Benangelique, leuk! Haal jij je bandje bij de kasteelrun of pas donderdag in de winkel?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daan_O schreef:Florenc welkom en succes, wat doe je voor opleiding?
benangelique schreef:florenc, dat is een best tempo! ik ben een stuk trager haha maar daar ligt mijn prioriteit ook niet.
. Ik ben meer van de krachtsporten dan van de snelheid, dus ik ga heel hard op mijn tanden moeten bijten om er te geraken... idinn schreef:Daan, kijk en jij liep gister 4km. Dus een goed tijdstip om ermee te beginnen blijkbaar![]()
Benangelique, leuk! Haal jij je bandje bij de kasteelrun of pas donderdag in de winkel?
(uiteraard heb ik wel nog twee minuten gewandeld zodat ik niet meteen in stilstand zou zijn).
) en een broek tot net over mijn knieën van Asics, en zwart met knalroze accenten shirt en een super leuke, mooie broek (model fietsbroek) in het donkergrijs met ook weer knalroze accenten. Me like!
Oh en een speciaal hemd van Odlo: soort heeeeeeel dun thermoshirt. Laat het vakantiegeld nu maar snel komen!
(oh ja, weet niet of jij weet dat mijn paard elpharo heet, maar ik ben het Stella
)
Mijn vakantiegeld is alweer op

En je pakt meteen de beenspieren mee 
Omdat zij nu sponsorkleding heeft gebruikte ze dit niet meer.

).