Poeltje schreef:Phoe, oke... Dan kan ik nog wel even.
Gewoon veel wax of eventueel kauwgum gebruiken.
Na een tijdje went je mond aan de beugel en kun je het afbouwen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Uums schreef:Dat is heel relaxed! () Goed nieuws dus
Wat balen, PaashaasIk snap er ook niets van, als het medisch noodzakelijk is
Ik heb heel lang niet naar de ortho gekund en afgelopen maandag was het echt tijd voor een afspraak. De onderbeugel moest opnieuw vastgezet worden en ik geloof dat ik een beginnende assistente had. Directief & non-communicatief ("Open, verder open." Ehm, ik ben geopereerd, verder lukt niet).
De ring rond de ene kies paste niet en onder het motto 'als ik wil dat het past...' heeft ze een kwartier lang geprobeerd de onderbeugel passend te krijgenTevergeefs, uiteraard. Beetje jammer ook dat ze de tang om de ringen vast te zetten telkens afzette op m`n oog en bij het inklikken een paar keer m`n ooglid ertussen had
Toen ik klaar was zat m`n kin helemaal onder de lijmsporen & m`n mascara op m`n wangen
Wimpers zijn jammerlijk gesneuveld
Paashaas schreef:Dat is heel goed nieuws. Geleficiteerd, hopelijk mag je "prikkeldraad" er snel af.Kan zelf ook niet wachten, maar zal nog wel even duren..
Mijn operatie is afgewezen door de verzekering!
Terwijl de ortho en kaakchirurg zeggen dat het medisch noodzakelijk is. Pffffff
Paashaas schreef:Ben ook van plan om straks in januari van verzekering te veranderen. Heb mijn buik vol van vgz!
Mocht ik in januari nog met mijn beugel rondlopen, dan ga ik dan bekijken of ik opnieuw een machtiging ga aanvragen, anders blijft het maar zo..