[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marlies85

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 20:01

Ik heb een inner conch. Wat ik erin heb wisselt nog wel eens. De ene keer een labretje de andere keer een ringetje met een bloempje erop ofzo etc.

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 20:34

Mijn conch was een eitje :) Vond m'n rook en m'n navel VEEL erger :brr:

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 20:49

Inner conch met (momenteel) een ringetje met studs <3
Ik heb er gister een twister met zwarte balletjes besteld :')

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 21:01

Spruit schreef:
Bij mijn conch deed het aandraaien vh balletje zeerder dan het prikken zelf, beetje lompe vrouw die hem gezet had :P

Rook was wel eventjes gemeen. Ik heb mijn rook vorig jaar maart laten zetten en het stukje kraakbeen waar die doorheen zit is wel iets dikker dan van mijn andere oor, maar het echte klieren is nu opgehouden :) Maar ik blijf er dan ook beter vanaf dan eerst :D

Dat heb ik ook bij mijn rook, mijn kraakbeen lijkt er wel een beetje vervormd ofzo. Die van mij is helaas nogsteeds aan het bitchen ;(

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 21:08

waar kan ik het verschil tussen een inner en outer conch vinden?

in september/oktober laat ik mn rook zetten. daarna mag die mooi genezen en gaan we voor de conch.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 21:10

Inner conch zit echt in je schelp, dus waar je oortjes zitten, en de outer erbuiten, bij helix in de buurt toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 21:53

Hier een innerconch met labret :) Wissel soms van knopje, al heb ik mijn zilverkleurige al wel lang in.

Spelt, ik hoop voor je dat ie snel stopt en rustig gaat doen! Bij mij heeft sterilon uiteindelijk geholpen, en vervolgens het eraf blijven :) (al is dat nog steeds lastig :') )

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 21:57

heeft iemand een foto van een inner en outer conch? ik word niet veel wijzer van google. ik denk dat ik snap wat er bedoeld word. ik zou dan een inner conch willen.. mits dat degene is die ik bedoel haha

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 22:20

Afbeelding
Links is outer, rechts inner.

Gewoon via google gevonden trouwens haha

Outer vind ik best mooi trouwens <3
Zeker 3 bij elkaar <3

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 23:04

UhNee schreef:
Conch staat ook als hoogste op mijn lijstje, wil 'm na de zomer!
Hebben jullie een inner of outer conch, en met wat voor sieraad?

Ik heb beiden :D

Afbeelding

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 23:23

Hij zit hoor! Dit was vlak na het zetten. Was wel weer even een gemene prik, maar best wel te doen! Ik vind een ringetje erin uiteindelijk mooi, maar dit vind ik ook prima staan en iets met een diamantje ook eigenlijk :')
Heb ook nog even m'n rook laten verwisselen voor een korter sierraad dus die is ook weer mooi :D

Afbeelding

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 07:49

gaaff!!

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 11:12

Spruit schreef:
Hier een innerconch met labret :) Wissel soms van knopje, al heb ik mijn zilverkleurige al wel lang in.

Spelt, ik hoop voor je dat ie snel stopt en rustig gaat doen! Bij mij heeft sterilon uiteindelijk geholpen, en vervolgens het eraf blijven :) (al is dat nog steeds lastig :') )

Ja ik heb nu een busje "Easy piercing" gekocht bij AOP. Helpt best goed tot het bijna weg is en dan begint het geklooi weer opnnieuw. Er af blijven vond ik ook echt heeel moeilijk, maar dat lukt nu steeds beter *\o/*

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 12:54

Mooi hoor Klis! Ik hou van conches <3

Ik las iets over inner/outer conch, ik heb beide :D Inner in maart laten zetten, outer in december 2014 op de plek van het bovenste balletje van een rook :) Ik wil wel foto's maken als er interesse is...

Maar afgelopen maart voor het laatst geprikt, nu al weer een nieuwe-gaten-behoefte. Ik heb inmiddels drie lelgaatjes in elk oor en in elk oor daarnaast nog twee piercings. Ik vind ze wel vol genoeg, zeker met het oog op mijn afstuderen volgend jaar als verpleegkundige. Navel heb ik al, tepels vind ik mooi maar daar komt echt geen naald in... Misschien toch een tongweb O:)

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 14:05

Kwal schreef:

Ik las iets over inner/outer conch, ik heb beide :D Inner in maart laten zetten, outer in december 2014 op de plek van het bovenste balletje van een rook :) Ik wil wel foto's maken als er interesse is...

Maar afgelopen maart voor het laatst geprikt, nu al weer een nieuwe-gaten-behoefte. Ik heb inmiddels drie lelgaatjes in elk oor en in elk oor daarnaast nog twee piercings. Ik vind ze wel vol genoeg, zeker met het oog op mijn afstuderen volgend jaar als verpleegkundige. Navel heb ik al, tepels vind ik mooi maar daar komt echt geen naald in... Misschien toch een tongweb O:)

Tongweb twijfel ik ook nog over, veel mensen vinden het maar eng/raar. Ik vind het zelf wel gaaf :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 14:08

Volgens mij is een tongweb net zo pijnloos als een smiley. Ik vind het zonde dat je hem nooit ziet.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 14:19

lieveli schreef:
Volgens mij is een tongweb net zo pijnloos als een smiley. Ik vind het zonde dat je hem nooit ziet.

Eerst de moed bij elkaar rapen..

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 14:28

Ik ga vanavond weer naar VidaLoca Veenendaal. Even 2e gaatjes laten piercen :D Ze hebben vandaag en morgen nog een aanbieding van 25% korting.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 15:36

Tongweb vind ik ook cool, maar is dat niet heel slecht voor je tanden?

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 16:04

Nu begint het bij mij toch te kriebelen hoor.. Weet iemand een goede shop voor een tongweb? Ik woon vlakbij Alkmaar

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 16:11

Een tongweb zit echt onder je tong en zal vrij weinig in aanraking komen met je tanden :)

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 16:12

Kwal schreef:

ik zou erg graag een foto willen zien van je conches !

zijn er voor verpleegkunde regels qua piercings en tattoos? ik ga vanaf volgend jaar ook verpleegkunde doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 16:13

Verschilt per werkgever its_daantjee. Ik heb op de OK in het ziekenhuis gewerkt afgelopen zomer en daar waren mijn tattoos totaal geen probleem. Aan de andere kant weet ik dat er wel werkgevers zijn die het er niet mee eens zijn.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 16:14

oke.. ik heb verder alleen piercings in mn oor.. tattoo's komen uit het zicht, en pas over 2 jaar.. dus hoop dat dat geen probleem is. zal het wel horen als ik over 3 mnd mn opleiding start!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 16:17

Ik zou me er niet al te veel zorgen om maken, zo lang je geen hele aanstootgevende tattoos hebt gaat er niemand echt hard over steigeren. Piercings in je gezicht is echt afhankelijk van de werkgever.