Corona patiënten op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 18:41

Echt heel blij mee. Had niets anders verwacht maar die bevestiging is wel lekker :D

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 19:14

Berdien schreef:
Echt heel blij mee. Had niets anders verwacht maar die bevestiging is wel lekker :D

Kan in mij voorstellen

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 19:50

Ik ben net nog gebeld. Uitslag was negatief *\o/*

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 19:56

Fijn Berdien en Mala!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 20:07

Wat fijn!
Voor mij nog even wachten helaas. Ik hoop dat ze morgen snel bellen.
Ben toch wel even naar de supermarkt geweest, ik had echt niet meer genoeg eten (alleen zilveruitjes...)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 20:57

Nu de test is geweest voel ik me al een heel stuk rustiger en positiever ingesteld op de een of andere manier. Koorts is weer wat gezakt.

Mijn neus en keel zijn wel wat geïrriteerd van het testen voelt net alsof er een korstje in mijn neus zit en in mijn mond een wondje ofzo maar het is niet super vervelend.

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 21:20

Fijn, al die negatieve uitslagen!
Ik ben net geweest voor de test. Vond het echt reuze meevallen. Had mezelf allerlei horrorscenarios in mijn hoofd gehaald.
Ik heb er even extra op gelet en de tester deed van tevoren haar handschoenen wisselen en maakte ook nog iets schoon op haar tafel.
De persoon waar ik me bij moest aanmelden heeft ook nog eens netjes herhaald dat ik, tot ik de uitslag binnen heb, niet naar buiten mag.
Hij zei dan weer dat de uitslag binnen 48 uur was, itt tot de 3-4 dagen van het callcenter vanmorgen.

Pumpkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 21:34

Wat goed zoveel positief nieuws! Hier vanmiddag ook laten testen, viel inderdaad reuze mee. Ik stond alleen niet geregistreerd, heb ook niets via de mail ontvangen. Misschien door de storing? Telefoongesprek verliep ook erg moeizaam. Die jongen van de GGD was erg slecht te verstaan.

Op de terugweg alleen tegen een auto aangebodst.... Viel gelukkig mee, maar moest verplicht met de ambulance naar het ziekenhuis pfff. Geloof dat mijn man de komende weken tot de bevalling mag chauffeuren, ik vertrouw mezelf niet meer....

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 21:45

Weidebloem schreef:
Wat goed zoveel positief nieuws! Hier vanmiddag ook laten testen, viel inderdaad reuze mee. Ik stond alleen niet geregistreerd, heb ook niets via de mail ontvangen. Misschien door de storing? Telefoongesprek verliep ook erg moeizaam. Die jongen van de GGD was erg slecht te verstaan.

Op de terugweg alleen tegen een auto aangebodst.... Viel gelukkig mee, maar moest verplicht met de ambulance naar het ziekenhuis pfff. Geloof dat mijn man de komende weken tot de bevalling mag chauffeuren, ik vertrouw mezelf niet meer....

Och wat een pech! Zitten wel een paar sloompies bij de centrale hoor jeetje. Lijkt net of elke gek daar neerzet wordt.

Maar niks overgehouden aan de botsing? Je verdient nu teminste wel een negatieve uitslag :(:)

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 21:52

Weidebloem schreef:

Wel voorzichtig met je zelf doen hoor. Geen schade aan de botsing over gehouden?

Pumpkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 23:29

Gelukkig viel de botsing mee, mijn auto wel redelijk in de prak. Degene voor mij alleen een deukje. Nooit geweten dat er zoveel poeder uit airbacks komt! Leek net of er brand was!

Heeft alleen nog wel een hele tijd geduurd. Gelukkig was mijn man snel ter plaatse. Ik was heel lief opgevangen door omstanders, die de politie belde. De man die ik aangereden had was nl niet te verstaan en deed erg moeilijk. Totdat hij begreep dat ik aangaf dat het mijn fout was. De politie wilde dan weer perse dat er een ambulance voor mij kwam en die vonden het nodig om mij af te voeren voor controles. Allemaal heel netjes en zorgvuldig hoor, maar jeetje heeft echt vijf uur geduurd voor ik weer buiten stond.

En het hele Corona gebeuren echt compleet vergeten >;). Zowel ambulance broeders als in het ziekenhuis waren ze nu niet echt zorgvuldig met afstand houden e.d. :oo. Nu maar hopen op een negatieve uitslag, anders voel ik me echt heel schuldig....

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 08:49

Weet iemand toevallig tussen welke tijden ze kunnen bellen? Ik neem aan tussen 8:00 en 20:00?

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 08:54

Ja volgens mij zijn dat de tijden, alleen weet ik niet of tot 20uur ook in het weekend is. Vanmiddag zit er hier iemand op 48 uur, hopelijk horen we snel wat.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 08:58

Ik hoop echt vandaag wat te horen.. zou graag weer de deur uitgaan. Voel me prima..

RenskeFrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 14:03

Ik zit ook te wachten op een telefoontje sinds donderdagmiddag, dus nog net geen 48 uur nu. Ik hoop wel dat het binnen die tijd lukt, want vind het tot nu toe wel ok om thuis te blijven, maar als het nog veel langer duurt kom ik wel eten tekort, en wil vooralsnog geen mensen lastig vallen.
Mijn klachten zelf zijn al vrijwel weer weg, dus ik hoop wel gewoon op negatieve uitslag, maar wordt langzamerhand toch spannend :P
Mijn zusje zei dat ze dacht dat mensen die positief testen het sneller weten, omdat ze dan die zo snel mogelijk willen isoleren en vervolgonderzoek doen, en dan dus de negatieve later allemaal in een keer gebeld worden, dus misschien is het juist wel beter als je minder snel gebeld wordt? :P

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 14:06

RenskeFrea schreef:
Ik zit ook te wachten op een telefoontje sinds donderdagmiddag, dus nog net geen 48 uur nu. Ik hoop wel dat het binnen die tijd lukt, want vind het tot nu toe wel ok om thuis te blijven, maar als het nog veel langer duurt kom ik wel eten tekort, en wil vooralsnog geen mensen lastig vallen.
Mijn klachten zelf zijn al vrijwel weer weg, dus ik hoop wel gewoon op negatieve uitslag, maar wordt langzamerhand toch spannend :P
Mijn zusje zei dat ze dacht dat mensen die positief testen het sneller weten, omdat ze dan die zo snel mogelijk willen isoleren en vervolgonderzoek doen, en dan dus de negatieve later allemaal in een keer gebeld worden, dus misschien is het juist wel beter als je minder snel gebeld wordt? :P

Dat zou best kunnen zat ik ook al overna te denken. Heb ik dus ook met mijn klachten de koorts is weg de ontsteking in mijn voorholte zakt ook heel erg af en is nog maar heel licht aanwezig. Slijm komt los maar gok dat de druk op de maag echt spanning is mijn spieren voelen ook strak en gespannen van gisteren. Ook al ben ik over de uitslag niet zo zenuwachtig denk dat ik het al wel weet

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 14:12

Zit te twijfelen om straks zelf te bellen.
48 uur hier al even voorbij

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 14:15

Muze schreef:
Zit te twijfelen om straks zelf te bellen.
48 uur hier al even voorbij

Kon wel 72 worden ik verwacht pas zondagavond of maandag een telefoontje te krijgen

RenskeFrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 14:17

Ik las wel ergens dat zelf bellen geen zin heeft, want ze mogen je dan niks vertellen.
Ik hou wel mijn telefoon erg in de gaten, want iemand had het telefoontje gemist en werd pas een hele dag later weer gebeld.

Ik zou het overigens wel stom vinden als het ineens veel langer zou worden als ze de hele tijd zeggen binnen 48 uur, en in het foldertje zelf binnen een dag stond. Dan zouden ze je op zijn minst even berichten dat het langer gaat duren met een smsje ofzo...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 14:20

RenskeFrea schreef:
Ik las wel ergens dat zelf bellen geen zin heeft, want ze mogen je dan niks vertellen.
Ik hou wel mijn telefoon erg in de gaten, want iemand had het telefoontje gemist en werd pas een hele dag later weer gebeld.

Ik zou het overigens wel stom vinden als het ineens veel langer zou worden als ze de hele tijd zeggen binnen 48 uur, en in het foldertje zelf binnen een dag stond. Dan zouden ze je op zijn minst even berichten dat het langer gaat duren met een smsje ofzo...

Diegene die mij teste vertelde het dat ze door een storing eerder deze week achterlopen het is ongelooflijk druk in het gehele land zijn de test straten compleet vol. Als er al mensen uit richting Amsterdam naar Assen komen voor een test.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 14:22

Ik wacht ook nog steeds, op een half uurtje na zit ik ook al op de 48 uur. Nog steeds klachtenvrij, ik wilde nu bijna dat ik niet was gegaan. Maar goed, positief blijven :) (pun intended :P)

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 14:22

Mij hebben ze niks gezegd over storing of vertraging dus ik bel straks gewoon en dan hoor ik t vanzelf wel

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 14:23

Laat je het hier even weten? Mij hadden ze daar inderdaad ook niets van gezegd: ze zeiden 'binnen 48 uur'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 14:24

:')

Nu wil ik door wat Renske hierboven zegt, nog niet gebeld worden _O-

Wel vervelend inderdaad dat ze niet ergens even vermelden dat het langer dan 48uur kan duren. Zelfs bij de test zelf zeiden ze nog dat ik binnen 48uur bericht krijg.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 14:24

Hier iemand met 46 uur de uitslag. Ik geloof dat je na 48 uur de locale ggd kunt bellen. Er zijn meerdere die via die route een uitslag hebben gekregen.

Teststraten waren in het midden van het land overvol.