[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 15:26

OneAndOnlyx schreef:
Bedankt :D . Ik heb het nog even aan mijn zus gevraagd want die heeft er ook ééntje en zij is uiteindelijk diegene die me heeft laten nadenken over een tragus haha.

Gewoon doen hoor. Pijn is ook maar tijdelijk en je krijgt er iets moois voor terug. Ik heb hem nu 3 jaar en nooit problemen mee gehad. Heb er nu een leuk hagedisje in haha :D Weer eens wat anders dan een steentje.

Franciee

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 16:09

Rising Bastards is erg fijn! De piercer die ik had was erg goed en heeft heel mooi recht gepierced. Hij was alleen nog maar 1 jaar in Nederland maar sprak (voor die tijd) goed Nederlands en met Engels red je het zeker prima :)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 17:53

Bij mij had die van Rising Bastards mijn navelpiercing scheef gepiercet. Bij skin-a-matic ben ik toen wel heel goed geholpen en er werd goed met me meegedacht.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 23:11

Bizzybijtje schreef:
OneAndOnlyx schreef:
Bedankt :D . Ik heb het nog even aan mijn zus gevraagd want die heeft er ook ééntje en zij is uiteindelijk diegene die me heeft laten nadenken over een tragus haha.

Gewoon doen hoor. Pijn is ook maar tijdelijk en je krijgt er iets moois voor terug. Ik heb hem nu 3 jaar en nooit problemen mee gehad. Heb er nu een leuk hagedisje in haha :D Weer eens wat anders dan een steentje.

Leeeeuk! Ik ga nog even denken :D

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 13:11

Hij zit! Wat een gruwelijke pijn, verschrikkelijk haha. Maar ik ben er super blij mee!

Ik heb hem bij Natasja's Body Fun laten zetten, in Emmen. Superleuke vrouw +:)+

Afbeelding

Nog een beetje bloederig haha.

Het is dus een conch, maar op de plek van het bovenste balletje van een rook :j

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 14:01

Ohw die is gaaf!!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 14:04

Thanks, ik ben er ook super blij mee! Ik vind Natasja echt een kundige vrouw, ze heeft mijn oor heel goed bekeken en echt overleg met mij gepleegd. Dit ben ik niet gewend, heb mijn navel en tragus bij Lucky 7 in Assen laten zetten en die waren echt niet zo vriendelijk. Gelukkig zitten beide piercings top, maar mocht er nog wat bij komen ga ik echt naar Natasja!

Zo zit de achterkant trouwens:
Afbeelding

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 14:35

Gaaf zeg! Haha nu wil ik die ook, en bedankt he :p

Staafje ziet er wel erg kort uit? Of valt dat wel mee?

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 14:45

Valt mee, de foto's zijn op een andere tijd genomen en ze zijn op de foto 'aangedrukt' zeg maar. Zit ruimte genoeg gelukkig :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 18:56

Suuuper gaaf en origineel! Hoe kom je er zo bij? :)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 18:59

Das weer eens een andere plek voor een outer conch, haha!
Waarom koos je niet voor een rook?

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:10

Ik zocht op rook op Google, toen zag ik een plaatje waarbij je het onderste balletje van de rook niet zag en dat vond ik eigenlijk veel gaver. Heb toen mijn piercer gemaild of dat mogelijk was en volgens haar was dat zo, zo gezegd zo gedaan en een stipje, goedkeuring en een pijnlijke prik later zat ie erin :D

Hij doet eigenlijk weinig pijn meer, net boodschappen gedaan maar met die wind en regen was ie niet zo blij. Even schoongemaakt en toen was ie helemaal boos :') Nu weer aardig kalm gelukkig :)

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:59

Heel tof!
Ik weet dat nog zo goed als kind vroeger met nieuwe oorbellen, die wind erop snijd gewoon bijna :')

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 20:21

xDonja schreef:
Valt mee, de foto's zijn op een andere tijd genomen en ze zijn op de foto 'aangedrukt' zeg maar. Zit ruimte genoeg gelukkig :)

