[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMyrth

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 20:00

Jij gaat een Griekse tekst zetten toch? :)
Één tip, lekker cliché: zorg dat er staat wat je wil dat er staat! & have fun haha.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 20:01

Waarom heb je dat symbool toch niet genomen?

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 20:25

xMyrth schreef:
Jij gaat een Griekse tekst zetten toch? :)
Één tip, lekker cliché: zorg dat er staat wat je wil dat er staat! & have fun haha.

Klopt en een foto van mijn paard. Maar een heel simpele "tekening", alleen de contouren van de foto komen er op en niet ingekleurd(paard in kwestie is ook wit, dus dat word ook niet mooi. Los daarvan wilde ik 'm ook niet ingekleurd). Calypso is een Griekse meisjesnaam en een Griekse godin en ik wilde een stukje tekst wat niet meteen voor iedereen duidelijk is. Dus er komt een stukje Griekse tekst onder te staan, dat is én symbolisch en niet voor iedereen duidelijk wat het betekend, dus persoonlijk.

En daar zal ik zeker opletten! Maar heb er alle vertrouwen in.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 20:26

Collega kwam vandaag ook d'r nieuwe tattoo showen.
Vond m echt lelijk gezet, maar zo in d'r gezicht vind ik dat best banketstaaf om te zeggen.. :')

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 21:02

IvysToeter schreef:

Ik had er gewoonweg de juiste klik niet mee. Het was 'm voor mij nét niet.
En op internet kon ik niet duidelijk vinden wat het symbool nou precies betekende. Op verschillende sites stond verschillende informatie :') Dat risico wilde ik niet lopen.

Ik heb nu iets gevonden wat perfect bij me aansluit! Dat wordt 'm dus ook haha.

kuupie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 22:02

Heb mijn (paarden) tattoo Aan mijn moeder laten zien.. (naar mijn beleving had mijn moeder een hekel aan tattoo's)
Maar ik was zo trots op mijn slinger pony's dat ik hem gewoon aan haar heb laten zien. En wat denk je?! Ze vond hem prachtig! Ze kon zien dat ik de tattoo artiest met zorg had uitgekozen en dat hij in alle opzichten uniek is en helemaal mij!

Ik ben blij! *\%/*

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 23:09

Nou, in plaats van september mag ik waarschijnlijk in november een extra vakantie opnemen om naar zuid frankrijk te gaan voor mn tattoo... Vriendje neemt ook vrij, wil er wel bij zijn, dus al met al wordt dit een extreem kostbare tattoo... :') maar goed, moeten we er maar ons weekje weg in de winter van maken. November in zuid-Frankrijk, iemand ervaring? :D

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 23:13

xMyrth schreef:
IvysToeter schreef:

Ik had er gewoonweg de juiste klik niet mee. Het was 'm voor mij nét niet.
En op internet kon ik niet duidelijk vinden wat het symbool nou precies betekende. Op verschillende sites stond verschillende informatie :') Dat risico wilde ik niet lopen.

Ik heb nu iets gevonden wat perfect bij me aansluit! Dat wordt 'm dus ook haha.

Mag ik vragen wat je nu laat zetten?

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 23:13

Het is daar niet heel veel beter dan in Nederland, dat weet ik wel :')
Pony is daarheen verkocht dus volg t weer daar ook een beetje :P

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 23:29

Nou, zuid frankrijk in November, mij zou je niet horen klagen.
Mooie wintervestemming.

Tov hier koud/regen of mogelijk sneeuw is daar toch zeker nog zon.
Ik praat over de Nice/Monaco regio. Dus echt zuid.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 00:46

Eleandra schreef:
ilaan schreef:
Ik kom na 48 pagina's ook even binnenvallen :')

Heb een stokanker op mijn schouderblad staan. Achteraf spijt van dat ik hem bij deze kerel heb laten zetten. Veel te diep gezet waardoor er littekenweefsel is gaan vormen. Hierdoor ligt de tattoo meer op de huid en zitten er mini uitlopers in.

Volgende word de tekst 'carpe omnium' en waar weet ik nog niet. Shop weet ik al wel :)

Eerste had ik 2 jaar over nagedacht en deze anderhalf jaar. De eerste staat er nu 2 jaar en na anderhalf jaar moet ik er toch iets mee.

