Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Irritant schreef:Waarom is zij te dik voor piercings? Navelpiercing kan ik nog begrijpen maar waarom ben je te dik voor piercings in je oor of in je lip?
Leoniez schreef:wat ik me nou afvraag he, misschien een beetje een domme vraag maargoed...
Als je ee Tragus heb, kan je dan nog wel goed oordopjes in je oor bijv. voor je mp3 speler?
Gerbenfroh schreef:Maargoed; ik heb ook een hoge pijngrens; m'n navelpiercing deed ook echt niet zeer.
Leoniez schreef:wat ik me nou afvraag he, misschien een beetje een domme vraag maargoed...
Als je ee Tragus heb, kan je dan nog wel goed oordopjes in je oor bijv. voor je mp3 speler?
Charos schreef:oooh dat stukje, nee dat zit hoger de piercing zit bij mijn weten daaronder echt precies boven je lip.
bakkie schreef:Charos schreef:oooh dat stukje, nee dat zit hoger de piercing zit bij mijn weten daaronder echt precies boven je lip.
is een medusa.......
deze toch?
ocean_polly schreef:waar moet je op w88 dan ???
Fiej schreef:ik vind nu wel een beetje vervelend dat opeens iedereen een tongpiercing heeft/wilt...
Fonnie schreef:Fiej schreef:ik vind nu wel een beetje vervelend dat opeens iedereen een tongpiercing heeft/wilt...
Dat is al jaren zo hoor.
Ik heb alleen een navel maar ik ga er nog een bij laten steken binnenkort.
yvvv schreef:Dat valt ook wel mee... Toen ik er 4 jaar geleden voor het eerst eentje zag, wilde ik er ook eentje, maar het mocht niet van mijn ouders! Ik bleef die hele 4 jaar de hele tijd in mijn gedachten: Van, ooit komt ie er...
Toen om me heen kreeg ineens echt iedereen een tongpiercing... Blegh... Toen hoefde het voor mij ook niet echt meer.
Ben erg blij met mn tepelpiercing