Leuwk! Het is dat ik schuine muren en niet heel veel nagellak heb, anders zou ik ook wel zoiets willen!
Beetje jammer dat mijn vader gisteren nu zo kwam van: 'Je hebt nu rond de twintig potjes nagellak, maximaal vier potjes zijn ook wel goed hoor! Ga toch eens wat zuiniger met je geld oma,!'
Ja sorry hoor, maar
A. Krijg ik geen zakgeld, dus als ik wat heb, wil ik ook wel op zijn tijd iets kopen als ik met een vriendin ga shoppen, en per keer een potje is toch wel redelijk naar mijn idee (Tussendoor beland er ook nog geld in mijn spaarpot, voor als ik een keer naar de Primark ga ^^) B. Tussendoor beland er ook nog geld in mijn spaarpot (O.a. voor als ik een keer naar de Primark ga ^^) C. Aangezien ik geen inkomen heb, geen zakgeld krijg en nog te jong ben voor een bijbaantje, hoe zou je dan wel/niet kunnen zeggen dat ik verstandig met mijn geld omga? D. Daarbij is nagellak gewoon verslavend (EN hij weet er niets vanaf.. Als ik zeg 'Basecoat' denk 'ie dat ik mijn muren wil verven, en als ik zeg 'Vijl' denkt 'ie dat ik iets voor Techniek moet maken.. )
Of ben ik nou zo onredelijk als ik heel af en toe een lakje van 1 euro haal?
Ach mannen, of ze nu vader of partner zijn, hebben geen verstand van nagellak. Ik pakte mijn laatste aanwinsten uit en toen was het antwoord "Goh die zijn inderdaad totáál anders dan die paar honderd die je al hebt."
Murthul
Geplaatst: 30-08-14 19:17
Ik ben alleen nog een paar lakjes kwijt die ik kennelijk niet teruggestopt had in 1 van mn dozen, maar die komen wel weer terecht.
En t ziet er zo uit alsof het er veel minder zijn en das een goed excuus om meer te bestellen, toch?
Echt he tazzy, mijn vriend snapt er ook niets van maar toch hangt ie wel braaf plankjes op.
Er is altijd een reden om meer te bestellen. Ik heb nu wel munitie om terug te gooien "Nee, die schietspelletjes zijn zo lekker verschillend van elkaar!" Stil
Anoniem
Geplaatst: 30-08-14 19:19
Mijn hubbie denkt dat ik 200 lakjes heb en dat ind hij al belachelijk veel. Ik laat hem dat dus rustig denken
Murthul
Geplaatst: 30-08-14 19:21
Tsja, daar kan ik niet mee gooien.. Vriendje krijgt van leveranciers vaak spelletjes enzo opgestuurd vanwege z'n werk, maar ik doe zo af en toe een poging met. "Ja maar jouw seizoenskaart is ook duur!" of "Ja maar ik ben heeeeel sielugh!" "wijs maar eens een perfecte [insert kleur] aan"