Die mist is echt oliebol idd. Het kruipt ook zo in je botten. Ik wil zon!
Echt het mag vriezen dat het kraakt, als er maar zon is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:Het heeft ook flink geregend afgelopen nacht. Als het echt te nat is, dan moet je even de route vermijden, ivm kapot rijden, dat heet trailrespect. Maar goed, de paarse route kan veel hebben.
Lekker hoor om zo flexibel te zijn qua tijd. Hier braaf op kantoor.
Zaterdag heeft nog niemand voor aangemeld (clubrit) dus als dat niet doorgaat, dan ga ik zondag ochtend de Twickel tourtocht rijden. Vraag is alleen of ik dan de mtb of de gravel meeneem, zag dat hij voor beide geschikt is.
MarliesV schreef:Ik omdat ik het wil weten, mijn broer is op zijn 34e al gedotterd (was echt sportman) en is erfelijk belast met te hoge cholesterol, moeder ook te hoog cholesterol en vader hartproblemen, kortom, de genen zijn niet erg lekker. Dus wil het graag in de gaten houden.
Het is geen plicht bij ons op het werk, maar het wordt aangeboden voor wie wil.
Als het morgenmiddag mooi weer is ga ik ook een rondje. Weet niet hoe jouw planning is, maar app je wel even, misschien kunnen we dan samen.
Padoertje schreef:Ik werd donderdag gebeld door het ziekenhuis dat ze een uitvaller hadden, dus ik ben gistermiddag geopereerd aan een verzakking. Ben nog in onderhandeling gegaan met de arts, maar met het voorschrift na 2 weken rustig fietsen, bedoelde hij dus geen tacx helaas
Thami schreef:Dat klinkt logisch ja, maar voorzichtig uitproberen. Eerst maar herstellen, heb je veel pijn?