Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jessix schreef:Het is toch erg dat je bijna blij moet zijn met iets 'zichtbaars'!
Als mensen toch een wisten hoe vervelend het is je telkens te moeten bewijzen.. Laatst had ik een trap van mijn paard gehad en daardoor een flinke bloeduitstorting op mijn been. Iedereen vond het zo zielig voor mij. Elke dag vragen hoe het met mijn been is. Terwijl die blauwe plek echt niet zoveel pijn deed als de rest van mijn lichaam.
Maar klinkt fraai zeg, gewrichten die uit de kom schieten! Ik hoop voor je dat de ontsteking in je pols snel overgaat. Sterkte.
lotteke schreef:nah fijn..
mocht naar huis
"t is geen reuma dus ik ben klaar hier, zal een brief schrijven naar je huisarts, kun je daar mee overleggen voor fysio enzo.
Leer er maar mee leven"
T is weke delen maar geen reuma...fibro kon ie er neit van maken![]()
Botten enzo zien er wel goed uit.
dus njah, daar zit je dan... Nog steeds geen diagnose...
(b12 is bij mij wel geprikt trouwens)
Citaat:Je moet nu dus naar de huisarts, mss met hem er een revalidatiecentrum hebben?? (cursus "pijn de baas")
Daar wordt je dan alsnog getest door een revalidatiearts wie weet komt er dan wel iets uit?
ankem schreef:Pff een vreselijke nacht achter de rug.
Mijn vriend heeft sinds zaterdag buikgriep, maar dat gaat al beter. Nu leek ik dezelfde klachten te krijgen gisteravond. Om 0.30 moest ik overgeven. Een poosje later werd ik wakker op de grond onder het wasrekje. Ik was schijnbaar van de wereld geraakt. Mijn vriend geroepen, die de klap al had gehoord. Moest weer overgeven, dus naar de wc gekropen. Toen ben ik weer van de wereld geraakt. Volgens mijn vriend lag ik met wijdopen ogen te kokhalsen en te zweten. Na een poosje kwam ik weer wat bij mijn positieven.
De dokterswacht gebeld en die zeiden dat het vaker gebeurde bij overgevenen dat we het aan moesten kijken.
Net een afspraak met mijn eigen huisarts gemaakt. Vind het doodeng. Wat is er nu eigenlijk met mij aan de hand?