Welkom Lau! Wat spannend zeg, ik ga duimen voor goed nieuws

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bhodi schreef:Gnome: ik hoop het ook, deze cyclus alles goed gedaan, dus hopelijk gaat het lukken! Hoe is het met jou?
Welkom Lau! Wat spannend zeg, ik ga duimen voor goed nieuws
Bhodi schreef:Gisteren was heel duidelijk m’n piek. Vanochtend was ie alweer weg. Gezellig gemaakt zondag en gisteren en nu op het wachtbankje, ik denk dat we het vandaag niet meer redden. 11 oktober m’n nodlaat het wachten beginnen!
[ [url=m/gs4Uib.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lau schreef:Bhodi schreef:Gisteren was heel duidelijk m’n piek. Vanochtend was ie alweer weg. Gezellig gemaakt zondag en gisteren en nu op het wachtbankje, ik denk dat we het vandaag niet meer redden. 11 oktober m’n nodlaat het wachten beginnen!
[ [url=m/gs4Uib.jpg]Afbeelding[/url] ]
Spannend![]()
Overmorgen mag ik bloedprikken of de eisprong succesvol was. Ben echt heel benieuwd en zenuwachtig
Lau schreef:Ja dat weet ik dus niet ben ik vergeten te vragen was nogal enthousiast dat ik een eisprong had en stopte toen met luisteren![]()
Dus wilde vrijdag vragen waarop ze prikken als ze dan zegt zwangerschap weet ik genoeg
Angela_ schreef:Hi dames willen jullie meekijken?
Wanneer denken jullie dat mijn piek en daarna eisprong is geweest?
[ [url=m/FmezWY.jpg]Afbeelding[/url] ]
We hebben zondagochtend geklust, maandagavond en afgelopen nacht. Zou dat okay zijn?
We hebben zondagochtend geklust, maandagavond en afgelopen nacht. Zou dat okay zijn?