(Ex)- burnout lotgenoten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyy

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 15:11

Charlotte wat balen van de ontsteking maar goed werk met de deuren!

Hé Leandra wat balen, hopelijk krijgen jullie een negatieve uitslag.

Warboel klinkt goed! Wat fijn!

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 15:27

Mooi dat het etentje gezellig was Leandra :D Wel jammer van de positieve uitslag van de oppas. Weten jullie de uitslag al?

Wat fijn dat je medicatie aanslaat Warboel! Dat geeft me hoop voor mijn medicijnen! Hopelijk kan de WMO je helpen met de kosten voor de hulphond.

Hoe gaat het met jou Mandyy? En je kat?

Hier gaat het mentaal wel aardig maar fysiek zo slecht. Even een onderzoek afwachten en dan weer contact met het ziekenhuis. Morgen weer 2 uur werken. Verder gingen de huisdieren hier lekker, maar niet heus. Kat 1 had pas een gescheurde mondhoek en nu een scheur in zijn oor. Kat 2 een grote plek/wond in zijn nek. Gaat gelukkig met beide katten goed. Liep de hond vorige week ineens te hinken. Had een lelijke plek en plekjes op zijn voetzolen. Dus hop naar de da. We waren gelukkig al goed bezig door het schoon te maken met gekookt water (afgekoeld) en insmeren met honingzalf. Maar de banketstaaf had er 's nachts lekker aan zitten likken dus het wat lekker groot geworden. Bij de dierenarts schoenen meegekregen. Heb een paar dagen heerlijk gelachen, hij liep zoals paarden weleens lopen als ze voor de 1e keer beenbeschermers om hebben :+
Dus we hadden even een bokser in huis :D

Afbeelding

Afbeelding

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 15:55

Oh gossie das ook niks als je dieren met pech! :knuffel: arme hond met zn box handschoenen aan :(:) ziet er heel pijnlijk uit die plek! Beterschap met al je diertjes en met jezelf. Ik hoop met je mee dat jouw medicatie ook goed gaat aanslaan!

Otje is vanochtend door een wespennest heen gerend, paar keer in dr gezicht, op d’r oortje en op dr borst en poten gestoken. Zo sneu!
Prikjes wezen halen bij de dierenarts en toen ging het wel weer, de zwelling is flink afgenomen! Ze was zo zielig :(:)
Afbeelding
Zwelling onder d’r oogje, gelukkig was ze aan de buitenkant gestoken en niet in d’r mond (angel zat er nog in)

Afbeelding
Hangoor door de zwelling :=

Wij moeten nu mondkapjes dragen op werk en ik zie er zo tegenop! Vind het echt moeilijk om mensen hun reactie in te schatten met zo’n enorme lap voor hun gezicht := plus ik vind het ook vervelend zitten, ik heb dat ook vaak met kleding enzo dat het me gewoon gaat irriteren... maargoed het is even niet anders, even doorbijten! Die irritatie met kleding schijnt ook echt bij autisme te horen dus zal daar wel vandaan komen haha.

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 16:06

Balen van de honden zeg. Nooit fijn.

Ik ben gisteren getest en heb vanmorgen gelukkig een negatieve uitslag gekregen. Als het goed is krijgt mijn man morgen de uitslag.

Net een brief van de uwv gehad voor de eerstejaars ziektewet beoordeling. Volgende week woensdag word ik gebeld.
Gelijk weer stress.
"Als de arts vindt dat u weer kunt werken beoordeelt de arbeidsdeskundige daarna wat voor werk u na één jaar ziekte nog kunt doen en wat u daarmee kunt verdienen"

Ik heb echt het idee dat ik nog niet klaar ben voor werk. Nog zo snel moe en soms ook nog emotioneel en kan slecht tegen drukte.
Maar we gaan het zien.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 16:46

Charlotte met de kat gaat het nog steeds niet goed. De oordruppels hebben niet geholpen, dus haar kap kan nog niet af.
Over 4 weken naar de dierenarts voor controle van het oog (en dus ook weer oren).

