[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eloya

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 01:35

Ik mis ook de mooie foto's etc..

Ik had eigenlijk 1 april een afspraak staan voor 2 gapfillers / ornamentjes en een schildpadje van Kim Koss (leerling blackbear)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 09:38

Ik wil ook weer -O-

Gelukkig ben ik nog niet erover uit wat.. dus dat scheelt. Twijfel om gewoon enkel bloemen te zetten als cover up. Of de oude opknappen met bloemen erbij. Opzich heeft het betekenis, maar hij is niet echt mooi meer na al die jaren :')

En moet het dan van schouder ri arm, of is het mooie aanleiding rug meer vol te zetten. Zoveel keuze!

Of werk ik eerst mn bovenbeen ideeën uit. Of gewoon allemaal vast :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 10:05

Ik heb gisteren in zon foto gemaakt van mijn tattoo die in oktober door Robbin van SnipArt is gezet. Paard is redelijk standaard, behalve 1 zwart oortje. Die heeft het paard wat ik jaren gereden heb namelijk ook. En de achtergrond is gebaseerd op Dwingelerveld, waar ik opgegroeid ben.
Afbeelding

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 21:00

Ohh die is leuk!! <3

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 21:18

Heel mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 23:17

linoleum schreef:
Ik heb gisteren in zon foto gemaakt van mijn tattoo die in oktober door Robbin van SnipArt is gezet. Paard is redelijk standaard, behalve 1 zwart oortje. Die heeft het paard wat ik jaren gereden heb namelijk ook. En de achtergrond is gebaseerd op Dwingelerveld, waar ik opgegroeid ben.
[ [url=m/YgbxS2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi en ook erg persoonlijk zo! :)

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 08:08

Het is misschien idd wel leuk om bij gebrek aan nieuwe tattoo's foto's te plaatsen van wat iedereen al heeft?

Afbeelding
Die rechtsboven is echt de mislukking vd eeuw. Ik had een idee, mijn chinese sterrenbeeld met een kring van mooie roosjes er om heen. De 'artist' zei dat ie er wat moois van ging maken. Ik was 18, het was mijn 2e tattoo en ik geloofde het.
Dit was NIET wat ik wilde, maar ik durfde er niks van te zeggen destijds.
Die wordt dus nog wel een keer gecoverd (als dat lukt).
Verder staat er 1 niet op de foto: op mijn 20e heb ik 2 lieve hoefijzertjes op mijn buik laten zetten.
Toen werd ik 8 jaar later zwangr, kwam ik gigantisch aan en werden het Belsen-voetjes :') . Daarna 50 kg afgevallen en het is een onherkenbare afbeelding geworden.
Hoeft niet gecoverd (zou niet eens kunnen qua huid denk ik), maar dat vind ik minder erg. De reden dat ie er uit ziet zoals ie er uit ziet, vertelt voor mij een deel van mijn levensverhaal.

Het blauwe vogeltje staat voor mijn man.

De egel voor het feit dat ik voor mezelf mag opkomen!

Het boek vanwege mijn uit de hand gelopen leeshobby, de letters M en R die erbij staan omdat bijna alle belangrijke mensen voor mij en naam hebben die met een M of R begint.

De schorpioen is mijn sterrenbeeld, de kringels eronder volgen de vorm van het daadwerkelijke sterrenbeeld in de lucht.

De engel met Roene eronder: mijn oma stierf toen 12 was, met haar had ik een waanzinnige band. Ik geloof echt dat zij nog wel eens met me mee kijkt en een soort beschermengel is voor me. Roene is mijn zoon. Ze helpt me dus hem te beschermen.
De 2 sterretjes erboven heb ik met mijn beste vriendin die ver weg woont laten zetten. (Friends are like stars, you don't always see them but they're there!)

De zwarte veer staat voor mijn beste vriend die veel te jong overleed en gek was op de indiaanse cultuur. Die vertelt dat wanneer je een zwarte veer vind, iemand in de hemel je helpt.

Het oog van Horus op mijn voet: ik vind de verhalen over/uit het oude Egypte waanzinnig fascinerend.

De ballerina met de noten uit het Zwanenmeer: van kinds af aan vind ik deze muziek al prachtig, mede door een tekenfilm die het verhaal vertelde met de muziek erbij.
Hier komt mettertijd nog een zwaan bij.

Bibliophile op mijn pols: een bibliophile is iemand die gek is op het lezen en verzamelen van boeken. Ik dus.

De fee net onder mijn nek heb ik mezelf kado gedaan toen ik doe 50 kg was afgevallen. Gewoon omdat ik haar zo enorm schattig vond.

Verder heb ik nog een ontwerp van een zeepaardje klaarliggen (door een vriendin getekend), een met een vogel en een boom ( voorkant bovenbeen), een met klaprozen en een boterbloem (zijkant onderbeen) en zoek ik nog een mooie om die vreselijke roos mee te coveren. Ideeën? :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 09:45

Leuk zoveel betekenissen Sans!

Ik heb er nog één op m’n ribben, maar geen goede foto van. Eens zien of me dat van de week eens lukt.
En 9 mei zou eigenlijk m’n rechter bovenarm buitenkant ook aan de beurt zijn, maar dat gaat door Corona helaas niet door. Wel heb ik van de artieste een print gekocht, ze zitten nu anders ook zonder inkomsten. In plaats van een vrouwenportret op m’n arm, één op tafel.

Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 10:13

Mooie betekenissen Sans!

