En na een week staat er alweer haar op dus nogal lastig, hopelijk duurt het na het epileren wat langer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoe dikker/stugger hoe pijnlijker dus!

om te proberen alvast een onderbeen gedaan! Ging best goed eigenlijk! Niet lekker, maar heel goed uit te houden!
Ook een stukje oksel geprobeerd, maar de haartjes waren niet zo lang omdat ik mijn oksels om de dag scheer. Dus veel pakte die niet, en ik ben er ook snel mee gestopt, want het was echt niet fijn ! Was echt alsof hij de haren er super hard uit trekt ofzo, dat ga ik dus niet nog een keer proberen, want ik heb ook geen zin om me oksel een week niet te scheren.
Wij wonen dus vrijstaand en we hebben een vrij lang huis. Het is dat mams toevallig stond te strijken anders hadden wij hem vandaag niet eens gevonden.
de moed zonk me daadwerkelijk in de schoenen
dus vol dat ding op mn fruts gezet..... man man man wat een hell maaaar heb het bijna compleet er af alleen echt echt down under trok ik ff niet zo goed meer ben dus gestopt

Even twijfelend vanwege het helse geluid, maar gelukkig viel het reuze mee! De horrorverhalen van m'n schoonvader die ooit eens de klos was waren gelukkig bij mij niet van toepassing. 

'Jah ik las zo'n topic over haarbeheersing enzo.... '