Verder dacht ik dat het met mij heel goed ging na de vakantie maar ik stortte gisteren weer helemaal in.
M'n vriend kan er niet meer tegen als ik huil dus hij werd boos en dat vind ik enorm lastig. Later had hij spijt en ging hij van alles bedenken om me te ontlasten en lief te zijn. Vannacht wakker gelegen van werkstress. :(

Sneu voor je hond! :(:) en Otje ook zielig!

Leandra spannend volgende week! Snap dat je daar stress van krijgt.
Toen ik weer begon met werken had ik ook het idee dat ik er niet klaar voor was, maar als ik heel eerlijk ben weet ik ook niet of dat gevoel er echt zou komen. Ik werk nu weer al m'n uren en ben er nog steeds niet.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 17:10

Fijn dat de uitslag negatief is :)

Wat kl*te zeg dat het fysiek zo slecht gaat nu Charlotte :(:) Is het dan wel haalbaar/verstandig om morgen te gaan werken?
Het is ook altijd wat he die dieren := Hij ziet er wel aandoenlijk uit met z'n bokshandschoenen :')

Dat klinkt goed Warboel dat je nu meer energie en zin hebt om dingen te doen :)
Ach arme Otje, ook al pech.... gelukkig dat de prikjes hielpen :(:)

Oef Leandra, ik voel met je mee, dat levert echt veel stress op.. -O-
Als je zelf het idee hebt dat het nog te vroeg is dan hoop ik dat ze wel naar je luisteren.
Maar wat Mandyy zegt is ook wel waar, en het valt ook zeker niet mee :n

Wat een ellende met de kat Mandy, balen dat de oordruppels niet het gewenste effect hebben gehad..
Dat je wakker ligt van werkstress is echt niet oke, hopelijk kun je dit duidelijk aangeven bij je leidinggevende dat de werkdruk voor jou nu te hoog is.
Lastig met je vriend ook, al is het voor hem natuurlijk ook ontzettend zwaar :(:)

Hoe gaat het hier...
Tja er is van alles aan de hand, eerder ook niet de energie om te reageren. Het gaat eigenlijk niet goed, heb weer even 2 weken ontzettend diep gezeten, ik wilde ook gewoon niet meer. In paniek bijna huisarts gebeld. Op aanraden van psycholoog uiteindelijk wel een afspraak gemaakt zodat ze wel weten hoe het met me gaat en misschien konden ze nog wel wat voor me betekenen. Helaas een vervangende huisarts (eigen was op vakantie). Hij wilde me eerst doorverwijzen voor aan ander traject, maar 's middags werd ik gebeld dat ik toch een afspraak bij de POH kreeg. Ik was even niet heel blij..
Gelukkig kon ik daar al heel snel terecht en ben ik daar vanmorgen geweest. Uiteindelijk een super fijn gesprek met haar gehad, de huisarts vond dat zij beter kon bepalen waar ik heen kon (maar de assistente had het een beetje onhandig verwoord dus). Ik heb met haar nu de 15e weer afgesproken en ze heeft me een paar opties doorgestuurd wat betreft verdere ondersteuning nu en t.z.t. diagnostiek (omdat ook haar gedachte is dat er onderliggend misschien nog meer aan de hand is) en nog meer om over na te denken i.v.m. met angst wat nu toch ergens wel m'n leven beïnvloed. Daar morgen maar naar kijken en over na denken.
Ik was iig erg opgelucht na het gesprek en voelde me begrepen en serieus genomen :j

Vanmiddag op stal echt keihard gecrasht door de hoefsmid die daar was, die zei wat en hij had een punt hoor, maar hij bleef maar doorgaan in het wilde weg en ik kon het even niet hebben. Toen zat ik in de zadelkamer te janken en kwam stalgenootje me troosten, dat was wel super lief. Daarna was ik alleen niet meer zo scherp en er zijn veel vliegen. Ik was der benen aan het insmeren, want mok, en Cas tilde der voet op naar een vlieg. Maar kon niet snel genoeg reageren en daar was mijn hoofd...
Hoefijzers zijn hard :j Ik heb nu een snee op m'n hoofd en een prachtige blauwe bult :')

Maar door al dat gedoe vergeet ik bijna dat paard en ik een heerlijk rondje buiten hebben gemaakt <3
Afbeelding

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 19:35

Dikke knuffel voor iedereen :knuffel:
En ook een dikke knuffel voor de huisdieren! Wat een ziekenboeg!

