Altijd leuk om vooruitgang te zien!! Ik zie het ook bij je rug op de eerste 2 foto's! Misschien kun je nog betere fotos maken door je telefoon ergens tegen aan te zetten en dan met de zelfontspanner of dat iemand een foto van je maakt?
Ik ben inmiddels 15kg afgevallen, voornamelijk door anders (beter) te gaan eten. Voorheen ging ik 6 dagen in de week naar de sportschool en at ook veel meer (niet per se ongezond), wat dus geen resultaat bracht. Nu eet ik beter maar kom ik bijna niet meer in de sportschool. Dit wil ik weer meer gaan oppakken omdat mijn lichaam slap begint te worden. Ik zoek dus hier een beetje motivatie/stok achter de deur.
Hoi Dieuwke! Goed van je kilo's! Hopelijk kun je snel de motivatie vinden om anar de sportschool te gaan! Als je eenmaal weer in het sport ritme zit komt het vast goed!
Lekker bananenbrood!! Ik heb vanmiddag 8 verschillende quest bars besteld, die komen morgen binnen en hoop dan een paar smaken erg lekker te vinden zodat ik ook weer een nieuw middagtussendoortje heb gevonden!
ik ben sinds gister weer blij met de weegschaal haha (of iig mijn eigen resultaat) Ik zit nu op 28 % vetpercentage (YESS weer 1% eraf) en 1kg spier er bij... en 64 kg zijn... We gaan voor strakkerrrrrrr! Die bikini durf ik weer aan yess... 5 aug op vakantie dus ben er helemaal klaar voor...
enige puntje van mij is ik ben tevreden maar kan nog beter dus wil nu ook die spieren meer gaan zien... we gaan dus gewoon door alleen nu ff meer sport en beweging erbij (wat ik overigens lastig vind te combineren met paard werk en vriend hahaha)
Een voordeel vriend gaat nu eindelijk mee doen met mijn eet patroon waardoor ik niet appart hoef te koken en 'slechte' boodschappen hoef te halen (scheelt mij echt heeeeeel veel)
oh, die slechte boodschappen deed ik toch niet. Wil hij chips e.d. dan neemt hij het zelf maar mee vanuit zijn werk Op af en toe vragen "zijn er borrelnoten ofzo?" na, bijna geen problemen mee gehad. Mijn man heeft aangegeven half September te willen gaan cutten. Ik hoop dan eindelijk eens klaar te zijn, maar wie weet... Waarschijnlijk eten we dan allebei ongeveer evenveel (ik in bulk en hij in cut).
Vind het wel lastig om dadelijk echt te gaan bulken. Ik zie hoe moeilijk ik gewicht verlies, bewust een kcaloverschot eten gaat mentaal dan ook echt zwaar worden...
ECM
Geplaatst: 13-07-16 09:48
Hallo iedereen!
Zo ik ben ook weer terug van weggeweest. Heb een heerlijke vakantie gehad op Kos, hoewel elke dag 35 graden niet altijd uit te houden was, heb nu wel een lekker kleurtje. Vriendlief en ik zijn zelfs wezen paardrijden!(Hij heeft hooguit 4x in zijn leven op een paard gezeten) En het ging echt heel erg goed en was echt leuk! Voor de rest gewoon lekker ontspannen en (best veel) eten hahaha. Maaaar toen ik op de weegschaal stond na de vakantie was ik maar 0,5kg aangekomen dus dat valt nog mee. Daarna meteen weer druk gehad met werk e.d., elke dag alleen maar over moeten werken dus ik ga vanavond maar weer eens lekker naar de sportschool!
Welkom Bhriseis en Dieuwke!!
En wat een goede vooruitgang Dreamy! Je ziet al echt goed verschil, netjes!
Super goed van je leg press Phormicola!!
Dankje voor de website Suliko! Ben al echt tijden op zoek naar echt gezonde dingen(als je t vergelijkt met chemische chocoladetaarten van de supermarkt) die ook lekker zijn, en makkelijk mee te nemen(zoals die plakjes taart)!
Oh wat balen van je proef Diana, hoezo moet je nu wachten tot september?
