Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Weidebloem schreef:Wat goed zoveel positief nieuws! Hier vanmiddag ook laten testen, viel inderdaad reuze mee. Ik stond alleen niet geregistreerd, heb ook niets via de mail ontvangen. Misschien door de storing? Telefoongesprek verliep ook erg moeizaam. Die jongen van de GGD was erg slecht te verstaan.
Op de terugweg alleen tegen een auto aangebodst.... Viel gelukkig mee, maar moest verplicht met de ambulance naar het ziekenhuis pfff. Geloof dat mijn man de komende weken tot de bevalling mag chauffeuren, ik vertrouw mezelf niet meer....
Weidebloem schreef:Wat goed zoveel positief nieuws! Hier vanmiddag ook laten testen, viel inderdaad reuze mee. Ik stond alleen niet geregistreerd, heb ook niets via de mail ontvangen. Misschien door de storing? Telefoongesprek verliep ook erg moeizaam. Die jongen van de GGD was erg slecht te verstaan.
Op de terugweg alleen tegen een auto aangebodst.... Viel gelukkig mee, maar moest verplicht met de ambulance naar het ziekenhuis pfff. Geloof dat mijn man de komende weken tot de bevalling mag chauffeuren, ik vertrouw mezelf niet meer....
RenskeFrea schreef:Ik zit ook te wachten op een telefoontje sinds donderdagmiddag, dus nog net geen 48 uur nu. Ik hoop wel dat het binnen die tijd lukt, want vind het tot nu toe wel ok om thuis te blijven, maar als het nog veel langer duurt kom ik wel eten tekort, en wil vooralsnog geen mensen lastig vallen.
Mijn klachten zelf zijn al vrijwel weer weg, dus ik hoop wel gewoon op negatieve uitslag, maar wordt langzamerhand toch spannend
Mijn zusje zei dat ze dacht dat mensen die positief testen het sneller weten, omdat ze dan die zo snel mogelijk willen isoleren en vervolgonderzoek doen, en dan dus de negatieve later allemaal in een keer gebeld worden, dus misschien is het juist wel beter als je minder snel gebeld wordt?
RenskeFrea schreef:Ik las wel ergens dat zelf bellen geen zin heeft, want ze mogen je dan niks vertellen.
Ik hou wel mijn telefoon erg in de gaten, want iemand had het telefoontje gemist en werd pas een hele dag later weer gebeld.
Ik zou het overigens wel stom vinden als het ineens veel langer zou worden als ze de hele tijd zeggen binnen 48 uur, en in het foldertje zelf binnen een dag stond. Dan zouden ze je op zijn minst even berichten dat het langer gaat duren met een smsje ofzo...