kennelijk.. want overal waar ik ben geweest waarvan ik weet dat ze Freya verkopen hadden ze 'm niet..
ik zoek nog even verder.. misschien is er nog een andere leuke bikini ergens..

Je kunt ook vragen of ze die bikini voor je bestellen natuurlijk.

had ik gevraagd, maar dat wilde ze niet doen.. vanwege het risico dat als die mij dan niet goed zit ik hem dus niet koop en zij blijven zitten met één bikini van een bepaald model/kleur

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 22:17

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 23:21

kathris schreef:
ja, ik weet dat Freya te koop is in winkels.. behalve deze bikini kennelijk.. want overal waar ik ben geweest waarvan ik weet dat ze Freya verkopen hadden ze 'm niet..

Ik zie hem nu, ik wilde die ook supergraag maar ze hebben hem idd niet. Ze denken dat er te weinig animo voor is :(

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 08:49

Cath_16 schreef:
kathris schreef:

Ik zie hem nu, ik wilde die ook supergraag maar ze hebben hem idd niet. Ze denken dat er te weinig animo voor is :(

ik begreep wel van een van de dames uit de lingeriezaak dat deze freya bikini niet zo stevig was en niet zo goed bleef zitten als andere van freya.. denk dat ik, juist omdat ik iets stevigs zoek waarmee ik ook daadwerkelijk kan zwemmen.. deze toch laat schieten en iets anders ga zoeken.. misschien tegen de tijd dat ik hem ergens voor de halve prijs online zie ik hem nog bestel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 10:46

kathris schreef:
had ik gevraagd, maar dat wilde ze niet doen.. vanwege het risico dat als die mij dan niet goed zit ik hem dus niet koop en zij blijven zitten met één bikini van een bepaald model/kleur

Flauw wel...

Corelli

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:04

*Meldt zich met 70E* :D

Fijn he, die bikinitijd? Zag allemaal leuke bij de H&M en hoewel ik al wel wist dat het niks zou zijn, heb ik me er toch ingeworsteld :+ Nou, dat was geen succes ;) Ga binnenkort eens even bij een goede lingeriezaak langs, wil graag een triangel met beugel voor wat extra stevigheid :)

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:07

Ik heb een mooie 75 C :) Precies goed!
overal Bh's vinden, en ook precies een maatje wat vaak blijft hangen!
Bij mij ligt het heel erg aan mijn gewicht, zodra ik wat afval, zijn me bh's wat ruimer, en zodra ik weer aan kom, zitten ze weer strakker..

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:12

Ik moet nu toch echt weer inkopen gaan doen. Heb van m'n 'oude' bh's helemaal striemen over m'n borsten lopen omdat ze nu toch echt te klein zijn.

Gaan we weer, vond het vroeger geweldig om bh's te kopen, nu staat me (na vanalles gepast te hebben) meestal het huilen nader dan het lachen...

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:14

Ilsemarie schreef:
@boncho: Ooh ja Avero! mooi model. heb ik ook! Zit geweldig :D
Overigens... ik heb er een minislip bij die kosten maar 27,95... volgens mij is de rest rond de 40/50 euro! echt erg idd!

Jeetje, ik vond die string van €10 die ik laatst kocht al duur :P Maar vond het wel mooi voor mij m'n BH.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:51

Wat voor bikini hebben jullie trouwens? Vorig jaar had ik een haltermodel, maar daar kreeg ik een zere nek van :')
Heb er nu 3 besteld in een gewoon BH -model zegmaar, ben benieuwd :)

ilona_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 17:11

Ik heb vandaag een Bikini besteld bij de Otto, hoop zoo dat die gaat passen want bij livera en hunkemuller dus niks in mijn maat 75E dus nou ja, ik heb me hoop gevestigd op me bikini van de otto :D
en ik zie wel. hoop echt dat dat goed zit :D

Anders_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 08:45

Iemand ervaring hier met BorstVergroting?? Want ik wil heel graag een poging wagen...