Oh haha logisch natuurlijk. Erg gaaf hoor!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 15:58

Dankjullie voor de leuke reacties! Ik heb een goede nacht gehad, nog wel een beetje gebloed geloof ik maar dat kon ook nog bloed van gisteren zijn :P Het komt er alleen met schoonmaken uit haha. Verder ook geen pijn gehad met slapen. Ik heb lieve oortjes denk ik :D Ook met mijn helix en tragus nooit problemen gehad :D *klopt af*

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:04

Mijn navelpiercing is er gister na een jaar bijna uitgehaald. Hij was al sinds een maand of 5 -6 aan het irriteren en langzaam aan het uitgroeien. Gister bij een andere piercer geweest en die zij dat hij verkeerd gezet was, veel te hoog op de buik (bovendien is hij ook scheef en te ondiep gezet) nu maar wachten tot het litteken een beetje wegtrekt en over een aantal maanden opnieuw laten zetten op de goede plek.... Baalde wel, zeker omdat ik toch over de eerste piercer ook best goede verhalen had gehoord. Kennelijk is hij toch niet zo kundig.....

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:17

gelukkig is mijn navelpiercing weer rustig geworden, wondje binnenin was paar week geleden weer opengegaan nu bijna geen last meer van :D

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 22:11

Ik heb mijn helix nu al 6 maanden, maar nog steeds heb ik er af en toe witte korstjes omheen zitten, is dat normaal? Ik wil eigenlijk een nieuw sieraad erin, maar ik weet niet of dat nu wel zo verstandig is.

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 22:44

Dat is normaal, een helix kan ruim 9 maanden tot een jaar duren voordat het genezen is. Per persoon is dat wel anders natuurlijk. Het is verstandig om nog niet te wisselen met 6 maanden.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 12:24

Werecat schreef:
Ik heb mijn helix nu al 6 maanden, maar nog steeds heb ik er af en toe witte korstjes omheen zitten, is dat normaal? Ik wil eigenlijk een nieuw sieraad erin, maar ik weet niet of dat nu wel zo verstandig is.

Ja hoor, heb ik ook bij mn ene helix die er nu zo'n half jaar in zit. Bij mn andere heeft het 10 maanden geduurd voordat dat allemaal weg was. Wisselen is dan idd nog niet verstandig.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 13:44

heeft toevallig iemand ervaring met Hype tattoshop in Newcastle? Ik ga er komende week heen, en ik zag dat ze in dei shop piercings zetten voor een erg leuke prijs :)

30 euro voor een septum ^^

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 13:49

Oke contact gehad met de piercer en moet mijn onderste van mijn TFH eruit halen, maar ik krijg hem er met geen mogelijkheid uit/los, andere 2 zijn ondertussen ook helemaal dik dus laat hem voor vandaag maar even met rust, morgen weer een kans.

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 17:47

Wie weet waar ik écht mooie knopjes kan vinden voor mijn traguspiercing? Ik had een ontzettend mooi bloemetje van 18 krt goud maar na al die jaren nu toch verloren :'(. Mag gerust heel wat kosten (€50+). Ik kan op de populaire piercing websites niks vinden! Weet iemand toevallig een site of winkel?

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 18:22

Als je ze niet kan vinden bij alloverpiercings ofzo dan zou ik het ook niet weten. Anders misschien bij een piercer vragen? Mijn piercer maakt piercings ook zelf, hij heeft de opleiding voor goudsmid succesvol afgerond, zo wil ik nog een keer een dubbele twister door hem laten maken voor mijn helixen (dus op maat) en misschien nog wat leuks voor m'n dubbele conch. Hij levert echt topwerk af. :j http://www.piercingutrecht.nl

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 18:25

Ik kan mijn onderste tfh ook niet eruit krijgen, kan het balletje gewoon niet te pakken krijgen. Dus van de week even langs want ik wil me nieuwe erin :+