Wel fijn Goldie dat je een goed gesprek hebt gehad! Zo zwaar die momenten dat niks meer wil... Hopelijk kun je snel terecht bij andere begeleiding!

Het is ook gewoon heel veel allemaal nu. Alsof werkstress alleen nog niet genoeg was := Het hele corona gedoe zorgt al voor zoveel discussie en onrust overal. En voor veel onzekerheid natuurlijk.
Hebben jullie ook last van de overgang van zomer naar herfst? Ik wel... 's ochtends nog donker als ik wakker word, minder naar buiten. De herfstkleuren zijn prachtig hoor, maar ik mis het zonnetje!

Net twee weken vakantie gehad, sinds deze week weer aan het werk. Ik weet dat er super drukke tijden aankomen en daar maak ik me nu al zorgen over. Ik probeer die spanning wel af te laten vloeien maar da's niet altijd even makkelijk. Ik ben het soms ook zo beu dat dat nodig is en dat ik niet wat meer aan kan -O-

Wel een fijne vakantie gehad, maar dan merk ik wel dat ik mijn ritme kwijt ben. En dat vind ik, ondanks de rust, ook weer moeilijk.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 13:12

Goldie hopelijk heb je snel meer/de juiste hulp. :(:)

Door de strengere Coronamaatregelen mag ik iets meer thuis werken, dus dat is fijn. :o
Alleen de dagen waarop ik op kantoor ben moet ik verzoeken van de gehele afdeling oppakken dus dat is wel even anders.

Ik ben een enorme zonliefhebster dus ik heb daar ook moeite mee. :=

Dat gevoel herken ik ook. Soms is het moeilijk te accepteren dat de belastbaarheid per mens verschillend is. Je ziet in je omgeving dat het ook anders kan.
Toch voel ik ook niet altijd even goed wat ik aankan. :(

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 20:44

Ah Warboel sterkte met Otje!

Die stress is begrijpelijk Leandra, volgens mij hebben we dat allemaal wel een beetje bij zulke berichten :knuffel: Bij mij was het zo dat na een jaar de bedrijfsarts een functie mogelijkheden lijst invult (waar je nog commentaar op kunt geven, dus zeker goed nakijken) en de arbeidsdeskundige maakt zijn verslag aan de hand van die lijst en een gesprek met jou. Bij mij was de fml niet goed ingevuld (sommige vragen blanco) en dan gaan ze uit dat waar die vraag over gaat gewoon goed/normaal is. Gelukkig had ik een arbeidsdeskundige die de tegenstrijdige lijst ging aankaarten bij de bedrijfsarts maar eigenlijk hoort hij dat niet te doen.

Fijn dat jij negatief getest bent, weet je de uitslag van je man ondertussen ook al?

Heel rot van je kat Mandy :knuffel: Hopelijk knapt ze snel op!
Meerdere uit het topic hebben daar last van na de vakantie, dus wees lief voor jezelf. Wel vervelend dat je vriend boos op je werd, het is ook voor beide partijen ook wel ontzettend lastig. Ik kocht weleens een kaartje voor mijn vriend en schreef daar wat lieve dingen in. Hij is niet zo'n softie maar volgens mij kon hij dat wel waarderen.

Oe lekker buitenritje Goldie, ik ben jaloers :))
Wel heel rot dat je zo diep hebt gezeten. Hopelijk volgt er nu (snel) weer een up!
Hoe gaat het met je hoofd?

Mooi dat je een fijne vakantie hebt gehad Moirin, waar je (ook alweer) geweest?
Ik merk het ook wel een beetje de overgang naar de herfst. Was een week vroeg wakker en de kou en weinig licht maken me 's ochtends wat sloom. Heb het liever iets warmer en lichter :+ Maarja, dan wonen we in het verkeerde land.

