[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bnet

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 11:47

Nadat het vorige topic alweer bij me ontstipt was, was ik jullie kwijt! En toen dus een berg bij te lezen. Maar ik ben weer bij en zou ook graag weer wat actiever willen meeposten :)

Suus, ik vind je echt weer meer stralen ten opzichte van eerdere foto's! En je ooglooks blijven prachtig.

Jolien, je gaat echt vooruit! Qua wenkbrauwen ga ik mee met eerder commentaar.

Een middagje proberen en testen bij MAC kan ik echt aanbevelen. Ik ben ook in Eindhoven geweest, en meerdere keren super service gehad.
Wil binnenkort weer heen, helaas is mijn MAC Brave lipstick kwijt :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:03

Mooie look Suus!

Ik vind Taupe je goed staan Ralph!
Voor wat betreft oogschaduw bij hooded eyes, wat mij erg helpt, is de oogschaduw net wat hoger blenden.
Dus net iets boven je crease.

En geen zwarte eyeliner of in ieder geval geen dikke lijn.

Gewoon lekker gaan testen, daar staan ze voor!
En de medewerkers zijn er om je te helpen, ook al komen ze in sommige vestigingen nou niet al te aardig over in eerste instantie :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:06

Wel steeds meegelezen, maar zelf weinig spannende looks op gehad. De basis, en meer niet :))

Wat betreft testen bij MAC, daar kan ik ook alleen maar enorm enthousiast over zijn. Ik ga altijd naar MAC in de Douglas hier in Groningen, en daar werken zulke fijne mensen! Nemen alle tijd, helpen met uitzoeken, opbrengen en denken actief mee.

Heel anders dan bijvoorbeeld de Paris Ici hier, daar werd ik echt :? :? aangekeken toen ik op zoek was naar een nieuwe lippenstift en wat input van ze vroeg. Daar ga ik dus echt niet meer naar toe :=

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:30

Bedankt allemaal voor de reacties. En misschien toch maar een keer na Eindhoven afreizen al is aan andere kant van land hihi.
Bedankt dnt ga ik dat eens proberen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:33

Je hoeft niet perse naar Eindhoven hoor, ik zou naar een MAC counter bij jou in de buurt gaan ;)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 16:07

Ik heb nog nooit bij MAC getest, maar wel bij Douglas en ik voel me daar altijd zo verplicht iets te kopen.. En ik voel me altijd zo arm :') Dan zoek ik iets voor max 20,- bijvoorbeeld en dan komen ze aan met iets geweldigs, probeer ik het uit en dan "Het is wel iets boven je budget, 45,- maar het is een heel goed merk blablabla" Ehhh... En dan heb ik echt moeite om te zeggen van nee bedankt. Sowieso heb ik moeite om weg te gaan uit de Douglas zonder iets te kopen :P Ze doen dat in ieder geval goed.. Maar daarom vermijd ik zulke plekken en wandel ik het liefst de Etos binnen.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 16:31

Heb dat bij Douglas en ICI niet echt. Laat maar lekker smeren, vaak voldoet het toch niet aan mijn eisen of niet kundig opgebracht. Ben niet zo snel over te halen om vanalles extra te kopen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:19

Oke klote licht! Maar heb n halo gemaakt :D
Je ziet helemaal niets van mn contour en highliter :
Jurkje en haar gedaan moeten jullie er bijdenken hihi

Afbeelding

Afbeelding

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:35

Gaaf suus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:36

Wat zitten je wenkbrauwen mooi suus! <3

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 19:10

Als ik me lief gedraag, mag ik dan weer mee kletsen? Omdat ik er nu iets meer mee bezig ben vind ik het wel leuk om te kletsen er over..heb alleen iets te veel geld uitgegeven deze week aan producten :D

Sorry als ik onvriendelijk over kwam, ik probeer me wat aan te passen :)

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 19:29

Mooi ooglook suus! Wat voor palette gebruik jij?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:00

Ik kom een lipding tegen va Kylie Jenner voor 9 euro zonder verzenden, nu lees ik dat het duurt hoort te zijn? Nieuw

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:01

Zou er niet vanuit gaan dat je dan de echte te pakken hebt maar een neppe.....

Ik ga zo even bijlezen en heb 3 looks gemaakt afgelopen 3 dagen dus kan weer ns lookjes plaatsen *\o/*

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:06

ok, staat iig op vanoutlet.nl....heel veel make-up een eind goedkoper

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:22

Vanoutlet.nl is niet een hele betrouwbare webshop. Levert veel chinees imitatie als zijnde het origineel.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:35

Heel erg mooi suus!
Zoals jij je oogschaduw gedaan hebt (binnen en buitenkant) heb ik ook geprobeerd erin te verwerken, maar jou lukt het heel goed zeg!!

Ik heb vandaag wat liggen klooien met mijn proefmake up voor de Carnaval!
Het hoort natuurlijk lekker heftig te zijn ;)

Afbeelding

Ooglid: abh modern renaissance: love letter, cyprus umber en primavera (gecombineerd met kiko cream crush 05, echt heel fijn spul)
Zwart van een sleek palet.

Wimpers zijn van primark en heb ik een keer gewassen zodat ze iets "whispyer" zijn.

Wenkbrauwen met abh brow pomade en een zelf gemaakte gekleurde wenkbrauwgel (was normale gel van catrice waar ik bruine oogschaduw bij gedaan heb zodat ie gekleurd werd)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:48

Jolien, ik zou je wenkbrauwen ook wat meer naar binnen doen. :j Kleur daarentegen vind ik heel mooi zo!

