Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 19:07

Fantabulouss schreef:
Meliaforever schreef:
Nee ben gelijk maandag begonnen met het echie zeg maar. Kon die pre workout nergens vinden. Maar doe het wel op mijn eigen tempo zeg maar. Had maandag dan de benen gedaan en kan nu nog niet normaal de trap af. :') :=
Dat is wel een teken dat je teveel hebt gedaan :o ...ik heb de pre-training evt wel voor je ? :)

Nouja, ik kan na de pre training niet normaal op de wc zitten en dan doe ik maar 2 keer een rondje ipv 4 := Ik doe echt niet te veel maar kan op mn benen heel weinig hebben. Lunges doe ik al niet omdat ik weet dat ik dan de volgende dag kreupel ben. Desondanks heb ik wél gespierde benen!
Vandaag repostte Kayla op instagram een Nederlands meisje, gaaaf!

Meliaforever

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 16:32

Bedankt voor het aanbod maar ik denk dat het zo wel goed komt. Even wennen. :+
Alweer bezig met dag 4. Straks lekker rondje wandelen.
Dit soort dingen moet ik echt dag tot dag doen anders hou ik het niet vol. Is toch zo'n uur per dag wat het in beslag neemt. Maar we gaan voor de bikinibody. :')

Ging vandaag kijken voor een matje om de oefeningen op te doen. Nou niks gevonden, dan maar kijken of internet. Probleem is alleen dan dat ik niet weet waar ik op moet letten. Behalve mijn budget. :+

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 18:24

Meliaforever schreef:
Bedankt voor het aanbod maar ik denk dat het zo wel goed komt. Even wennen. :+
Alweer bezig met dag 4. Straks lekker rondje wandelen.
Dit soort dingen moet ik echt dag tot dag doen anders hou ik het niet vol. Is toch zo'n uur per dag wat het in beslag neemt. Maar we gaan voor de bikinibody. :')

Ging vandaag kijken voor een matje om de oefeningen op te doen. Nou niks gevonden, dan maar kijken of internet. Probleem is alleen dan dat ik niet weet waar ik op moet letten. Behalve mijn budget. :+

Ik let altijd op de dikte. Anders ligt het niet comfortabel. Je hebt namelijk veel van die hele goedkope maar hele dunne yogamatjes, dat vind ik echt niks :o ... minimaal 1cm zou ik doen :)
Heb mijne laatst bij de aldi gehaald, en blijft erg goed! is ook een lekkere dikke!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 11:35

Ik moet ook een nieuwe mat, de kat heeft er gisteren op geplast :( Ik had hem bij de kruidvat vandaan, maar daar hebben ze die dingen ook niet altijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 11:36

action, kruidvat en de Xenos hebben vaak wel sport-dingen! action heeft nu ook gewichten vast in het assortiment bij ons! :-)

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 15:02

Hoi! Mag ik mij hier melden?

Ben vanochtend begonnen met Kayla, en ik vond het zwaar maar onwijs fijn! Ik kreeg er echt een kick van :P
Ik redde circuit 1 3 x in 7 minuten en toen circuit 2 2x, daarna was het circuit 1 2x in 7 min en circuit 2 ook 2x in 7 minuten :P
Spierpijn valt nu nog mee :P

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 15:04

Decathlon heeft ook fijne matjes, niet te duur ook :)
Ik ga ook weer beginnen!

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:20

Zo week 1 alweer voorbij. :)

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 00:56

Ik start morgen ook... Met tegenzin maar eens moet de eerste keer weer zijn!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 13:31

Ik begin weer opnieuw :') 2 weken geleden de pre-workout dag 1 gedaan en daarna nog een week spierpijn gehad. Vervolgens dus het lopen en de volgende workout overgeslagen, en toen ging ik alweer de mist in. Nu weer vol goede moed beginnen! En misschien dat ik het nu iets rustiger aan doe bij de workout, zou prettig zijn als ik morgen nog normaal kan lopen :))

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 16:43

Hoi allemaal, mag ik me ook weer melden? :)

Heb vorig jaar een paar weken de BBG van Kayla gedaan, echter uiteindelijk helaas niet volgehouden, maar zit erover te denken dit nu weer op te gaan pakken, 't scheelt een hoop tijd in vergelijking met de sportschool, maar aangezien ik de sportschool (groepslessen) wel gezellig vind, was ik benieuwd wat jullie gedachten zijn om de BBG te doen, en daarnaast nog af en toe naar de sportschool te gaan?

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 13:19

Het is wel een beetje stil hier... :=

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:06

Iedereen is druk aan het sporten :7

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:16

Haha, ik denk het ja :)

Hoe lang ben jij al bezig met de BBG? Merk je al verschil?

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 22:13

Ik zou ook graag aan dit programma willen beginnen. Sport zelf nauwelijks, behalve paardrijden en ik heb best actief werk. Vind alleen 80 euro voor dat boek wel prijzig :=

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 09:43

EllaBellah, ik pb je even :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 09:54

EllaBellaah schreef:
Ik zou ook graag aan dit programma willen beginnen. Sport zelf nauwelijks, behalve paardrijden en ik heb best actief werk. Vind alleen 80 euro voor dat boek wel prijzig :=

Nou, die 80 euro is nog wel te doen als je zeker weet dat je het volhoud...
Ik ben benieuwd of ik het volhoud (qua tijd, ik heb het zo ontzettend druk) en als ik het niet volhoud is het qua aangeschafte spullen zo zonde.

