Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mama3 schreef:Ik voelde me afgelopen 2 wkn heel onrustig, ik heb gewoon mjn 3x sportschool pwk nodig denk ik
finnens schreef:Annikoe ziet er mooi uit hoor!
Whaha Laura fitbit op holAltijd leuk, kcal verbranden met niks doen.
Black, oei dat klinkt vervelend. Maar wel fijn dat je nu weet waar het vandaan komt. Dan kan ervoor een oplossing gekeken worden.
Lovelys fijn dat je er zo nuchter in staat. Als je gezond eet en niet te veel, zal het afvallen wel komen.
Heb net een paar heerlijke dagen met mn paard gehad. Ook wel beetje verdrietig dat ik hem straks vier maanden achterlaat.Wel aardig goed gegeten maar 2kg zwaarder!! Kan je vocht vasthouden met warm weer? Ik drink veel, maar moest maar 2 keer per dag plassen, heel raar.
Annikoe schreef:Hmm ja die shakes probeerde ik eerst ook, ik kreeg dan altijd zo'n proefzakje bij mijn b&f bestelling.
Maar op een of andere manier vind ik die echt heel lastig door mijn keel te krijgenEcht neus dicht knijpen en naar binnen gieten.
Of misschien had ik juist hele vieze smaken.. Ik heb volgens mij nog een proefzakje liggen, misschien binnenkort dan toch nog eens een keertje proberen..