Ik wil juist aankomen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wishper

Re: Ik wil juist aankomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:45

aleida_thijs schreef:
Wishper schreef:
Hoe gaat het bij jullie met aankomen?
Mijn gewicht schommeld heeel erg, ik ga nu beginnen aan een bus "gewichtstoename".
Hou jullie op de hoogte Knipoog Of 't helpt of niet..

Hopenlijk helpt het bij je Lachen
Met mijn gewicht gaat het goed, ben al 3 kilo zwaarder Knipoog Mijn BMI is ook wat omhoog gegaan, dat was nog maar 12,5 en nu bijna 14.

Zozo Haha! Hoe heb je die 3 kilo eraan gekregen?

monty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 19:04

aleida_thijs schreef:
Wishper schreef:
Hoe gaat het bij jullie met aankomen?
Mijn gewicht schommeld heeel erg, ik ga nu beginnen aan een bus "gewichtstoename".
Hou jullie op de hoogte Knipoog Of 't helpt of niet..

Hopenlijk helpt het bij je Lachen
Met mijn gewicht gaat het goed, ben al 3 kilo zwaarder Knipoog Mijn BMI is ook wat omhoog gegaan, dat was nog maar 12,5 en nu bijna 14.

12,5 is gevaarlijk laag! Op de foto's in je profiel ben je dun, maar niet extréém mager. Ben je sinds die tijd veel afgevallen of ben je nog jong en is het bmi niet representatief?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 20:20

Je bent 15 zag ik, Aleida Lachen. Dan nog is 12,5 best laag, maar nu ben je dus zeker op de goede weg! Komt wel goed met jou Haha!

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 02:05

Volgens mij komen er bij mij weer wat kilootjes aan. Het is nu een maand uit met mijn ex en ik eet me helemaal kapot in de chocola. Ook niet echt gezond.

Ik heb wel de hele godganselijke dag honger.... Dus ik ga nu op dit nachtelijke tijdstip eens even kaassouffles maken, jumjum!

aleida_thijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 18:30

monty schreef:
Een aantal van jullie hebben de leeftijd van 18 nog niet bereikt, zolang je jezelf niet bewust uithongert en verder gezond bent zou ik mij niet zo druk maken over een laag gewicht. Ik woog tot aan mijn 23e 45 kilo (1.83) en dat is vanzelf goedgekomen.

Daar zit wat in, maar als je niet ongesteld meer wordt en een superlaag bmi hebt kan je er beter iets aan gaan doen! Juist omdat je nog geen 18 bent, dan moet alles nog groeien, en genoeg gezonde voeding is hartstikke belangrijk dan! Ik moet zelfs eigenlijk ook nog een botscan laten doen, omdat botten er ook onder kunnen lijden. Daarbij is het ook niet leuk om als een soort anorexia patientje gezien te worden...

aleida_thijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 18:39

Whisper: Het is wel verspreid over een paar weken, hoor Haha!
Ik moet 0.5 kilo per week, en dat doe ik precies Knipoog Mijn geheim is overal boter op, volle yoghurt en voor de rest gezond eten Knipoog

Monty: Ik ben zeker extreem afgevallen in de zomer... bijna 10 kilo zelfs, geloof ik Bloos Bloos Daarom mag ik ook helemaal niet meer sporten nu. Maar het moet goed komen! Lachen De foto's in mijn profiel zijn ook al een beetje oud.

Sheran: Ja zeker, ik vind het ook fijn om te horen dat anderen het ook beginnen te zien! Haha! Dat is altijd goed om te horen.
Maar toen ik gister uitging kreeg ik nog wel een rotopmerking... Werd ik aangestaard door een jongen, die vroeg of ik niet eens een keer een broodje moest gaan eten.... Koe Ik heb er maar niet op gereaeerd...
Maar toch vervelend, ik doe echt mijn best, en als het voor mn gevoel super gaat (en dat zegt de dietiste ook), krijg je zoiets te horen....

Airiin: Wat rot dat het uit is! Maar een beete extra chocola kan geen kwaad denk ik....
En de hele dag honger lijkt me best handig als je aan moet komen Haha!

Edit: Ik vind het echt ironisch dat er een advertentie onder deze pagina staat (bij mij dan), waarop te zien is : Met trimgel 7 kilo afvallen binnen een week!!
Hahaha, lekker dan Tong uitsteken

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:43

Ik zie nu staan "12 kg afvallen?" Huilen van het lachen dubieus

Ik heb het trouwens zelf uit gemaakt en inmiddels heb ik een veel beter maatje gevonden, maar ik vind het gewoon rot hoe mijn ex zich voelt (en hoe hij tegen mij doet)
Chocola eten helpt! Ik heb gisteren van een vriendin het Boyfriend Replacement Chocolate Bath pakket gekregen. Niiice! Tong uitsteken

Ben alleen bang dat wanneer ik straks 3 maanden naar Nieuw Zeeland ga mijn kilootjes er weer afvliegen. Backpacken is niet erg goed als je wilt aankomen Tong uitsteken

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-08 19:50

Chocolade is ook niet erg goed als je wil aankomen Tong uitsteken
Wel gezond eten hoor Tong uitsteken

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:52

Ik ga hier ook even stippen voor tips. Vind het ook wel goed dat en zo'n topic is...

Ik hoor vaak dat ik niet moet zeuren. Dat zijn dan vooral mensen met een maatje meer. Maar ik ben van mening dat je van ondergewicht evenveel last kan hebben als van overgewicht. Desondanks ben ik blij dat ik niet dik ben, dan liever wat te dun...

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 20:08

Ik eet óók nog gezond hoor, naast al die chocola!
Alleen extreem veel... vooral veel warm eten (die ene wrap die nog over is van gisteren, quiche uit de oven, loempia's, etc.) maar daarnaast ook nog fruit en groente natuurlijk. Ben verliefd op mijn groenteburgers <3

@eilleen333: ik krijg inderdaad ook vaak te horen dat mensen zo jaloers op me zijn. Vandaag op het werk nog, 3 mensen gingen weg dus we hadden taart en cake met slagroom en mega kerstkoeken en we waren met zn 5en (ipv 14 normaal). Dan krijg ik te horen "toe, neem nog een stukje want je bent al zo dun. Je moet meer eten!" vervolgens waren ze redelijk in shock dat ik veul meer at dan zij...

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 20:28

Ik heb zelf dat ik de laatste tijd minder trek heb dan eerder. Naja, wel trek, maar niet in gezond voedsel Tong uitsteken .