Is het boek trouwens alleen in het Engels te verkrijgen? Mijn Engels is namelijk niet zo sterk dat ik met een Engels boek over fitness uit de voeten kan :')

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:04

@M_D_H: ik weet dus niet 100% zeker dat ik het volhoud. Heb het pas 1x voor elkaar gekregen om een maand challenge vol te houden :')
Ben nu wel weer wat meer op m'n eten aan het letten en nu ik een hond heb is het sowieso makkelijker om wat meer te bewegen dus de eerste stappen zijn gezet.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:45

Ik vind dit ook wel interessant, sport zo'n 3x per week in de sportschool maar wil de overige dagen thuis oefeningen blijven doen, maar in plaats van in het wildeweg oefeningen gaan doen volg ik liever een programma zoals dit.

Ik zie op marktplaats dat dit wordt aangeboden voor maar een paar euro, weet iemand of dit wel klopt, aangezien ik hierboven zag staan dat het boek nieuw € 80 kost.. een paar euro lijkt me zo niet realistisch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 12:43

Net de tweede work-out gehad! Best zwaar zeg! En nog aardig spierpijn in mijn benen, terwijl ik die in de sportschool juist flink train! Je wordt er wel energieker van en je kunt binnen een kwartier klaar zijn als je de circuits alleen het aantal keer doet wat er naast staat in plaats van 7 minuten per oefening, dat is wel fijn als je het een keer druk hebt. :-)

soof14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 14:03

Wil hem ook wel doorsturen hoor :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 14:24

EllaBellaah schreef:
@M_D_H: ik weet dus niet 100% zeker dat ik het volhoud. Heb het pas 1x voor elkaar gekregen om een maand challenge vol te houden :')
Ben nu wel weer wat meer op m'n eten aan het letten en nu ik een hond heb is het sowieso makkelijker om wat meer te bewegen dus de eerste stappen zijn gezet.

En zelfs dan vind ik 80 euro nog wel te doen...

Als ik maar zeker weet dat het een Nederlands boek is :+ (edit: Nederlandse taal is)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 14:34

Ik heb hem inmiddels al via een bokker toegestuurd gekregen!
Maandag ga ik beginnen, zie je daar begint het uitstel gedrag al := nee ik denk dat maandag makkelijker is zodat ik niet in de war kom met de dagen. Mijn plan is om de workouts op maandag, woensdag en vrijdag te doen. Op dinsdag en donderdag ga ik flink wandelen met de hond, op zaterdag stretchen en op zondag rust. Eigenlijk zou ik ook willen gaan hardlopen maar ik denk dat het beter is om dat pas te gaan doen als mijn conditie wat beter is en ik wat sterker ben zodat ik het wat makkelijker vol kan houden. Ben anders bang dat ik het al helemaal niet volhoud en dan snel ermee stop.
Wat doen jullie op zulke dagen?
Ik heb zelf geen gewichten en ook geen handige traptrede die ik kan gebruiken, wij wonen namelijk gelijkvloers. Hebben jullie een idee hoe ik dat kan aanpakken?

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 14:46

Ella, in plaats van een opstapje gebruik ik thuis m'n salontafel, die is niet te hoog, maar gewoon goed te doen. Qua gewichten, je kunt dit eventueel ook doen met flessen water, dan kun je kijken of het wat voor je is, en dan kun je alsnog gewichten aanschaffen als je dat zou willen ;)

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 14:52

Helaas gelijk in de eerste week over m'n salontafel heen gevallen ( :') ) dus de workouts verder niet meer gedaan, maar wel weer de hele week strak gegeten. Echt een paar dagen wat ziekig geweest, en ik ga er maar vanuit dat het een goed teken is en dat mijn lichaam aan het ontgiften is van al het slechte eten wat ik de afgelopen maanden naar binnen heb gewerkt. Het heeft echt lang geduurd voordat ik de motivatie weer kon vinden, vorig jaar ben ik begin april begonnen, en was ik tegen de zomer echt al heel tevreden over mijn vooruitgang, maar na de zomer raakte ik de motivatie kwijt en tot pas geleden ben ik wel 10 keer opnieuw begonnen maar het lukte maar niet.

Ik heb dus eindelijk weer de motivatie gevonden, yes! We gaan weer voor die zomer-sixpack.

Als jullie het goed vinden post ik hier even een beetje van mijn eigen motivatie, dit was vorig jaar week 0 t/m week 5 voortgang foto's, als ik dat nu zie en zie hoeveel verschil een paar weken al kan maken raak ik echt weer enorm gemotiveerd. Beetje raar zo in ondergoed op internet, maar ach :') Ik eet/at er overigens wel erg strak bij, met 1 junk dag, en verder constant rekenen etcetera, en ik ben er wel nog steeds heilig van overtuigd dat 80% van je lichaam door het eten komt.

Afbeelding

Gewichten heb je best goedkoop bij de Action, ik gebruik de Kettlebells bijvoorbeeld ook ipv de medicine ball, en dumbells gebruik ik van mijn fitness-verslaafde vriend haha. En anders misschien flesjes water ofzo gebruiken in het begin? Ik heb zelf zo'n Bekvam krukje van de Ikea die ik voor de step ups etcetera gebruik. Werkt voor mij perfect.