Lino: Ik vind die nog steeds zo mooi met een mooie persoonlijke betekenis <3

Mijne:
Linksboven de zwaluw, door Joe Sinner. Staat voor hoop houden..
Rechtsboven een kattenschedel, ook door Joe Sinner. Deze heb ik samen met mijn beste vriendin en symboliseert onze gezamenlijke kattengekte, schedel obsessie en interesse in duistere dingen.
Linksonder een Noorse rune, door Red Hot Tattoos. Deze heb ik samen met mijn man en was voor ons allebei onze eerste tattoo. Het betekent: Bescherm wat je liefhebt.
Rechtsonder op mijn buik, door Joe Sinner. Betekent niets speciaals, vond het gewoon mooi :)
Afbeelding

Linksboven op mijn pols door Shadow Line tattoos.
En de rest zijn rondom van mijn schouder en stukje sleutelbeen, ook door Joe Sinner (behalve het gewei met de driekhoek, die wilde ik laten coveren maar was te diep gezet dus dat ging niet, dus Joe heeft dit moois ervan kunnen maken). De eerste bloemen die ik van mijn man kreeg waren Orchideeën <3
Afbeelding

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 10:22

Tof Frummels, vooral die op je pols vind ik erg mooi!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 10:24

Thanks! Die is ook wat diep gezet helaas dus niet heel mooi hersteld. Maar goed, niets meer aan te doen :)

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 14:07

Ik mis alle mooie foto’s ook, maar ook mijn eigen! Had/heb 1 mei een afspraak staan, heb nog geen bericht gehad dat het niet door gaat dus hun wachten ook de persconferentie af gok ik..

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 14:53

Mijne zijn weer helemaal geheeld ondertussen! Heb ik december en januari twee tattoos laten zetten door Mitchell Keanu van Blackbear Ink. Dus precies op tijd :) Zitten op m’n ribben.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-20 15:05

Ik was ook nog net op tijd.
(14 Maart)
Moet nog 1 keer voor kleine dingetjes,maar gelukkig is ie voor het oog helemaal af.
Zou zuur zijn als nu alleen de lijnen hadden gestaan :=

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 17:12

Ik had eigenlijk 25 april een afspraak, maar die is helaas ook verzet. Nog maar even geduld hebben dan! Het zou mijn eerste zijn dus ik heb verder ook niets om te laten zien, haha :')

Toulouze

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 19:13

Misschien moeten we allemaal onze tattoos die we al hebben even showen? :)) om de tijd door te komen hier!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 19:27

Linksboven een bultrug, gezet door Hanne bij blackbear.
Rechtsboven een bedeltje sisters dat mijn zusje en ik samen hebben laten zetten.
Middenlinks mijn ode aan het Nederlandse bos, gezet door Jenny Olivia. Vos met mestkever op zijn neus, met daaromheen varen, kastanje, eikenblad, eikels, bloemen en heide.
Midden rechts mijn eerste tattoo, 10 jaar oud nu.
Linksonder silhouet van een buizerd voor mijn vader.
Rechtsonder eekhoorn gezet door Bibiclassique ink.

Afbeelding

Koedoe op mijn rechterkuit gezet door Kevin van Blackbear.

Afbeelding

Lilac breasted roller gezet door Bibiclassique ink.

Afbeelding

Bar slechte foto van mijn Rammstein tattoo toen hij net gezet was.
Ziet er nu prima uit en staat ook recht, maar lijkt heel scheef hier.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Supervixen op 13-04-20 19:33, in het totaal 4 keer bewerkt

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 19:30

Tof supervixen, vooral die vogel en de plaats waar die staat <3

Toulouze

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 19:33

Oh het vosje <3

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 19:35

Zodra er weer tattoos gezet mogen worden komt er bij mijn andere knie ook een vogel, een bijeneter.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 19:46

Supervixen: jouw line-art kat vind ik zo mooi. Eenvoudig en elegant <3

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 21:51

Zit nu in bad, dus maar meteen foto's gemaakt, rot kwaliteit in ieder geval. Viel op sommige plekken tegen :=

Boven links mijn sleeve. Feniks staat voor mijn eerste zwangerschap, een miskraam. Verder namen, geboorte tijden en data van mijn zoontjes.

Boven midden stukje schouder wat aangrenst aan sleeve, bovenop de naam van mijn man

Boven rechts mijn allereerste tattoo, van bijna 17 jaar geleden al weer. Door de tijd heen niet bepaald mooier geworden, misschien dat ik daar ooit nog iets mee wil doen

Midden links hoop/geloof/liefde op mijn buik die helaas flink te lijden heeft gehad onder mijn zwangerschappen...

Midden pijl op mijn ribben, samen met mijn zusje laten zetten.

Midden rechts mijn voet, laten zetten als afsluiting van een gewelddadige, manipulatieve relatie voordat ik mijn man leerde kennen

Onder links onze familie tattoo, stelt onze band en oneindigheid voor

Onder midden initialen van mij en mijn man, hebben we beide. Krijg die alleen niet scherp op de foto...

Onder rechts tattoo achter mn oor. Die is zelf ontworpen, maar staat niet specifiek ergens voor

Afbeelding

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 22:37

Zijn er ook behoorlijk wat Joanne :j
Ik hou ervan! Lijkt me een pijnlijke plek btw achter je oor!?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 22:52

Viel wel mee, Alleen het trillen is irritant, vooral op randje schedel

Moet eigenlijk volgend jaar april voor mm bovenbeen, maar ik denk dat alles wat nu uit is gevallen met corona doorschuift en zo alles opschuift
We zien wel...
Mn man moet eigenlijk in oktober voor zn 2e sleeve, maar toch besloten dat we een nieuwe veranda aan de stacaravan laten bouwen volgende maand ivm lekkage en opknappen niet rendabel is aangezien we anders volgend jaar gingen wisselen. Even kijken of we financieel gezien zijn afspraken nu door kunnen laten gaan ook

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 23:26

Afbeelding

Mijn Irish Shamrock :D