Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Santigo_ schreef:Netjes hoor Elena! Heb je hem nog ietsje sneller gedaan als ik, we hebben hem geloof ik hetzelfde gedaan![]()
Ik merk sowieso dat ik eigenlijk te weinig kan doen de laatste tijd. 60 uur werken, blessures... werkt allemaal niet mee
Skessa_ schreef:Oooooh lekkere wandeling iddik heb vorig jaar de trolltunga in Noorwegen beklommen. Ook super gaaf!
Maar 2 dagen amper kunnen lopen erna
Mijn front squat ligt volgens mij rond de 40kg. Maar mijn squats zijn eigenlijk nog niet diep genoeg en vind t een rot oefening.
Afgelopen maandag gingen we bench pressen. En er na een wod van 4 rounds for time. 30 air aquats, 20 platen thrusters en 10 push press/jerk.
Man man, ik heb 2 dagen flinke spierpijn gehad. Kon amper lopen.
Woensdag was ietsje milder gelukkig haha. Snatch geoefend. En de wod was 14 min emotm, American kettlebell swing. Ik had er 225![]()
secricible schreef:Elena wat een heerlijke plaatjes zo zeg. Wil ook weer op bergvakantie, zo mooi!
Mijn 1RM frontsquat zat op 60kg en 3x 55kg. Moet zeggen dat ik ook eerder backsquat train als frontsquat inderdaad!
Ik begin langzaam wel het einde te naderen merk ik. Met pijn in mijn hart, wil eigenlijk niet stoppen.
Afgelopen week was 2RM backsquat. Squatten is tof als je zwanger bent, je wordt veel mobieler
Uiteindelijk een 4x5 gedaan om het niet te zwaar te maken, met 40kg dus niet te gek (1RM was voorheen 80).
[ [url=m/CwBR36.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wodjes ook nog leuk, liefst een beetje lange wods, kan niet meer zo goed explosief knallen dus liever een dieselwod van 20minuten ofzo