Hebben jullie betere ervaringen met de bepanthol creme? Stond laatst nog te twijfelen om die eens te proberen.
Ik gebruik altijd de creme omdat de zalf te plakkerig en te vet is. De creme trekt lekker snel in. Hierdoor plakt mijn kleding minder vast en dat voelt weer fijner op de tattoo.
Bij de shop zeiden ze dat ik 3 tot 4 weken na zetten even langs moest komen om te zien of hij bijgewerkt moet worden en dan kon dat waarschijnlijk meteen wel. Zaterdag heb ik hem 3 weken. Wat raden jullie aan, gewoon gaan of toch nog een weekje wachten?
De mijne staat er nu ongeveer 4 weken op. Ik heb iedere dag smorgens en savonds gewassen met neutrale zeep en daarna een dun laagje bepanthen erop gesmeerd. En zo zonder velletjes etc ziet hij er super gaaf uit
Linkje naar m'n insta. Uiteindelijk ervoor gekozen alle details te doen wel. Maar hem wat te vergroten. Toen ik de schets op m'n rug kreegvwas het wel even van he! Er zit wat op m'n rug. Maar al heel snel dacht ik van: Jeetje hij is wel vet zeg! Hup prik hem erin!
Hoi, ik vond dit topic ineens. Ik heb afgelopen januari mijn tattoo laten zetten bij Bonkerk in Zaandam. Het is een oog met daarin de initialen van mij, m'n man en zijn overleden tweeling broer. Getekend door een vriend van me. Hij staat op m'n boven been.