Één tip, lekker cliché: zorg dat er staat wat je wil dat er staat! & have fun haha.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMyrth schreef:Jij gaat een Griekse tekst zetten toch?
Één tip, lekker cliché: zorg dat er staat wat je wil dat er staat! & have fun haha.
IvysToeter schreef:Waarom heb je dat symbool toch niet genomen?
xMyrth schreef:IvysToeter schreef:Waarom heb je dat symbool toch niet genomen?
Ik had er gewoonweg de juiste klik niet mee. Het was 'm voor mij nét niet.
En op internet kon ik niet duidelijk vinden wat het symbool nou precies betekende. Op verschillende sites stond verschillende informatieDat risico wilde ik niet lopen.
Ik heb nu iets gevonden wat perfect bij me aansluit! Dat wordt 'm dus ook haha.
Eleandra schreef:ilaan schreef:Ik kom na 48 pagina's ook even binnenvallen
Heb een stokanker op mijn schouderblad staan. Achteraf spijt van dat ik hem bij deze kerel heb laten zetten. Veel te diep gezet waardoor er littekenweefsel is gaan vormen. Hierdoor ligt de tattoo meer op de huid en zitten er mini uitlopers in.
Volgende word de tekst 'carpe omnium' en waar weet ik nog niet. Shop weet ik al wel
Eerste had ik 2 jaar over nagedacht en deze anderhalf jaar. De eerste staat er nu 2 jaar en na anderhalf jaar moet ik er toch iets mee.
Ik lees normaal alleen mee, maar zodra ik carpe omnium googlede kwam ik hierop uit:
""Carpe Omnium: Seize Everything."
Not really. Carpe is 'seize', but whatever is seized has to be in accusative case. 'Omnium' is genitive case, so that doesn't make sense.
Carpe omnia = Seize everything."
http://wiki.answers.com/Q/What_does_carpe_omnium_mean
Geen idee of het klopt hoor, maar misschien wel handig om even naar te kijken.
xSlvna schreef:Ik vond de pijn juist te doen. Heb het ook niet op naalden dus ik keek niet, maar na 2 tellen keek ik al erheen "Is dit alles?".
Valt echt mee, maar hey, dat kun je 100 keer tegen iemand vertellen die bang is, dat veranderd vaak niks. Gewoon ervaren.
IvysToeter schreef:Mag ik vragen wat je nu laat zetten?
Yv_ schreef:Ik ben net naar de shop geweest om de schets te bekijken. Simpel met lijnen natuurlijk, maar meneer had er 3 gemaakt en toen kon ik natuurlijk niet kiezen. Heb er nu 2 mee naar huis, die ga ik op mn gemak even bekijken. Ze moeten allebei een klein beetje aangepast worden, omdat anders het triskel niet meer betekent wat het zou moeten. Zijn drie lijntjes ofzo die even anders moeten, maar ik wil toch dat dat aangepast wordt.
xMyrth schreef:IvysToeter schreef:Mag ik vragen wat je nu laat zetten?
Dat mag je zeker
Ik laat dit zetten
Tussen mijn nek en schouderbladen in, zegmaar