Vandaag weer 2 uur gewerkt. Gelukkig rustig verlopen, de kantoortjes mogen maar door 1 persoon bezet worden en de kantoortuin maar 1 persoon per blok van 2. Ik was langsgelopen om een aantal collega's die me vorige week met mijn lekke band wisselen (en daarna sleutels zoeken :+ ) geholpen hadden een kleinigheidje te geven en mijn collega's (iedereen kwam aanlopen om een praatje te maken) waren best wel chagrijnig door de aangescherpte regels.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 21:11

Toch best wel hoofdpijn al sinds gisteravond, het denken/concentreren is al zo moeilijk normaal dus dit helpt niet.. Ook extreem moe, maar dat was ik al en ook amper geslapen vannacht door het vele waarover ik toch probeerde na te denken.

Vandaag de eerstejaars evaluatie gehad op het werk, leidinggevende zei dat ik een beetje liever voor mezelf moest zijn en dat ik echt goed bezig ben.
Ga deze week voor het eerste een 3e keer (wel kort dan), maar dan zit ik op 25% van m'n uren :D

Ik heb geen super uitrij mogelijkheden helaas, en met de trailer op stap vind ik nu even teveel. Maar zo in de polder even rond is ook best fijn en ze was top braaf :D

@Charlotte: Fijn dat het wel weer ging die 2 uurtjes :) fijn om wat collega's te spreken weer? Nu nog 3 weken?

@Moirin: goed om te horen dat je vakantie lekker was. Wel heel moeilijk hé om dat ritmer dan weer op te pakken :=
Ja de weersomslag helpt ook hier denk ik niet mee.
Vriendin van me heeft zo'n speciale lamp waar ze dan voor gaat zitten en haar helpt het echt :j
Wachttijd is ongeveer 5 weken, poh had ze gebeld.. dan is m'n huidige traject ook afgelopen

Ohja nog een dingetje, die haptonomie.. ik ben nu een keer of 3 geweest en ik weet het niet zo goed nog.. ga ik door of niet.. maar vind het sowieso heel moeilijk om te zeggen dan ook..

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:24

Dank jullie wel lieve mensen!

En een dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft.

Mijn man heeft gisteren gelukkig ook een negatieve uitslag gehad. Dus gisteravond weer gaan zwemmen en vandaag is de oudste weer lekker naar school. Zo fijn!

Vannacht ineens buikpijn van de stress, kan het niet plaatsten. Dus vannacht ook wakker gelegen om te piekeren waarvan ik stress had. Werkt ook niet goed.

Net nog wel een geluksmomentje, ik was even naar het toilet geweest en toen ik terug kwam lag mijn jongste dochter er zo bij:
<3

Afbeelding

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 12:41

Voor iedereen <3
Afbeelding

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 14:51

Lief Goldie! Dank je wel.

Wij hebben vandaag afscheid genomen van onze parkiet. Hij was bijna 14 dus een mooie leeftijd maar blijft lastig, zeker voor de kinderen.
We hebben hem net begraven.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 23:35

Toch altijd verdrietig om afscheid te nemen van een huisdier.. :(:)
Fijn dat jullie hem hebben begraven.

Ik had een ietwat vreemde dag zegmaar :+
Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik me ziek heb gemeld op het werk.
Vandaag heb ik ook voor het eerst deze week weer 25% van m'n uren gemaakt.
Voor de eerste keer een 3e dag heen (weer met 2 uur begonnen op de extra dag).
Vanochtend voor werk nog bij de huisarts geweest n.a.v. gesprek met poh. Fijn gesprek, ze dacht ook heel erg mee. Morgen start ik met citalopram...

Vanavond vriendinnen langs gehad, voor het eerst dat ik zoiets weer kon doen. Pizza besteld, lekker gegeten en gelachen en het rare jubileum 'gevierd'..

Sliep al bijna en ineens weer helemaal rare ademhaling, hartslag omhoog en paniekerig dus ben er maar weer even uit gegaan...

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 14:15

Inderdaad dan een gekke dag Goldie. Maar je hebt het wel leuk af kunnen sluiten met vriendinnen. Maar zo toch wat te druk geweest zo te lezen.

