Ik was om 5 uur gestart & om 12:40 binnen in totaal een uur gepauzeerd, dus echt mooi doorgelopen. VGZ had een massageteam klaarstaan na 30 km, zo relaxed! Kuitjes ff laten doen & toen mooi door kunnen lopen
Ik half 3 binnen Gelijk nummer bij massage gehaald en erna gaan douchen. Daar zag ik dat ik 2 blaren had. 1 op elke voet. Nooit blaren XD en dat spul van 2skin gebruimt en dan heb je er 2. Dus nummer van blarenpoli gehaald en nu wachten.
Vandaag een goede wandeldag gehad. Het ging erg vlot. Heerlijk gelopen tot 35km ik zat er mentaal even doorheen. Gelukkig loop ik met een topper Telefoon was iets voor finish leeg helaas dus laatste beetje staat er niet op.
AfricanLady
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-17 15:48
Doubtless schreef:
Ik was om 5 uur gestart & om 12:40 binnen in totaal een uur gepauzeerd, dus echt mooi doorgelopen. VGZ had een massageteam klaarstaan na 30 km, zo relaxed! Kuitjes ff laten doen & toen mooi door kunnen lopen
Wij waren rond half 4 binnen en hadden de late start. Ook nog in Bemmel een uur gekletst met mensen want daar komenn wij beide vandaan. Was een leuke dag!
_Linn_
Geplaatst: 18-07-17 16:58
Wij waren om 15.15 uur binnen maar hadden makkelijk een half uur ereder binnen kunnen zijn. Was erg veel file lopen op het eind en op het hele eind zelfs heel langzaam stapvoets tot stilstaand. Dus ik vind eindtijd 14.45 uur haha. Ging erg prima, eigenlijk maar twee pauzes gehad, totaal half uur en 2x een plaspauze waarbij we lang in de rij stonden. Mijn bovenbeenspieren slaan nu zoals altijd weer toe, dat is niet nieuw en als het goed is morgen gewoon weer over. Rechter schouder heeft wel veel zeer gedaan maar ook dat is niet nieuw want die doet zo vaak zeer, maar is wel ruk. Net terug in de bus werd ik ff heel duizelig dus denk toch lichtelijk zonnesteek, ondanks dat ik pet op had en genoeg heb gedronken. Vanavond dus ook nog maar goed drinken en even aspirine erin. Ben wel echt heel blij dat we morgen vroeg starten. Oh en het inlopen van mij als zwartloper ging mega makkelijk, controles kon ik gewoon langs lopen en ook geen commentaar gehad, juist mensen die het begrepen. Ik ben zeer benieuwd hoe ik me morgen voel en hoe het dan gaat!
Oh edit: slijmbeursontsteking van mijn vriendin ging erg goed, ze heeft er geen last van gehad! Mijn tante heeft hem met moeite uitgelopen maar gaat niet verder. Haar knieblessure speelt toch weer op. Ze had nog nooit 40km gelopen dus is hier al heel erg trots op en ik ook!
Wow! Wat een belevenis, wat een evenement! Was om iets over tweeën binnen. Vroege start voor morgen is gelukt! Kwbn pluspunt op 30km is erg fijn! Zo eten en dan naar bed, zal vast beter slapen dan gister
Wij zitten nu bij de masseuse hebben elke avond een half uurtje pp, heerlijk.
Gewrichten voelen flink klote, kijk op tegen morgen.
Iedereen alvast heel veel succes toegewenst, zet 'm op!
_Linn_
Geplaatst: 18-07-17 18:59
Ik zit mijn bovenbeenspieren even te koelen en ga er zo ook nog even advil zalf op smeren en dan moeten die morgen als het goed is weet goed zijn! Schouder hoop ik dat die ook even herstelt maar dat zal wel niet. Heb een klein plekje op mijn kleine teen die snel al blaart wat even gevoelig is, maar verder prima en geen echte blaren ofzo.