Winferno schreef:Hallo Kim
Heb je al eens geprobeerd om je warm eten met vleessaus uit een pakje te eten? Mij is dit pro operatief door de dietiste aangeraden voor de “schuif”
Ik heb maandem maggi kalfsfond op mijn vlees en aardappels gedaan. Ik kon de gepureerde aardappels met magere melk ook niet binnen houden, maar een gewone gekookte aardappel met maggisaus ging super. Snij je vlees ook in baby hapjes, dip het even in de saus, op deze manier kun je redelijk normaal kauwen en blijft je eten wat smaak hebben ipv een afgekauwde maaltijd. Met de gevogelte fond kun je een lekkere “kipperagout” maken.
Ik vermoed dat je op je slaatjes ook wat dressing doet, waardoor die waarschijnlijk wel goed gaan.
Ik ben nu een jaar geopereerd en het potje maggi wordt nog steeds gebruikt.
Niet opgeven, het komt wel goed en soms moet je gewoon ff een stapje terug doen, naar je lichaam luisteren en enkel eten wat wel lukt. Je eigen lichaam is de beste raadgever. Een GBP is een heel individueel traject. We ondergingen of ondergaan allemaal dezelfde operatie, maar hoe het lichaam hierop reageert is voor iedereen anders.
Veel succes !
Bedankt voor je tip! Ga ik deze week eens proberen...hopelijk dan ook inderdaad meer smaak aan het eten...over de sla doe ik inderdaad een dressing van milde olijfolie, balsamico olie en honing...
Super bedankt voor de tip!