Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Nathalie__ schreef:Als iets je werk is is het heel lastig om dingen te zeggen zonder dat andere denken dat het alleen om jou gaat. Of dat ik mezelf beter vind als andere.
Ik probeer daarom in dit topic heel transparant te zijn door vaak niet te reageren als ik een andere mening heb over iets. En ik heb zelfs meerdere bokkers van heel ver weg geadviseerd waar ze bij hun in de buurt terecht kunnen via pb. Ik heb ook lange tijd via app met een bokker gesproken daar tijd en energie in gestoken en die koos uiteindelijk toch voor iemand dicht bij huis. Allemaal prima.
Ik deel vanuit mijn passie voor mijn werk foto's en dat is het. Ik probeer wat meer info te geven over de pmu zelf wanneer daar naar gevraagd word.
Nu krijg ik via pb van een mod een bericht dat ik te veel foto's plaats met mijn website er op. ( Die mod komt daar niet toevallig vanzelf op dus die zal bericht gehad hebben.) Dat het te veel weg heeft van reclame maken. Dat het zo gezien word snap ik. Echter heb ik bokt niet nodig als reclame forum. Ik heb een paar bokkers mogen behandelen. Wat ik heel leuk vind want dan gaat het natuurlijk over paarden! Maar mijn klanten kring komt via internet insta en Facebook. Ik ben ontzettend druk en heb bokt dus op die manier niet nodig.
Ik plaats mijn gegevens op mijn foto's zodat andere pmu artiesten mijn foto's niet kunnen jatten. Precies wat fotografen ook doen op hun fotos. Daar staat bokt ook vol mee. Ik ben dan ook niet van plan om iedere foto collage die ik maak dubbel te gaan opslaan. 1 met en 1 zonder web adres om die op bokt te mogen plaatsen.
Ik zit in dit topic omdat ik dat leuk vind ( vond ) ik vind het leuk om verschillende meningen te lezen en foto's te zien van andermans werk of dat nou mijn smaak is of niet.
Hier heb ik echter geen zin in. Ik heb dan ook besloten dat ik ga ontstippen. Zowel hier als in wat ik vandaag heb geopend.
Mochten jullie nog vragen hebben dan zou ik zeggen zoek een pmu salon en stel daar je vragen.
Have fun hier en voor iedereen die nog twijfeld, zoek een salon en ga het doen! Want het is ontzettend mooi!
Bedankt voor de leuke reacties op mijn werk. En succes met de wenkies!
Needje schreef:Ik vind t belachelijk dat er wordt gezegd dat ze reclame maakt.
Heel bokt staat vol met foto’s met namen van de fotograaf er op.
En als ze daadwerkelijk gelezen hadden hadden ze gezien dat ze geen reclame maakt.
Bokt weer op zn top hoor.