Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Je kan ook 1 voeding idd steeds minder kolven, maar dan ben je wel echt heel lang bezig met afbouwen. Het beste is om die voeding gewoon echt over te slaan en alleen als het echt niet anders kan de druk er zokort mogelijk af kolven.
Gimme_Joy schreef:Even een vraagje: het is nog lang niet zo ver, maar eind oktober ga ik een weekendje weg met mijn paard. In principe 2 nachten. Ons mannetje zit dan als het goed is nog volledig aan de BV. Hij blijft dan thuis bij papa.
Zouden de mama's die dit al een keer gedaan hebben mij kunnen vertellen hoe ik dit het beste kan aanpakken? Hoeveel melk moet ik minimaal op voorraad hebben? (hij is dan 4 maanden oud)
Ik neem aan dat ik tijdens het weekend gewoon moet kolven natuurlijk en ik hoop dat ik de melk daar kan invriezen zodat ik mooi weer een voorraad heb voor als ik ga werken.
Duc_je schreef:Dat zou gewoon moeten stabiliseren hoor. Want nu kies jij ervoor om af te bouwen, maar kan ook het kindje zelf zijn die een voeding minder pakt.
Ik ben heel benieuwd hoe dat hier gaat. J krijgt nu naast de ochtend, avond en nacht overdag nog 2 voedingen. Als hij een jaar is wil ik afbouwen naar 1 voeding overdag en verder water,thee,of wat diksap. Ik ben ook altijd bang dat het instort.En ik ben er gewoon nog niet aan toe dat mijn baby straks een dreumes is