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 11:29

Pfff, gisteren 6 (!) bikini's gepast.. Ik geloof maar dat ik in zo'n burkini gaan.. wat is dat deprimerend zeg!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 13:10

Anders_Amigo schreef:
Iemand ervaring hier met BorstVergroting?? Want ik wil heel graag een poging wagen...

ik denk het niet. Meeste dames hier hebben er juist last van. Verkleiningen zijn wel genoeg ervaringen hier!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 16:08

kathris schreef:
heb een hele leuke freya bikini (de: Shi Shi Beach Bikini) gezien, en wil die, als ik hem in NL echt niet kan vinden toch maar bestellen.. dus de vraag: heeft er iemand hier ervaring met bestellen op de website http://www.brasandhoney.com?

ja ik heb daar besteld! :j was nog redelijk snel ook :j

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 16:10

Anders_Amigo schreef:

ik denk dat dit het verkeerde topic ervoor is, wij zijn allemaal rondborstige dames die bezig zijn met het leed dat kleding,bh's en bikini's heet.

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 16:10

xDramaQueen schreef:
kathris schreef:
heb een hele leuke freya bikini (de: Shi Shi Beach Bikini) gezien, en wil die, als ik hem in NL echt niet kan vinden toch maar bestellen.. dus de vraag: heeft er iemand hier ervaring met bestellen op de website http://www.brasandhoney.com?

thnx :) heb je toevallig ook ervaring met terugsturen?
kheb inmiddels wel een andere bikini gezien (ook online, bij bravissimo) die ik erg leuk vind.. maar moet even wachten tot ik weer geld heb :P en dan heel hard hopen dat ze m'n maat nog hebben..

IceMam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 16:12

Ik heb begin februari mijn borsten laten verkleinen. Komend weekend ga ik op jacht naar een bikini, eindelijk een confectiemaat!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 16:15

kathris schreef:
xDramaQueen schreef:

thnx :) heb je toevallig ook ervaring met terugsturen?
kheb inmiddels wel een andere bikini gezien (ook online, bij bravissimo) die ik erg leuk vind.. maar moet even wachten tot ik weer geld heb :P en dan heel hard hopen dat ze m'n maat nog hebben..

nee, want mijn bikini zat perfect :D dus dat weet ik helaas niet sorry :)

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 16:15

iig bedankt :) en nog even nieuwsgierig.. welke bikini had je besteld?

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:15

het bikini-stadium ben ik helaas gepasseerd...maar dit bakpak vind ik heel mooi (ja alweer bravissimo):
Afbeelding

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:20

Ik wil die ook erg graag Kathris!

Had jij ook een bikini van Freya dramaqueen en hoe viel die? Normale maat. Ik wil ook zo graag hier ergens passen en dan bestlelen, maar veel winkels hebben alleen die lelijke freyas!

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 19:18

Heey meiden :)
Ik had een vraagje. Hebben jullie enig idee of het zin heeft om op zoek te gaan naar een strapless bh?
Of moet je dat met een grotere cup maar uit je hoofd zetten? ;)
(heb met bikini van marlies dekkers maat D, sapph maat F, (gemiddeld D/E.)
Ik heb namelijk een heel leuk zomertruitje gekocht die het mooiste zou staan met een strapless.
Ben benieuwt :)

groetjes

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:10

kathris schreef:
iig bedankt :) en nog even nieuwsgierig.. welke bikini had je besteld?

geloof singapore sling ofzo, gewoon ff zwarte met rode details, zit heerlijk :+:

beantsje schreef:
het bikini-stadium ben ik helaas gepasseerd...maar dit bakpak vind ik heel mooi (ja alweer bravissimo):
Afbeelding

erg chique, mooie vormen heeft de dame ook vind haar erg vrouwlijk, staat haar geweldig die bikini!

Loesss schreef:
Ik wil die ook erg graag Kathris!

Had jij ook een bikini van Freya dramaqueen en hoe viel die? Normale maat. Ik wil ook zo graag hier ergens passen en dan bestlelen, maar veel winkels hebben alleen die lelijke freyas!

nou, ik had vorig jaar een D, zo valt hij ook gewoon, ik ben nu wat forser met mn E en me broekje is verstelbaar door de strikjes maar ook het topje zit nog helemaal uitstekend.. +:)+ ze vallen dus gewoon normaal :j