Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spruit schreef:Bij mijn conch deed het aandraaien vh balletje zeerder dan het prikken zelf, beetje lompe vrouw die hem gezet had![]()
Rook was wel eventjes gemeen. Ik heb mijn rook vorig jaar maart laten zetten en het stukje kraakbeen waar die doorheen zit is wel iets dikker dan van mijn andere oor, maar het echte klieren is nu opgehoudenMaar ik blijf er dan ook beter vanaf dan eerst
Spruit schreef:Hier een innerconch met labretWissel soms van knopje, al heb ik mijn zilverkleurige al wel lang in.
Spelt, ik hoop voor je dat ie snel stopt en rustig gaat doen! Bij mij heeft sterilon uiteindelijk geholpen, en vervolgens het eraf blijven(al is dat nog steeds lastig
)
Kwal schreef:Mooi hoor Klis! Ik hou van conches![]()
Ik las iets over inner/outer conch, ik heb beideInner in maart laten zetten, outer in december 2014 op de plek van het bovenste balletje van een rook
Ik wil wel foto's maken als er interesse is...
Maar afgelopen maart voor het laatst geprikt, nu al weer een nieuwe-gaten-behoefte. Ik heb inmiddels drie lelgaatjes in elk oor en in elk oor daarnaast nog twee piercings. Ik vind ze wel vol genoeg, zeker met het oog op mijn afstuderen volgend jaar als verpleegkundige. Navel heb ik al, tepels vind ik mooi maar daar komt echt geen naald in... Misschien toch een tongweb
Kwal schreef:Mooi hoor Klis! Ik hou van conches![]()
Ik las iets over inner/outer conch, ik heb beideInner in maart laten zetten, outer in december 2014 op de plek van het bovenste balletje van een rook
Ik wil wel foto's maken als er interesse is...
Maar afgelopen maart voor het laatst geprikt, nu al weer een nieuwe-gaten-behoefte. Ik heb inmiddels drie lelgaatjes in elk oor en in elk oor daarnaast nog twee piercings. Ik vind ze wel vol genoeg, zeker met het oog op mijn afstuderen volgend jaar als verpleegkundige. Navel heb ik al, tepels vind ik mooi maar daar komt echt geen naald in... Misschien toch een tongweb