ik heb idd donker haar, en ook vrij stug/dik dus het kan daaraan liggen ! En na een week staat er alweer haar op dus nogal lastig, hopelijk duurt het na het epileren wat langer
Mijn beenhaar is dun en licht dus daarom zal het wel minder pijnlijk zijn! Mijn oksels zijn wat dikker maar niet erg stug. Bikinilijn wel en die doet f*cking veel pijn. Hoe dikker/stugger hoe pijnlijker dus!
Normaal als ik 2 dagen niet geschoren heb zij de haartjes alweer super lang. Inmiddels bijna een week geleden voor het laatst geschoren en alleen mini stoppeltjes. Waarschijnlijk afgeschrikt door de phillips set
Een jaar beenhaar kweken? Dan heb ik dreadlocks denk ik Na een maand zijn mijn benen al hariger dan die van mijn beste vriend.
MarlindeRooz
Geplaatst: 25-06-14 19:01
Mijn ene buren zijn op vakantie, het andere huis staat leeg. POSTNL gebeld, en ja hij is toch echt bezorgd op het juiste adres.
Deze wijk heeft 4 straten, waaronder: wolfskuil, wolfskuillaan en wolfskuilstraat. Ik woon aan de wolfskuillaan 21, en bij de andere 2 nummers kom ik net vandaan. De een was niet thuis en de enige buren daar van hadden niks gekregen. En de andere is een oud vrouwtje die de hele dat thuis zit en die had niks gekregen.
Hoeze POSTNL hoezeeee. Ik heb maandag ookal een verkeerd bezorgde brief opgehaald.
Konstantine
Geplaatst: 25-06-14 19:02
Klacht indienen bij bol, als die PostNL even achter de vodden zitten is het pakketje vast zo gevonden! Terwijl als jij als ontvanger belt je niet serieus genomen wordt.
Ik wacht eerst nog even die andere mensen af, dan wilde ik Bol.com bellen ja. Ik ga vanaf nu gewoon bij elke verkeerd bezorgde brief een melding maken, net zo lang tot het hun strot uit komt.
Wij krijgen ook wel eens post voor twee straten verderop en zij voor ons, maar dat is gelukkig maar sporadisch. Meestal als er weer net een nieuwe postbode is.
Ik werd ook al bijna kwaad op de postbode omdat ie hem bijna een dag later had geleverd, mijn ouders dachten echt, waar maak je je druk om? Het is maar een epilator hoor?!
Ik heb de mijne ook net binnen gekregen! om te proberen alvast een onderbeen gedaan! Ging best goed eigenlijk! Niet lekker, maar heel goed uit te houden! Alleen vriendlief vond het eng dus ik moest morgen als hij weg is maar verder gaan haha!
Anoniem
Geplaatst: 25-06-14 20:45
Ik heb hem vandaag ook gedaan, beide onderbenen heb ik vanavond gedaan Ook een stukje oksel geprobeerd, maar de haartjes waren niet zo lang omdat ik mijn oksels om de dag scheer. Dus veel pakte die niet, en ik ben er ook snel mee gestopt, want het was echt niet fijn ! Was echt alsof hij de haren er super hard uit trekt ofzo, dat ga ik dus niet nog een keer proberen, want ik heb ook geen zin om me oksel een week niet te scheren.
Nee serieus, die gene is om het huis heen gelopen, helemaal achter het huis. Wij wonen dus vrijstaand en we hebben een vrij lang huis. Het is dat mams toevallig stond te strijken anders hadden wij hem vandaag niet eens gevonden.
Goh, ik dacht, ik ga het gewoon eens scheren. Ennnn toen viel ik bijna flauw. Gelukkig was vriendlief in de buurt anders was ik knock-out gegaan. Uh, volgende keer beter?
Stephanie_86
Geplaatst: 25-06-14 22:02
nou ladys...
ik heb hem vanmorgen gehaald bij de marskramer en ben meteen gaan douchen en scrubben.. ding uit de doos gehaald en eerst vol afschuw naar de tangetjes zitten kijken en nog erger..... het geluid de moed zonk me daadwerkelijk in de schoenen
na 5 minuten eindelijk moed verzameld om m op mn been te zetten en eerst was het ff niet zo heer erg grappig maaaaaar het viel me alles mee
heb mn beide benen compleet gedaan en daarna dacht ik ooooow als dit alles is dus vol dat ding op mn fruts gezet..... man man man wat een hell maaaar heb het bijna compleet er af alleen echt echt down under trok ik ff niet zo goed meer ben dus gestopt
mn fruts zit nog steeds onder de rode plekjes en is erg gevoelig maar verder supper lekker glad
Ben benieuwd... De benen zijn hier inmiddels ook gedaan en lekker glad. Even twijfelend vanwege het helse geluid, maar gelukkig viel het reuze mee! De horrorverhalen van m'n schoonvader die ooit eens de klos was waren gelukkig bij mij niet van toepassing. Binnenkort maar eens voor het eggie gebruiken!
Gister een been gedaan! Vandaag een halve, en toen was de accu leeg! XD straks dus maar de rest even doen! Ook de rest van mijn lichaam gedaan met de kleine: oksels vond ik best te doen! Nou had ik nog niet veel haar daar, dus nog even wachten tot er meer haar is gegroeid! Bikinilijn had ik erger verwacht! Durfde alleen niet te veel naar beneden te gaan om zo maar te zeggen! Het deel buiten de bikini en de bovenkant zijn nu kaal XD dikke laag sudocreme erop voor de roodheid en klaar is Kees!