Ik kan het verkeerd hebben maar met bulken hoor je toch niet per se vet kwijt te raken Phormicola
Ik denk dat ik daar ook enorm veel moeite mee zou gaan krijgen secricible. Op zich val ik prima snel af als ik echt dedicated bezig ben, maar helaas geld dit ook voor aankomen. Ik denk dat het handig is om in die periode ook al weer mentaal te focussen op het cutten, als zijnde dat je dus een veel meer "getonede body" hebt!
Grapjasjes12
Geplaatst: 13-07-16 09:48
secricible schreef:
klinkt als een goede bulk Phor, haha. Ook wel spiermassa aangekomen? Ik wil echt jou lijf hebben, ik verlies nooit vet in een bulk
Ja gelukkig wel! Ben blij dat dat toch nog lukt. Het zal wel meer onderhoud zijn geweest dan een bulk hoor, haha! Door mijn ziekte is het lastig uitvinden wat ik nu eigenlijk verbruik.
Ikzelf ben veel aan het bewegen, vandaag bijvoorbeeld; 20 minuten heen fietsen naar stal Werken op stal (85 stallen opstrooien ) 30 minuten paard gereden 40 minuten fietsen van stal naar andere paarden 20 minuten terug naar huis fietsen Ruim een half uur sportschool
Dat gaat dus best lekker, probeer nu iedere doordeweekse dag naar de sportschool te gaan. En vanaf morgen iedere dag naar de paarden voor wie ik zorg (de eigenaar is op vakantie) voor een week. Dus veel fietsen en paardrijden erbij.
Maar heeft iemand een beetje recepten of een goede website of boek met gezonde recepten? Het eten wil maar niet lukken, ik snoep niet veel, maar eet ook niet heel erg gezond Iemand tips? ^^
Ik gebruik vrijwel alleen pinterest. Halfbakedharvest vind ik echt een geweldige blog. Verder chickslovefood, leuke recepten, ohmyfoodness, lekker en simpel...
Hoi, Ik kom gezellig meelezen als dat goed is... Ben niet zo'n held in posten want bok eigenlijk alleen maar vanaf mn telefoon, en dat typt voor geen meter Ben met behulp van fitness pal gezond aan het eten, en daarnaast probeer ik actief bezig te zijn door de trap te nemen etc. we hebben hier ook een grote trampoline staan, waar ik gebruik van wil maken. Weet iemand goede workouts voor op de trampoline? Doe nu vooral cardio ( neefjes en nichtjes hebben zomervakantie dus we gaan elke dag met sn allen springen) maar als ze weer maar huis zijn wil ik graag wat doelgerichter te werk gaan
ECM Ik moet naar alle wedstrijden lopen en neem alleen de 2 verenigingen in de buurt (verder kan/durf) ik niet... Degene die in augustus is, is tijdens mijn vakantie... ik kan maar 1x per maand helaas starten dus wordt het pas september...
Knap hoor Phor!! Verschilt je werkelijke verbruik veel met je fitbit denk je?
ECM, klinkt als een heerlijke vakantie zeg! Wat leuk dat je vriendje gaan paardrijden is met je
Beterschap Gribaldi! Sporten als je je niet lekker voelt, bluh...
Lekker gemotiveerd Bianca, leuk om te lezen!
Libera, kijk even naar de Jillian Michaels workouts. Echt hele leuke, efficiënte workouts!
Hm, gezonde baksels... ik heb eens heerlijke gezonde fig newtons gemaakt, maar verder geniet ik toch liever op tijd en stond van een gewoon baksel van een kwaliteitsbakker Supermarkttroep koop ik ook niet, maar een vers bereide kaastaart of aardbeienslagroomtaart... HEERLIJK! Bij de gezonde baksels vind ik het nadeel dat het echt duur is en dat het resultaat alsnog kan tegenvallen. Maar... Als jullie hét gezonde-baksel-recept weten, dan test ik het natuurlijk graag uit
Over suikers en koolhydraten zit ik niet in als het van gezonde producten komt. Het moet wel wat in de macro's passen en gebalanceerd zijn, maar bananen en dadels zijn gezond, daar weet mijn lichaam wel raad mee. Grappig hoe dat voor iedereen anders is!
