Na het werk met m’n collega gelopen, ging wel lekker.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. ik kijk echt naar de schoen en hoe die voelt. MOet wel zeggen dat mijn nieuwe paar van februari heel erg veel heeft geleden van mijn bos/water/modderruns.... Ik twijfel dus wel om een nieuw paar te halen en die enkel en alleen op de weg te gebruiken.

alleen ben ik niet echt gaan stilstaan maar altijd gaan lopen. 
leonie87 schreef:Als ik na iedere 80km mijn schoenen weg zou moeten doen heb ik wel een probleem. ik kijk echt naar de schoen en hoe die voelt. MOet wel zeggen dat mijn nieuwe paar van februari heel erg veel heeft geleden van mijn bos/water/modderruns.... Ik twijfel dus wel om een nieuw paar te halen en die enkel en alleen op de weg te gebruiken.
Dus flink wat meer dan 80km. Haha.
Toch heb ik er nog geen 500 km op gelopen. Sherivey schreef:Ik hou de teller niet echt bij.
Heb meerdere paren, maar doe minimaal een jaar met een paar.
Ik kijk vooral naar hoe versleten de zolen zijn, en of ze nog lekker lopen.
Er is ook geen standaard aantal kilometers dat voor alle schoenen geldt. Geloof dat schoenen met carbonzolen bvb weer sneller slijten dan die kussens die ik onder mn Hoka heb zitten
Maar ik heb natuurlijk nog steeds pijn aan de achillespees, dus moet zeker wel oppassen. En daarom twijfel ik dus of ik over 80km ze echt niet met pensioen moet sturen, of gewoon door moet gaan met gebruiken omdat ze nog wel prima lopen. Ze waren in ieder geval duur genoeg.
lopen (3,2km) toen heb ik mij laten uitdagen voor de Cruijff run (14k) en ben daar dit jaar voor gaan trainen nooit gedacht dat ik het zo leuk zou gaan vinden en dat ik een manier zou vinden qua trainen waarbij mijn toch wat oudere lijf heel blijft en steeds sterker wordt

Altijd leuk als het zo onverwacht is.

Lekker bezig hoor!
En ik kom graag de volgende dag mijn bed wat soepel weer uit.