pluche_pluus schreef:@shay, en en en en? al uitgeprobeert?
Nee was nog niet nodig

Denk morgen ofzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pluche_pluus schreef:@shay, en en en en? al uitgeprobeert?
_Sas_ schreef:Harsen heb ik ook al gedaan, met die koude wasstrips. Werkt op zich prima, maar dan krijg ik dus niet alle haartjes weg en moet ik alsnog scheren...
_Sas_ schreef:Alleen een lege portomonnee na afloop
En tot na de zomer wachten met ontharen.. NO WAY!
skara schreef:C_hristel schreef:Ja bij mij bleef het eerst ook veel langer weg. het kan ook best dat mijn epileer apparaat nu al zo oud is dat hij de haartjes er niet meer helemaal uittrekt ofzo.
Wat ik me altijd afvraag waarom wordt het afgeraden om te harsen en van dat ontharingscreme te gebruiken in de schaamstreek. Heb gehoord dat het een schimmelinfectie kan veroorzaken maar die creme smeer je er toch ook niet in, even als die hars
oksels doe ik ook met me epileer apparaat en die haren blijven echt lang weg! zeker 3 weken
Bij mij blijven mijn haartjes ook maar 1 à 2 weken weg. Die 3 à 4 weken is gewoon overdreven (doet elke reclamestunt wel). Ach ja alles is beter dan na 1 scheren al stoppeltjes te hebben. Harsen of epileren geeft echt het gladste resultaat.
Ik hars mijn bikinilijn ook en nog nooit een schimmelinfectie gehad.
Is er iemand die haar oksels harst? Bij mij lukt dat niet mijn haartjes gaan er gewoon niet uit. En van scheren krijg ik bultjes of wondjes.
Is oksels epileren pijnlijker dan bikinilijn?
Oliviaatje schreef:wat is flitsen dan?
en dat epil smooth van tellsell?lijkt geweldig, maar hebben mensen hier ervaring?