Hier was de motivatie de voorbije dagen wat minder... Uiteindelijk heb ik me wel aan mijn sport en eetschema gehouden (hier en daar wat geschoven met workouts, maar ik heb geen achterstand), maar toch voel ik me een uitgeflubberde olifant als de motivatie niet goed zit. Herkenbaar dames? Ik voelde me ook niet 100 % lekker en had een paar dagen te weinig slaap. Eergisteren dan ook in de cocktailbar beland en gisteren een kater gehad Uiteindelijk mezelf een schop onder mijn kont (en een dubbele koffie) gegeven, en toch gesport hihi.
Mijn kcal verbruik op een dag zit wel lekker hoog door Pokemon Go, elke avond gaan we een flink stuk wandelen
Ieder zijn eigen manier toch Bhriseis, dat is juist het fijne Er is geen goed en fout, alleen dat wat werkt voor jou en waar je je happy bij voelt.
Hier gaat het ook wel lekker, weer een nieuw laagste gewicht. Vanochtend na het (nuchter) fietsen zelfs de 70 al gezien (70.9, vooruit haha), maar die tel ik niet mee dus stand is nu 71.2. Doel van 68kg komt in zicht. Veel etentjes en rommelige dagen deze tijd, dus probeer ook keuzes daarin te maken. Morgen een etentje en maandag een culinaire bierproeverij (8 kleinere hapjes met bijpassend bier of eventueel alcoholvrij) en zaterdag een dagje weg met familie en zondag een bbq. Dus plan is om vrijdag te gaan voor de gezondere keuzes, zaterdag zelf eten meenemen. Zondag ook gewoon wat beperkt en maandag gewoon lekker mee doen met het menu zoals ik zelf wil, misschien wel alcoholvrij. Tussendoor keertje extra cardio gezet en dan wat mij betreft helemaal prima Sporten ook erg fijn, mijn knie gaat vooruit dus kan weer meer doen langzaamaan.
Jee Sec jij komt aardig in de buurt van je doel! Hier worden het ook zo'n dagen. Het zijn Gentse Feesten dus echt heel de stad viert tien dagen feest met het nodige lekkers op de terrasjes. Daarbij een verjaardag, een BBQ, uitje met moeder, allemaal de komende week. Ik ben wel blij dat ik nu al zo lang onder onderhoud eet; dan schrap ik wel wat extra kcal in ruil voor een drankje of twee
Ik doe net als jij, gewoon wat extra km wandelen of een keer zwemmen of een extra HIIT training. Werkt prima hier! De sleutel is bij mij toch echt véél bewegen; ik mag nog zo netjes eten als ik wil, ik kom er niet met maar een aantal keer sporten per week.
Voor mij was de sleutel de carbs. Heb echt een jaar lopen vechten na de eerste 15kg. Snapte het gewoon niet, telde alles wat ik at. Tot ik op mijn plek gezet werd door mensen dat "een eetlepel olijfolie" invoeren in MFP gewoon niet heel betrouwbaar is. Dus nog meer gaan afwegen. Daarnaast ontdekte ik dat ik vermoedelijk insulineresistent ben dus khd geschrapt naar 75gr per dag en sindsdien weer heel fijn bezig en gewicht daalt ook weer mooi.
Zo, mijn stappenteller van alle afgelopen dagen op vakantie! (Je ziet echt mooi mijn rustdagen ) Vanochtend een flinke tocht gemaakt en voor mij echt een laatste actieve dag. Morgen nog even een relax-dagje en dan zaterdag inpakken en richting huis! Zo benieuwd wat ik kwijt ben!
Travellust
Geplaatst: 14-07-16 12:19
Lekker bezig Sec. (kort hem ook maar af zo ingewikkeld )
Hier is de weegschaal batterijloos dus geen idee wat het gewicht is en kijk liever naar hoe je er uit ziet.
Heb wel lichte spierpijn van de leg day. Vanavond weer hoepelen en armen
Ik beperk mijn khd ook. Voel mij dan veel fijner. Ook doe ik sinds deze week aan IF, en drink nu veel meer dus al met al al vele verbeteringen.