Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sannens schreef:Oké even, waar heb je luchtballon knoppen vandaan? Wij hebben ook een luchtballon kamer voor mijn dochter en zij krijgt een nieuwe kast. En die zijn echt prachtig!
XladyX schreef:Solleke Noah: Kamertje van mijn dochter wel af, alleen nog 1 plankje ophangen (dan deel ik écht een foto haha). Babykamer is nog niet "af" maar daar moet alleen nog een andere kleur en wat opmaak op de muren. Het is nu ook al babykamer dus kunnen we zo in gebruik nemen gelukkig, maar het oog wil ook wat![]()
Nog niks erbij met 16 weken, knap! Ik had vreetbuien tot en met en kwam mega aan rond die weken geloof ikMaar eet nu alweer enkele weken minder qua hoeveelheid en kom nu dus ook bijna niets meer aan dus dat compenseert weer. Ik voelde onze baby al heel erg vroeg, maar was ook de tweede en herkende het gevoel.
Zebraatje wat vervelend benauwdheid, gelukkig is de temperatuur wel weer beter nu dat zal wel helpen. Pittig he als je lijf ineens tegenwerktik herken het gevoel, gelukkig gaat de tijd ook al hard en zijn we niet voor eeuwig zwanger. Wat een enorme bult kleertjes, super fijn
En die commode hoe gaaf
heel erg mooi gedaan!
Pieneappel geen idee of na indalen ze daar blijven en niet meer omdraaien. Google zegt meestal wel, ik ga het niet jinxenFijn een groeiecho! Is die standaard? Bij ons doen ze geen echo's meer na 20 weken tenzij ze twijfelen over de groei. Ik moet zeggen ik voel wel op meerdere plekken beweging, maar vooral de voetjes kan ik herkennen en die liggen bovenin. En inmiddels voelt het ook alsof ik met een voetbal tussen mijn benen en op mijn blaas loop dus dat is niet te missen.
Horsii fijn weer door de goedkeuring. Benieuwd wanneer je de baby gaat voelen!
Sweetgirl oooh 3D echo gaaf! Hoeveel weken zit jij nu op? Wel lekker om de kleine weer even te zien kan ik me voorstellen.
Ik heb denk ik gisteravond voor het laatst paard gereden. Kwam eraf met zere bekkenbodem (bij mn schaambeen) en daar nog een paar uur wat last van gehad ondanks dat ik al rustig gereden had dus ik vindt het mooi geweest zo. Evengoed weer best lang volgehouden. En vanmorgen had ik ineens oefen of indalingsweeën, nog niet eerder gehad (vorige zwangerschap ook niet) dus werd er toch even onrustig van of dat wel goed gingmaar uiteindelijk gingen ze weg. Omdat ik vorige keer zo snel beviel moet ik nu meteen bellen bij de eerste wee en omdat het nu nog véél te vroeg zou zijn moet ik dan als de sodemieter naar het ziekenhuis natuurlijk. Maar gelukkig vals alarm.