Super dat je weer (flink) bent afgevallen! Goed bezig!
@Sneeuwvlok, super, ook jij goed bezig! Je lijstje ziet er hartstikke netjes uit. Eet je altijd als lunch je 'hoofdmaaltijd'?
@Laura82, Laat snaaien en alcohol nou net het lastige zijn
Maar fijn dat je het automatisch al in de vingers hebt! Succes met de pot drop, hou vol
Ik heb net boodschappen gedaan en mijn lijstje nog iets aangepast. Ze hebben bij onze ah de Melkunie 450gr bakken steeds niet meer.. Nu heb ik Kvarg, maar zo'n bak bevat wat meer eiwitten en wil ook weer niet té hoog uitkomen. Ik denk dat ik de Isey skyr daarom vanavond maar skip en ga nog even kijken wat ik daarvoor in de plaats ga nemen.
O: klein restje Joe cake me nuts en klein restje van 't slimme appeltaartje met 100gr magere kwark en een flesje yakult
T: Womans best reep + appel
L: 500gr Kvarg + mix van 7gr amandelen/5gr whey cripsy + 50gr aarbeien
T: Kikkererwten brownie
D: pasta met tomaat-gerookte knoflook saus
T: ?
Totaal 1488 kcal en 128 eiwit, maar daar komt vanavond nog wel een tussendoortje bij.
Goed bezig!
Oh kak bedenk me nu dat ik ook nog een bakblik moet hebben. En dan taart.
@Marlinde, ik ging STUK om 'ik geloof dat mijn afvallen kapot is' hahahaha
) en denk dat ik dat ervoor gebruik. Of misschien ook gewoon normale penne, die heb ik nog in de kast staan. Als ik de rest van de dag laag hou qua koolhydraten kan dat best wel. Gefeliciteerd @sneeuwvlok, wat goed onder de 80! Zou het niet meteen onderuit schoffelen omdat die weegschaal wel/niet helemaal te vertrouwen zou zijn; je bent afgevallen.
. Eraf gehaald en opnieuw gewogen. -0,2 vergeleken gisteren wat netjes is.
.
Je lijstje ziet er ook goed uit!
, bosbessen en kokosrasp
)
, daarom bestel ik ze bijna nooit. Wat een schrik met je essay, ik zou ook helemaal gestrest zijn... Maar het komt wel goed toch, ze zullen hem wel helemaal nakijken lijkt me?
met 2 gekookte eieren, beenham, beetje saus en gekookte aardappelen