ik heb heel dik haar, een te lange rechte pony die net doet alsof i schuin is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jennietje schreef:Nee, er is niets mis met mijn haar .. maar ik heb nu al eeuwen lang hetzelfde kapsel!Kijk, deze:
Er is niets mis mee, ik vind het zelf (IK DUS) wel leuk![]()
Dat is dus haar in laagjes, wel zodat er een staart in kandus dat heb ik ook wel eens in!
Maar ik zou toch graag eens iets anders willen!Mijn haar kan soms nogal pluizig zijn. Mijn haar is halflang .. Weten jullie misschien nog een leuk kapsel of leuke tips? Want ik wil het echt een x wat anders
Lijkt mij wel leuk
xxx
jennifer
bakstertje schreef:ik vindt het je wel heel leuk staan trouwens.. maar wat je als eerst had stond ook heel mooi en mooi haar heb je zeg...
roosbananas schreef:nee daar heb ik het niet over ,gewoon mijn haar valt nooit goed enz
gewoon vervelend , maja ik leef er al een tijdje mee
ja 2 maanden er voor was er ook al 15 cm afgegaan.. ik had haar bijna tot m'n kont
ZaimFahd schreef:roosbananas schreef:nee daar heb ik het niet over ,gewoon mijn haar valt nooit goed enz
gewoon vervelend , maja ik leef er al een tijdje mee
ja 2 maanden er voor was er ook al 15 cm afgegaan.. ik had haar bijna tot m'n kont
Kim heeft mooi haarNu wil ik morgen roze bananen zien :Y)
ZaimFahd heeft ook nieuwe haartjes, nouja, een 'pony' laten knippen.Heb ik nog niet in het topic gezien.
pimkie schreef:njah ik heb kroeshaar (niet heel erg maar toch)
het is erg droog en als ik een leuk kapsel heb is het na een halve dag helemaal in de war ik kan er dus niets mee aanvangen
heeft er iemand tips en weet er ook iemand heel goede producten voor m'n haar ?
alvast bedankt
roosbananas schreef:pimkie schreef:njah ik heb kroeshaar (niet heel erg maar toch)
het is erg droog en als ik een leuk kapsel heb is het na een halve dag helemaal in de war ik kan er dus niets mee aanvangen
heeft er iemand tips en weet er ook iemand heel goede producten voor m'n haar ?
alvast bedankt
Misschien is laten ontkrullen iets...
pimkie schreef:
is dat niet erg ongezond voor mijn haar ?
ik heb het ooit eens gedaan met een heel chemisch product -> njah dat doe ik dus nooit meer --> daardoor heb ik mijn haar moeten laten knippen
maar met een stijltang zie ik het nog zitten
ik heb al zo'n product voor de nodige bescherming alvorens ik mijn haar zou ontkrullen maar ik heb nog niet een echt goede stijltang ....
dus weet er iemand een heel goede stijltang die in temperatuur regelbaar is ...
?
en waar kan ik die dan kopen ?
ik moet er nog wel bijzeggen dat ik in België woon dus de winkels die je dan aanraad om een stijltang te kopen moeten dus ook in België zijn of in Tilburgnjah dat is nu wel nederland maar dat is niet zo ver vanwaar ik woon
alvast bedankt --> greetz pimkie
pimkie schreef:owkeey jah ik dacht je bedoelde om mijn haar zelf te ontkrullen
njah wat voor een stijltang heb jij en is het een goede (najh wrs wel eh)
roosbananas schreef:ik heb dat niet
als je echt een goede wilt , gaat het je wel wat kosten, maar nicht heeft dat via haar kapperszaak besteld € 150 , maar dat ik wel een heel goede![]()
ik weet echt niet hoeveel het kost ...
ZaimFahd schreef:Hey,
Ik heb een vraagje. Zijn er hier mensen met ervaringen rond valse dreadlocks? Ik zou graag weten of ze er tevreden over waren, klachten en natuurlijk een prijsindicatie. Vals haar kost +/- € 10,- maar afhangend van dat.