En inderdaad, lipsticks gewoon lekker proberen in de winkel! Ik heb bij sommige Douglas filialen en ICI Paris dat ik daar liever niet kom op bepaalde delen. Eigenlijk zijn de enige stukken waar ik nog kom bij ICI de Urban Decay-hoek, en bij Douglas de Benefit en MAC-counter. Ze vragen meestal wel of ik hulp nodig heb maar dat wuif ik weg, gewoon lekker kiezen welke jij wil proberen en even vragen of iemand ze wil schoonmaken. Als je hulp wil en dit aangeeft merk ik ook echt dat ze altijd heel goed helpen, maar het ligt echt aan de dames (en heren) die in de desbetreffende counters staan. Ik was laatst bij UD in Den Haag en werd gruwelijk gestoord van die dame daar. Zó ongeinteresseerd, moest nog net niet smeken of ze producten voor mij wilde pakken, stond echt te niksen maar te goed om iemand te helpen. Daar walg ik dan van, maar laat mij dat niet stoppen in dingen halen/proberen. En mochten er meerdere dames staan kies ik altijd degene die ik het leukste vind overkomen als ik besluit over te gaan tot kopen. Ooit in Londen bewust een dame bij MAC uitgekozen om 2 lipsticks voor mij te pakken omdat die niet zich als een idioot gedroeg en bij de counter haar naam doorgegeven zodat het op haar naam werd gezet, dan gun ik haar die 'sale' ook wel een stuk meer dan een van die anderen. :j

En inderdaad, niet betrouwbaar. Helaas kan je voor zulke dingen het beste bij het echte verkoopkanaal zijn van het product, in dit geval dus Kylie's website. Als het te mooi om waar te zijn lijkt, is dat meestal ook zo.

Oh, Borstnoot, wat vind ik die look GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF. <3 <3 Dat roze, die wimpers, de glitter, het goud, JA. Wat prachtig, ik ben er echt verliefd op.

Wat krijg je als ik te lui ben om bij te lezen en foto's te plaatsen......... 3 looks in een post. :+ Sorry. :D Ik ben nou eenmaal te lui. :')

Ik had 3 nieuwe lipsticks gekocht (en een blush, maar dat terzijde :') _O-), Urban Decay had 3 nieuwe binnen en door een systeemfout kreeg je hier 30% korting op dus ipv €19,50 per lipstick maar €13,65 betaald. *\o/* Maar dat vroeg natuurlijk om uitproberen en lookjes. De 3 nieuwe lipsticks zijn onderdeel van de Nocturnal lijn net zoals het Nocturnal Shadow Box Palette dus hebben ook een andere verpakking dan de normale zilveren bullets.

Afbeelding

Afbeelding

Met flits - van links naar rechts
Nonsense - Backstab - Fireball
Afbeelding

Zonder flits - van links naar rechts
Nonsense - Backstab - Fireball
Afbeelding

Look 1:
Voor de ogen Colourpop Fairfax en Colourpop Mermaids Kiss, op de lippen Urban Decay Nonsense
Afbeelding

Afbeelding

Look 2:
Op de ogen Urban Decay Afterdark palette in de kleuren Off-Duty, Sinful en Alter en de single Fireball. Op de lippen Urban Decay Fireball, echt zo'n gave kleur. Beetje peach met oranje en roze glitter. <3

Afbeelding

Afbeelding

Aangezien Fireball een highlight, oogschaduw en lipstick is had ik ook een comparison gemaakt.

Van links naar rechts
Fireball lipstick, Fireball oogschaduw, Fireball highlighter
Afbeelding

En de laatste look, vandaag mijn make-up in 20 minuten gedaan (ja mijn full face duurt normaal een stuk langer _O- en, ja, zelfde shirt :+ Ik had haast :'))
Op de ogen Colourpop Koosh en uit de Naked Basics palette de kleur Faint, op de lippen Urban Decay Backstab.

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:51

Owww UD heeft ook echt zulke mooie producten he <3

Shizzel en Borstnoot <3 <3 <3 prachtig _O_

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:55

Borstnoot wat een rete gave look heb je gemaakt! Jij inspireert mij nu toch wel voor carnaval. :j

Shiz liefde voor die groene look. Heerlijk fris!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:56

Jans schreef:
Vanoutlet.nl is niet een hele betrouwbare webshop. Levert veel chinees imitatie als zijnde het origineel.

ah ok :) dan koop ik er niks :D

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 21:02

Ahh dankjewel <3

Shiz ik vind dat groen zo mooi bij je staan he, en je blendt (engels woord met nederlandse grammatica? :') ) het ook zo mooi!
Ik begin toch wel heel benieuwd naar je make up stash te worden!
Die peach kleuren staan je ook goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 21:05

Thanks meiden. <3 En UD is echt mijn merkje, heerlijk.

En oei, is al een tijd geleden sinds ik dat heb geplaatst..... misschien dat ik morgen eens foto's ervan zal maken. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 21:13

Ik ben vooral benieuwd naar je UD en CP stash :P

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 21:16

Iedereen binnenkort stashfoto's?
Mooi borstnoot. Lekker heftig.

Mooi shizzel. Vind toch een lekkere kleur op je lippen bij jou het mooist.