sureido schreef:Haha, dit dacht ik al, maar dat is denk ik gewoon het verschil hoe je leeft en altijd je ding gedaan hebt. Mijn ouders zijn meteen gaan werken, maar zeggen zelfs dat het wel klote is voor mij.
En dacht ook wel dat op bokt niet perse de mensen zitten die wel altijd het studenten leven geleefd hebben. Maar dat er zoveel aandacht aan gegeven wordt is niet voor niks. Maar dat mag je hier niet zeggen. Maar waarom is het zo fout om hier na een jaar al niks, een keer te klagen dat het hele sociale leven stil ligt?
Ik ben al sinds maart!!!! niet meer op de Universiteit geweest.. ik krijg alleen maar online colleges.
Ik heb ook nooit gefeest, maar kan me voorstellen dat als je daar plezier uit haalt het gewoon oliebol is als dat niet kan. En los van het feesten is het ook een tijd waarin je veel sociale contacten op doet, dat mis je gewoon. Lijkt me gewoon heel klote.
Voor iedere groep mensen is wat te zeggen. En in iedere groep zijn mensen die het makkelijker vinden dan anderen. Ik begrijp dat opboksen van je eigen ellende en bagatelliseren van andermans ellende ook niet. We zitten allemaal in dit schuitje en we hebben er allemaal onder te lijden. En voor iedereen is het oliebol.