Mede om die reden ga ik naar een lokaal ziekenhuis (eind vd straat) ipv het grote regionaal waar ik ook werk (dat is namelijk 40 min rijden). Maar dan moet je wel mogen kiezen natuurlijk.En een ruggenprik is geen vereiste bij een inleiding
Voor de sterrekijkers en stuitliggers, er bestaat een techniek die de baby optimaal zou positioneren. Spinning Babies genaamd. Geen 100% garantie natuurlijk, maar het zijn houdingen/bewegingen waarmee je de positie van baby in de juiste richting kan sturen. Het proberen waard, lijkt me?
Wat is de 22wekenprik?
Ik heb trouwens kleertjes in verschillende maten gekocht. Ongeveer 5-6 pakjes en 6 rompertjes per maat, 56 en 62. Bijkopen is altijd snel gedaan.
Bij mij kwamen ze pas tijdens de bevalling erachter dat dochter een sterrenkijker was. 
Wat moet dat moet, maar liever niet.

.
Ik had bedacht het zonder pijnstillers te willen doen, geen idee waarom eigenlijk.
Ik zit ook zeker een uur per dag vanalles te googlen en volg drie websites wekelijks op met de groei van frummel.
ik zie nu al dat ik waarschijnlijk veel ga kopen wat achter a niet nodig bleek haha