Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(scheelt mij echt heeeeeel veel)
Op af en toe vragen "zijn er borrelnoten ofzo?" na, bijna geen problemen mee gehad.
secricible schreef:klinkt als een goede bulk Phor, haha. Ook wel spiermassa aangekomen?
Ik wil echt jou lijf hebben, ik verlies nooit vet in een bulk
)

Supermarkttroep koop ik ook niet, maar een vers bereide kaastaart of aardbeienslagroomtaart... HEERLIJK! Bij de gezonde baksels vind ik het nadeel dat het echt duur is en dat het resultaat alsnog kan tegenvallen. Maar... Als jullie hét gezonde-baksel-recept weten, dan test ik het natuurlijk graag uit
Uiteindelijk mezelf een schop onder mijn kont (en een dubbele koffie) gegeven, en toch gesport hihi.
Er is geen goed en fout, alleen dat wat werkt voor jou en waar je je happy bij voelt.
Hier worden het ook zo'n dagen. Het zijn Gentse Feesten dus echt heel de stad viert tien dagen feest met het nodige lekkers op de terrasjes. Daarbij een verjaardag, een BBQ, uitje met moeder, allemaal de komende week. Ik ben wel blij dat ik nu al zo lang onder onderhoud eet; dan schrap ik wel wat extra kcal in ruil voor een drankje of twee

) Vanochtend een flinke tocht gemaakt en voor mij echt een laatste actieve dag. 
)