Ik was vandaag weer bij psycholoog. Lijkt dat ik bij de enige verzekering zit die geen "chronische" psychologie vergoed :\
Ik heb nu nog een paar behandelingen voor dit jaar en ga aan het einde van het jaar overstappen. Dan kan ik volgend jaar nog verder bij de psycholoog.
Volgende week gaan we weer beginnen met EMDR. Nu niet voor een bepaalde herinnering maar voor een sterk gevoel van angst, boosheid en machteloosheid dat ik bij de herinneringen aan mijn vader krijg. Zal wel weer pittig worden.

Nog een paar dagen en dan ga ik lekker mijn weekendje alleen weg. Even een paar dagen helemaal voor mezelf.

Hoe is het verder met iedereen?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 15:50

Charlotte hoe is het met jouw dieren?

Warboel hoe is het nu met Otje?

Leandra succes morgen!
Lieve foto van je dochter.
Naar van de parkiet. :(:) en ook van de verzekering. Gelukkig is het ''bijna'' einde van het jaar en kun je dan overstappen.
Alvast veel plezier aankomend weekend! Probeer er zo veel mogelijk van te genieten.

Goldie wat super 25% van je uren! *\o/*
Heb je al besloten wat je met haptonomie doet?

Ik merk dat ik weer regelmatig heel overprikkeld ben, dus probeer er meer naar te luisteren.
Op stal mogen op het moment geen verzorgsters komen (ivm Corona) dus daar heb ik het best wel zwaar mee.
Ik zit echt op het punt dat ik denk dat het plezier in m'n pony niet meer terug gaat komen en weet niet zo heel goed wat ik ermee moet. -O-

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 16:59

Otje is helemaal oké hoor, niks meer aan te merken!

Afbeelding

@Mandy wat naar dat er geen verzorgsters mogen komen... Sterkte! -O-

@Leandra aiii vervelend dat je verzekering niet vergoed zeg! Succes met EMDR volgende week en geniet van je weekendje weg!

@Goldie goed toch op 25% van je uren! Succes met de citalopram, hopelijk heb je niet teveel bijwerkingen.

Ik heb een meh dagje, moet zo naar muziekles en vanavond naar puppycursus maar heb gewoon nergens zin in :\ Het is ook een beetje druk op werk en sta (te) veel op de vloer, morgen maar even overleggen want ik loop best wel flink tegen m'n grenzen aan. Morgen weer werken :7

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 07:57

Wat fijn dat het met Otje goed gaat!
Heb je nog een beetje kunnen genieten van muziekles en puppycursus?
Succes met overleggen!

Ik ga vandaag ook weer een hele drukke werkdag tegemoet. Het regent nieuwe dossiers ineens.. :=

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 09:04

Leandra: Ja blijkbaar toch wel, maar soms is dat zo moeilijk aan te voelen waar de grens ligt. Vriend zou in eerste instantie in Duitsland zijn voor werk (maar dat ging dus niet door) en wilde op 'die dag' niet alleen zijn.
Serieus -O- (Nu ben ik wel nieuwsgierig welke verzekering dat is, of dat ik misschien ook maar eens moet gaan overstappen). Heeft EMDR je eerder goed geholpen? Succes iig. En geniet van je weekendje weg alleen :)

Mandyy: Ja toch weer een mijlpaal. Had gehoopt veel verder te zijn, maar dit is alweer een overwinning :) Ik ga de afspraak die ik nog heb staan wel doen, maar verder denk ik dat ik voor nu iig even stop. Ik vind dat zo moeilijk om te zeggen alleen :=
Lastig dat je weer zo veel overprikkeld bent, maar wel goed dat je ernaar probeert te luisteren.
Erg vervelend dat je verzorgsters weer niet mogen komen. Lastige keus ook wat je nou moet doen met Max..
Succes vandaag met je werk.

Warboel: Wat fijn dat Otje weer de oude is :) Is het allemaal nog gelukt? Klinkt ook best druk zo. Hopelijk kan je weer wat meer achter de schermen doen dan ipv op de vloer zelf.
Viel niet helemaal mee die eerste dagen, of nouja eigenlijk was ik echt hondsberoerd := Misselijk, draaierig, beven, een raar hoofd, hoofdpijn en ook vooral heel moe en dan 's nachts niet kunnen slapen. Sinds gisteren ben ik iig iets minder misselijk en draaierig, dus ik hoop dat het ergste nu achter de rug is.

