Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Afanaisa91 schreef:Pfff ja vreselijk is dat hè? Ik ben vorig jaar ook een periode ADL-afhankelijk geweest van m’n ouders. Niet lang na die tijd ontdekte ik m’n 1e grijze haar…![]()
j
Hannanas schreef:Misschien is dit wat voor je been ts? Zag dat iemand het ook over een breuk had
https://magnacare.nl/ervaringen-met-pemf-therapie/amp/
leintje_ schreef:En zo is het al twee weken geleden dat ik ben geopereerd. De tijd vliegt.
Morgen moet ik naar de poli om de hechtingen te laten verwijderen en we zullen het nog wel even over de operatie hebben. Waar ik vorig jaar bijna 90 agraves in mijn been en buik had zitten, heb ik nu slechts 2 (doorlopende) hechtingen in mijn been en in mijn buik enkel onderhuidse hechtingen. Vond het best een gek beeld toen de pleisters werden verwijderd. De wond ziet er verder mooi uit, het is een rustige wond en hier en daar kan je wat korstvorming zien, maar het is duidelijk niet geïnfecteerd, wat goed is. Vandaag eindigt mijn antibioticakuur ook, mits de kweken negatief zijn, maar daar ga ik wel een beetje vanuit.
Verder gaat het goed, al heb ik echt 0 conditie. 300 meter wandelen is me eigenlijk net even teveel, maar dat wordt wel beter als mijn bloedwaarden weer beter worden
Lalidan schreef:leintje_ schreef:En zo is het al twee weken geleden dat ik ben geopereerd. De tijd vliegt.
Morgen moet ik naar de poli om de hechtingen te laten verwijderen en we zullen het nog wel even over de operatie hebben. Waar ik vorig jaar bijna 90 agraves in mijn been en buik had zitten, heb ik nu slechts 2 (doorlopende) hechtingen in mijn been en in mijn buik enkel onderhuidse hechtingen. Vond het best een gek beeld toen de pleisters werden verwijderd. De wond ziet er verder mooi uit, het is een rustige wond en hier en daar kan je wat korstvorming zien, maar het is duidelijk niet geïnfecteerd, wat goed is. Vandaag eindigt mijn antibioticakuur ook, mits de kweken negatief zijn, maar daar ga ik wel een beetje vanuit.
Verder gaat het goed, al heb ik echt 0 conditie. 300 meter wandelen is me eigenlijk net even teveel, maar dat wordt wel beter als mijn bloedwaarden weer beter worden
Morgen krijg je gewoon goed nieuws, afgesproken?geen gekke dingen, niet anders dan anders, gewoon, allemaal netjes zoals verwacht. Daar duim ik in elk geval voor, voor je
Op zich klinkt het allemaal wel oke, conditie ben je altijd sneller kwijt dan dat je het opgebouwd hebt een wat je doorgemaakt hebt, helpt op alle fronten natuurlijk niet. Maar ik snap je gevoel wel van meer willen kunnen
marleen_usar schreef:Volgend jaar de 4 daagse?
ievie schreef:Succes morgen!