[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saskiaatje

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 12:23

Even lekker uitgespoeld. Haha!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 12:26

Nouja, zolang er niets is beschadigd.
Dus bij deze een waarschuwing voor iedereen die zijn piercing rondom/in de neus met zeezout uitspoelt.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 12:28

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal mensen aangesproken op hun off topic post gedrag in dit topic.
Kom op jongens...kletsen en babbelen kan in het HK topic, houdt het hier bij de piercings.

Dus geen posts als "Ik ga nu naar bed, doei" of ander geklets dat niks met piercings te maken heeft.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 12:32

Oké mag ik wel wat vragen?
Moeten alle posts echt informatie bevatten, of mag je ook melden dat je bijvoorbeeld een nieuwe piercing hebt gekocht? En elkaar piercingsites aanraden?
Hoe zit het met elkaar op de hoogte houden van welke piercings je wilt, gaat nemen etc?

Ik wil graag even de grenzen weten. Knipoog

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 12:36

Alles dat te maken heeft met het zetten van een piercing, het onderhouden ervan en eventuele problemen kun je hier kwijt.
Alle andere dingen in het HK topic.

Dat je een mooi nieuw sieraad hebt gekocht en daar blij mee bent hoort dus niet hier thuis, sites waar je goede informatie kunt krijgen mag je wel aanraden.

Kletsen over dat je zo graag een sternum zou willen hebben, maar het niet mag van je ouders is ook een goed voorbeeld dat in de HK thuis hoort.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 12:38

Hoe lang zal ik wachten met het verwisselen van m'n piercing? Ik wil namelijk toch echt m'n ringetje weer in. Scheve mond

Ik heb sowieso geen tijd om naar m'n piercer te gaan deze week, maar zelf krijg ik 'm niet meer in.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 12:39

Euhm, ik zou je knopje toch nog maar een tijdje laten zitten. En toch echt wachten op wat de piercer te zeggen heeft.
Zo raakt je piercing te geïrriteerd, dus laat hem maar even rusten. Lachen

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 12:41

Verdorie. Clown Ik wil m'n ringetje, dit is zó slecht voor m'n tandvlees. Als ik m'n ringetje inheb, beschadig ik m'n tandvlees niet.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 12:41

Het terugtrek gevaar blijft wel even groot zover ik weet. (helaas)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 12:50

Ja? Bij mij is het na m'n ringetje namelijk opgehouden. Ja

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 12:51

Serieus? Nou dat is dan wel super!
Heb je écht geen tijd om naar je piercer te gaan?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 13:01

Ja, echt waar. Omdat dat ringetje precies aansluit aan je lip, aan de binnenkant ook. En dit zit bij mij niet tegen mijn tanden aan, helemaal niet zelfs.

Misschien dat ik vrijdagmiddag even langs kan gaan.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 13:02

Nou, dan heb jij geluk Haha!
Dan hoop ik voor je dat je vrijdag kan gaan, het si echt het beste om de piercer er naar te laten kijken. Ja

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 16:03

hmm, vraagje over mijn labret.
Mijn lip is best wel dik.
Maar vanochtend ongelofelijk dik, ben er in mijn slaap op gaan liggen en niet wakker geworden ofzo.
Nou kwam er iemand met het idee om gewoon schoon te blijven maken met salium. Maar om op mijn lip zelf, om de piercing heen arnica te smeren tegen de zwelling.
(heb nu echt zo'n zoeloelip)
Kan dat kwaad of zijn daar beter andere middeltjes voor?

Verder zit aan de binnenkant van mijn lip nu zo'n wit velletje, nou kwam dat vanochtend al over mn piercing heen en heb het dus met een wattipje met zoutwater zachtjes weer wat teruggeduwd, want een ingegroeide piercing zie ik niet zitten..maar kan ik daar verder nog iets tegen doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 16:07

Van op je labret liggen word ie heus niet dik, wat 'n humor. *LOL*
Wat salium/arnice is weet ik niet, gewoon met dat zeezout blijven spoelen en evt. een ijsblokje er tegen aan, maar ik zou niet allemaal zalfjes gaan lopen smeren.

Wit velletje ging bij mij vanzelf weg, niet aan lopen klöten.