Maandag toch eigenwijs naar m'n werk gegaan, dat rijden was al een ding. Heb op m'n werk alleen maar achterover in de bureaustoel gehangen en benen op een andere stoel want ik was zo misselijk :+
Nu ook weer op het werk, straks ook nog weer even met teamleider kletsen maar :j

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 11:00

Ik denk dat we allemaal sneller zouden willen. ;) Dat is misschien ook het probleem.

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 11:57

Dat denk ik ook ja. Mijn psycholoog zei gisteren precies hetzelfde. Je wil teveel en daardoor word je keihard terug gefloten.
Nu vol spanning te wachten op telefoontje van de Uwv...

Goldie, het is CZ. Volgens mijn psycholoog de enige die dat niet heeft. De andere verzekeraars allemaal wel.

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 12:42

Net het gesprek gehad. Zit nog te shaken. Op zich een goed gesprek maar werd meerdere keren zeer emotioneel. Alles verteld en dat ik zelf het idee heb dat het nog te vroeg is om te gaan werken. Dit ook met mijn psycholoog besproken gisteren.
Dit alles wordt nu aan de arbeidsdeskundige voorgelegd en die gaat bepalen of ik weer kan werken of niet.
Ben gesloopt nu. Last van mijn nek en schouders. Bleh! Echt niet fijn.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 12:49

Snap ik. Wanneer hoor je meer? :(:)

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 14:00

Kunnen ze nog niet zeggen ivm Corona. Ik krijg ook wat dingen thuis gestuurd. Dus we wachten af.

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 13:03

Ahh wat lief Leandra je dochter met de kat <3
Hoe gaat het nu met de buikpijn/stress?

Mooie quote Goldie. Denk dat iedereen daar weleens bij stil kan staan :)

Rot van je parkiet Leandra, afscheid nemen is altijd vervelend :knuffel:
Bij mijn verzekering is het ook lastig Leandra. Kreeg 11 basisbehandelingen vanuit het basispakket. Daarna moest ik naar specialistische zorg. Ondertussen wacht ik al 13-14 maanden op het vervolg. Succes alvast met de EMDR, klinkt heftig. Hopelijk kan je lekker ontspannen komend weekend :D

Mandy, met de dieren gaat het weer de goede kant op, lief dat je het vraagt :D
Heel vervelend van de aangescherpte regels op stal. Kan je echt helemaal geen plezier meer aan je pony beleven of is het (nu) omdat de verzorging volledig op jou valt?

Super fijn dat Otje weer helemaal oké is Warboel :)
Dat is ook best veel voor 1 dag. Hou je grenzen goed in de gaten.
Hoe ging de puppycursus, dat heeft je vast opgevrolijkt :D ?

Knap dat je nog naar je werk bent gegaan Goldie.
Goed gesprek gehad met je teamleider?

Hopelijk kijkt de arbeidsdeskundige er hetzelfde naar Leandra. Zal voor je duimen.
Vervelend dat je niks kunnen zeggen wanneer je meer hoort.

Hier gaat het ruk, heel veel pijn. Dinsdagochtend eindelijk na 2 weken bellen eindelijk het ziekenhuis gesproken maar daar kan ik echt niks mee. Verpleegkundige gaat het met de arts bespreken en als de arts vindt dat er een afspraak moet komen vind ik vanzelf een brief op de mat voor een afspraak. Maar dit zal niet op korte termijn zijn. Dinsdagavond zoveel pijn dat ik niet kon praten, uitstraling naar mijn benen en vriend stond op het punt de ambulance te bellen. Niet leuk zoiets, ik was doodsbang op het moment maar kon niks zeggen |( Ik wil weg van dit ziekenhuis, net een mail gestuurd. Huisarts en zorgverzekeraar staan hier gelukkig achter. Nu afwachten en hopen dat de pijn niet toeneemt.

Hond gaat hartstikke goed, weer een zorg minder :D Volgende week nog maar 1x werken. UWV loopt behoorlijk achter dus de WIA laat ook nog op zich wachten. Maar dat kan ik goed loslaten.