Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wel jammer van de positieve uitslag van de oppas. Weten jullie de uitslag al?

arme hond met zn box handschoenen aan
ziet er heel pijnlijk uit die plek! Beterschap met al je diertjes en met jezelf. Ik hoop met je mee dat jouw medicatie ook goed gaat aanslaan!

plus ik vind het ook vervelend zitten, ik heb dat ook vaak met kleding enzo dat het me gewoon gaat irriteren... maargoed het is even niet anders, even doorbijten! Die irritatie met kleding schijnt ook echt bij autisme te horen dus zal daar wel vandaan komen haha. 
en Otje ook zielig!
Is het dan wel haalbaar/verstandig om morgen te gaan werken?
Hij ziet er wel aandoenlijk uit met z'n bokshandschoenen 

Ik heb nu een snee op m'n hoofd en een prachtige blauwe bult 

Het hele corona gedoe zorgt al voor zoveel discussie en onrust overal. En voor veel onzekerheid natuurlijk.

Bij mij was het zo dat na een jaar de bedrijfsarts een functie mogelijkheden lijst invult (waar je nog commentaar op kunt geven, dus zeker goed nakijken) en de arbeidsdeskundige maakt zijn verslag aan de hand van die lijst en een gesprek met jou. Bij mij was de fml niet goed ingevuld (sommige vragen blanco) en dan gaan ze uit dat waar die vraag over gaat gewoon goed/normaal is. Gelukkig had ik een arbeidsdeskundige die de tegenstrijdige lijst ging aankaarten bij de bedrijfsarts maar eigenlijk hoort hij dat niet te doen.
Hopelijk knapt ze snel op!
Maarja, dan wonen we in het verkeerde land.
) geholpen hadden een kleinigheidje te geven en mijn collega's (iedereen kwam aanlopen om een praatje te maken) waren best wel chagrijnig door de aangescherpte regels. 

fijn om wat collega's te spreken weer? Nu nog 3 weken?

en ook van de verzekering. Gelukkig is het ''bijna'' einde van het jaar en kun je dan overstappen.

Het is ook een beetje druk op werk en sta (te) veel op de vloer, morgen maar even overleggen want ik loop best wel flink tegen m'n grenzen aan. Morgen weer werken
(Nu ben ik wel nieuwsgierig welke verzekering dat is, of dat ik misschien ook maar eens moet gaan overstappen). Heeft EMDR je eerder goed geholpen? Succes iig. En geniet van je weekendje weg alleen 
Ik ga de afspraak die ik nog heb staan wel doen, maar verder denk ik dat ik voor nu iig even stop. Ik vind dat zo moeilijk om te zeggen alleen 
Is het allemaal nog gelukt? Klinkt ook best druk zo. Hopelijk kan je weer wat meer achter de schermen doen dan ipv op de vloer zelf.
Misselijk, draaierig, beven, een raar hoofd, hoofdpijn en ook vooral heel moe en dan 's nachts niet kunnen slapen. Sinds gisteren ben ik iig iets minder misselijk en draaierig, dus ik hoop dat het ergste nu achter de rug is.
Dat is misschien ook het probleem.

?
Ik wil weg van dit ziekenhuis, net een mail gestuurd. Huisarts en zorgverzekeraar staan hier gelukkig achter. Nu afwachten en hopen dat de pijn niet toeneemt.
Volgende week nog maar 1x werken. UWV loopt behoorlijk achter dus de WIA laat ook nog op zich wachten. Maar dat kan ik goed loslaten.