Goof schreef:Marchador schreef:Ja dat staat inderdaad in het topic
Dat is iets wat ik zelf ook steeds aangeef.
Het vervelende is alleen dat wanneer ik een pauze moet inlassen en ik zie mijn vriend alweer kijken met zo'n bepaalde blik. Dan toch maar een diepe zucht en weer proberen verder te gaan. Mijn humeur keldert daar zo enorm van.
Je wilt niet weten hoe vaak ik het aangeef, maar op een bepaald moment denk ik, is dat nu mannen eigen of snapt hij het niet dat het me zoveel pijn doet.
Het doet me bijna meer zeer als hij niet snapt waarom ik een pauze houd. Hij is zelfs mee geweest naar de reumatoloog!
En jij gtrekt je iets aan van een "bepaalde" blik?? Dat snap ik dan niet, huis hoeft toch niet in enkele minuten te blinken en geuren, of zie ik dat verkeerd? Waarom zou je trouwens niet gaan zitten en hem de rest laten doen??
Mijn vriend wil alles spik en span hebben. Hij ziet het als: hij doet veel meer dan mij in huis. En dat is ook zo dat weet ik ook en dat waardeer ik.
Maar wat sarabande zegt kan misschien wel kloppen, ik denk eerder dat het een misverstand is.
Hij kan heel geirriteerd zijn over de manier waarop ik dweil bijvoorbeeld (niet goed kunnen uitwringen).
Ik ga het er toch eens rustig met hem over hebben.
Normaal laat ik het ook lekker langs me heen gaan, maar ik voel me er niet gemakkelijk onder. Laat ik het zo zeggen.
Het is ook echt alleen bij schoonmaken hoor.
Hij weet dat ik het moeilijk vind om naar de supermarkt te gaan, zeker in de zomer, dat ik met veel pijn weer buiten kom. En dan ga ik dus ook niet, dat respecteerd hij wel.