Mooi Susanh! Mooi gevonden weer Moonsparkle. Er zijn best nog wel wat paddenstoelen he. Goed gedaan Befunny!
Ik heb vanmiddag eerst een rondje park gelopen met de honden en heb daarna vanaf huis nog een rondje van 5km hard gelopen. Ik liep langs de rivier, maar de stad aan de overkant was volledig verdwenen. Leverde wel dit eenzame plaatje van een visser aan de rivier op. Normaal kijk je dus op de naastgelegen stad.
Lijkt wel een beetje op de omgeving van Dordrecht waar wij van het zomer waren. Daar ook heerlijk gelopen met de hond heel leuk dat daar op zoveel plekken de honden los mogen. Rondom de camping waar we zaten mocht de hond los, ook aan het Wantij waar de camping naast lag. Heel bijzonder zo bij de grote stad.
Nou ik ben weer stout geweest want ben weer gaan lopen. Ik dacht ik ga nu voor de 9km. Maar toen dacht ik die extra km om bij die eerste 10km te komen die pers ik er ook maar uit. En jawel hoor mijn eerste 10km weer. Nu ben ik trots. Ook omdat de eerste 5km vandaag ook nog eens mijn snelste waren.
Zo ook nog even met de doggies aan de wandel.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 30-11-22 14:15
Pfff ook nog met de honden wandelen? Ik vind het knap. Ik laat het rennen vandaag aan mijn paard over . 10 km is best een eind. Je had er wel mooi weer bij.
Ik heb samen met mijn moeder en haar teckel gewandeld. Coco is gek op Lodewijk.
Zijn vanaf de Amerongse berg naar de Eenzame Eik gelopen.
Wandelen dat gaat prima hoor nog. Eerst even eten zo. En de soep alvast maken en dan even kijken of ze zin hebben want hoe ze er nu bij liggen is er geen beweging in te krijgen