Edit; Weet iemand trouwens waar je leuke tongpiercings kan kopen, 1.2 mm?
M'n tong valt echt 10 keer mee, kan nog gewoon normaal praten en eten is nu ook een stuk makkelijker dan donderdag. Lachen

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 16:27

Anthea schreef:
Van op je labret liggen word ie heus niet dik, wat 'n humor. *LOL*
Wat salium/arnice is weet ik niet, gewoon met dat zeezout blijven spoelen en evt. een ijsblokje er tegen aan, maar ik zou niet allemaal zalfjes gaan lopen smeren.

Ik zeg ook niet voor niks OFZO, achter die zin van ik er ben er op gaan liggen.. Nors opkijken
Salium is gewoon zoutoplossing, dus dat doe ik gewoon..
En voor arnica..
dat is een zalf voor kneuzingen, verstuikingen en zwellingen.
En vooral omdat dat laatste erop staat en ik het vaak gebruik en altijd goed werkt, leek het me nu ook een idee....
En vandaar dat ik het vraag.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 16:29

@lotteke: Mmm lastig. Ik denk dat je gewoon het beste met een zoutoplossing en Uncicura aan de slag kan gaan, en verder geen dingen opsmeren etc.
Aangezien je lip is opgezwollen, de wond genoeg ruimte geven en zorgen dat het staafje lang genoeg is. Succes ermee. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 16:31

Rustig maar, ik piste alleen maar half in m'n broek door die opmerking. Huilen van het lachen
Ik zou zelf geen zalf voor piercings gebruiken, maar goed, moet jij weten. Je weet 't vast beter. Ik neem aan dat dit je 1e piercing is? Clown
Achja. Piercings moet je gewoon voorzichtig mee omgaan, doe ik iig. Ik ga er geen zalfjes en al die zooi opsmeren, alleen zeezout en verder doe ik er niks aan, werkt goed. Zalfjes die eigenlijk niet voor piercings zijn kunnen alleen maar kwaad aanrichten.

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 16:35

Anthea schreef:
Rustig maar, ik piste alleen maar half in m'n broek door die opmerking. Huilen van het lachen
Ik zou zelf geen zalf voor piercings gebruiken, maar goed, moet jij weten. Je weet 't vast beter. Ik neem aan dat dit je 1e piercing is? Clown
Uhm nee, maar wel de eerste in mijn lip...en als ik het beter zou weten zou ik het hier niet gaan vragen wel? Dus niet zomaar gaan "aannemen"
Achja. Piercings moet je gewoon voorzichtig mee omgaan, doe ik iig. Ik ga er geen zalfjes en al die zooi opsmeren, alleen zeezout en verder doe ik er niks aan, werkt goed. Zalfjes die eigenlijk niet voor piercings zijn kunnen alleen maar kwaad aanrichten.

Kijk, dat laatste kan ik wat mee.

Same @red_savage, geen arnica dus, maar gewoon koelen en spoelen. Thanks

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 16:36

NP. Iig veel geduld hebben, niet te veel aanzitten. Gewoon hetzelfde behandelen als toen je hem net had laten zetten. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 16:45

Maar dat laatste zei ik toch ook in m'n 1e post? Clown

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 17:02

Linda, (hoe) moet jij je tongpiercing nou schoonmaken, want neem aan dat je daar geen zoutoplossing voor gebruikt? Clown Huilen van het lachen

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 17:05

tongpiercings genezen vrijwel vanzelf, de eerste paar dagen goed spoelen en hij is binnen no time genezen... (over het algemeen)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 17:06

Dat dacht ik eigenlijk al ja Lachen Lijkt me ook een beetje gek als je daar allerlei middeltjes op gooit, lijkt me niet gezond als je dat inslikt Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 17:12

Ik spoel met zo'n een of andere spoeling die ik heb mee gekregen, eerste 3 dagen moet ik 3 keer per dag spelen, daarna 2 dagen 2 keer per dag en daarna 1 keer per dag tot het leeg is. Tongpiercings zijn binnen 3-4 weken genezen als het goed is. Vind het wel grappig dat ik nu een tongpiercing heb.. Wat doe je als je je verveeld? Juist ja, een piercing zetten.. Wtf man. Huilen van het lachen