Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin schreef:Ik ken niemand die 'een kleine week' in het ziekenhuis heeft gelegen voor zo'n ingreep. Hooguit drie dagen. Zodra de drains eruit zijn, kijken ze het heel even aan en dan mag je naar huis als alles goed gaat. Maar het is wel slim van ze om in het foldertje te zetten dat het een kleine week kan duren. Beter te ruime verwachtingen vormen dan te krappe.
tientjeh schreef:wanneer zijn bij jullie de pleisters bij de drains eraf gegaan? want bij mij laten ze nu steeds iets meer los, vooral door het douchen, gaat steeds iets verder. het gewone tape ook al. wat onder de borsten door loopt.
MissJ schreef:Karin schreef:Ik ken niemand die 'een kleine week' in het ziekenhuis heeft gelegen voor zo'n ingreep. Hooguit drie dagen. Zodra de drains eruit zijn, kijken ze het heel even aan en dan mag je naar huis als alles goed gaat. Maar het is wel slim van ze om in het foldertje te zetten dat het een kleine week kan duren. Beter te ruime verwachtingen vormen dan te krappe.
Niet liegen.je kent mij, en ik heb er 4 dagen gelegen.
Verschilt per ziekenhuis.
Karin schreef:
Op een enkele uitzondering na dan.
Maar ik vind 4 dagen nog steeds geen kleine week, dat vind ik 5 of 6 dagen. Het verschilt niet alleen per ziekenhuis, maar ook per persoon. Als alles goed gaat, heeft een ziekenhuis vaak geen reden om je te houden. Moet er iets in de gaten gehouden worden, dan kan het handig zijn als je blijft.
DresslOver schreef:Jaa inderdaad, en zeker ook omdat de zogenaamde 'correctie' zo verkeerd is gegaan..
Maar inderdaad het is niet zo vreemd al vis je er af en toe nog iets uit, maar het word een ander verhaal als de hechtingen zichzelf op zouden moeten lossen, en er nu 4 tot 5 jaar later nog steeds bijna iedere maand wel iets uit komt..
Misschien dat ik ooit nog eens de stap durf te zetten.. maar nu nog niet