Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb je zo je best gedaan. Hou vol!
Sjongejonge 
Was er ook al bang voor. Smoothie met een hele avocado. Waar was ik met m'n hoofd
Had beter de helft kunnen doen en dan nog wat aardbeien erdoor ofzo. Nou goed. Kijken hoe ver ik kom. Wil ook niet m'n ontbijt overslaan want dan krijg ik vanmiddag ontzettende honger. 
(neehoor, ik snap je vergelijking wel, en ook dat mensen hun emmergewicht willen weten), maar als ik me s ochtends zou wegen en dan 65 kg ben, vervolgens in de middag naar de huisarts moet en dan 67 kg ben vind ik dat mijn gewicht over de dag toch geen lege emmer is
spierpijn is toch stiekem wel een beetje fijn
ondanks dat het niet goed voor je is 

de weegschaal is weer een beetje verschoven. Ik merk wel dat ik liever zo'n analoge weegschaal wil ipv een digitale, die vind ik toch minder betrouwbaar...
Drink het alleen bijna nooit omdat er zo veel suiker in zit
Joolien schreef:EskeGirl schreef:Ik ben opnieuw niet aangekomen of afgevallen...
Vandaag goed begonnen met banaan-ei-havermout pannenkoek met jam () en er staat wat beweging op de planning: 24km fietsen en wandelen (ligt aan het weer en hoeveel zin verzorgbeest heeft).
Ik zou binnen blijven, wordst slecht vandaag.

.

Mijn God, nu weet ik weer hoe het voelt om een absolute beginner te zijn!! Maar goed, de aanhouder wint. Ik ga volgende week weer naar die les!