Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GDG schreef:Hè TS, ik hoop dat je morgen wat verder komt!
Misschien overwegen ook om een vorm van ondersteuning vragen? Want verwijzing of niet (hopelijk wel, maar je zal daar waarschijnlijk niet meteen morgen zitten), het gegeven is dat je amper wat binnen krijgt en houdt, dus dan lijkt het me wijs om alvast te beginnen met ondersteuning (in de vorm van infuus thuis bijv.). Waarbij vocht me dan nog wat belangrijker lijkt dan voedsel, en aan sondes zitten ook weer allerlei nadelen/risico's die nu misschien nog niet opwegen tegen de voordelen.
genja schreef:GDG schreef:Hè TS, ik hoop dat je morgen wat verder komt!
Misschien overwegen ook om een vorm van ondersteuning vragen? Want verwijzing of niet (hopelijk wel, maar je zal daar waarschijnlijk niet meteen morgen zitten), het gegeven is dat je amper wat binnen krijgt en houdt, dus dan lijkt het me wijs om alvast te beginnen met ondersteuning (in de vorm van infuus thuis bijv.). Waarbij vocht me dan nog wat belangrijker lijkt dan voedsel, en aan sondes zitten ook weer allerlei nadelen/risico's die nu misschien nog niet opwegen tegen de voordelen.
Dit gebeurt in Nederland eigenlijk nooit behalve als je terminaal bent. Infuus om aan te sterken geven ze niet thuis.
Hopelijk gaat de huisarts morgen actie ondernemen . En komt er hopelijk ook in diëtist in beeld als dit mogelijk is met de vergoeding.
scrabbel schreef:Even iets heel anders. Een stuk terug gaf je aan dat je moeder niet onbeperkt vakantie dagen heeft. Heeft ze al het beschikbare zorgverlof al opgenomen? Misschien heeft ze dat al lang gedaan, maar mocht ze dat vergeten zijn in alle hectiek, dan kan ze dit ook nog inzetten ipv vakantie dagen.