Ik lees normaal alleen mee, maar zodra ik carpe omnium googlede kwam ik hierop uit:
""Carpe Omnium: Seize Everything."
Not really. Carpe is 'seize', but whatever is seized has to be in accusative case. 'Omnium' is genitive case, so that doesn't make sense.
Carpe omnia = Seize everything."
http://wiki.answers.com/Q/What_does_carpe_omnium_mean

Geen idee of het klopt hoor, maar misschien wel handig om even naar te kijken.

Klopt wat je zegt. Heb het een half jaar geleden ook gevraagd aan een latijnleraar en die zei dit ook. Mijn latijn was op dat uur niet zo haha. Op de tekening staat het wel goed gelukkig!

Maar bedankt voor het meedenken :)

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 12:49

Nou zaterdag mag ik onder de naald voor echt iets heel kleins, mijn v riend gaat eerst voor herkleuring en ik zet 6 mini hoefjes op mijn linkerborst.. Ik ben ontzettend bang voor naalden en ik schijt um echt.. help! haha

kuupie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 13:14

Gewoon niet kijken AustriaTrick! Ik heb ook een broertjedood aan naalden . Dus ik keek gewoon de andere kant op en concentreerde me op mijn ademhaling

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 13:16

Ik vond de pijn juist te doen. Heb het ook niet op naalden dus ik keek niet, maar na 2 tellen keek ik al erheen "Is dit alles?".

Valt echt mee, maar hey, dat kun je 100 keer tegen iemand vertellen die bang is, dat veranderd vaak niks. Gewoon ervaren.

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 13:28

xSlvna schreef:
Ik vond de pijn juist te doen. Heb het ook niet op naalden dus ik keek niet, maar na 2 tellen keek ik al erheen "Is dit alles?".

Valt echt mee, maar hey, dat kun je 100 keer tegen iemand vertellen die bang is, dat veranderd vaak niks. Gewoon ervaren.

Daarom eerst een kleintje :') ik heb pilletjes van de dokter meegekregen om mijn hartslag rustig te houden *D

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 13:33

Ik heb besloten wat ik wil, ik heb al een jaar ongeveer een beeld in mijn hoofd, maar ben steeds aan het zoeken om het een beetje concreet te maken.

Hij moet sowieso op mijn zij onder mijn BH bandje komen, maar met bikini moet je hem ook kunnen zien. Vervolgens moet hij een beetje krabbelig zijn, net niet te lezen eigenlijk. Maar het moet ook geen vlek woorden. Ik wilde in ieder geval absoluut geen grote lap tekst, of overdreven sierletters.
Ben na 1000 plaatjes eigenlijk hierop uit gekomen met wat ik in mijn hoofd heb. Qua grootte, lettertype en plek:

Afbeelding

Maar dan met mijn eigen zinnetje natuurlijk.
Nu een afspraak maken denk ik.. Voor eind juli of eind augustus. In augustus ga ik nog op vakantie dus misschien is daarna handiger?

houseoftattoos haarlemmerdijk amsterdam
tattoo sakura amsterdam zeedijk
hollywood mark amsterdam

Iemand nog een suggestie of is er eentje af te raden?

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 13:49

IvysToeter schreef:

Dat mag je zeker :)

Ik laat dit zetten :)
Tussen mijn nek en schouderbladen in, zegmaar ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 14:07

Ik ben net naar de shop geweest om de schets te bekijken. Simpel met lijnen natuurlijk, maar meneer had er 3 gemaakt en toen kon ik natuurlijk niet kiezen. Heb er nu 2 mee naar huis, die ga ik op mn gemak even bekijken. Ze moeten allebei een klein beetje aangepast worden, omdat anders het triskel niet meer betekent wat het zou moeten. Zijn drie lijntjes ofzo die even anders moeten, maar ik wil toch dat dat aangepast wordt.

Binnenkort dan nog maar even terug en dan wachten tot half juli :):) . Gaat nu écht spannend worden, na wachten vanaf november :').

Dat zinnetje hierboven vind ik ook wel leuk, mooie plek. Heb je een reden dat je het eigenlijk een soort van net-niet leesbaar wilt hebben?

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 14:11

Leuk hoor :D Dat hele gedoe ik bijna leuker dan hem daadwerkelijk hebben bijna haha.

Ja, ik wil dat het niet schreeuwerig is.
Ik hou ervan dat ik het weet, dat het er mooi uit ziet en vooral subtiel.

'

nate

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 14:12

Weet iemand welke tattooshop heel goed dieren kan portretteren?
Ik zou graag een portret willen van mijn kat, ik ben nog aan het brainstormen over hoe en wat...
Liefst ergens in de bovenste helft van Nederland

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 17:31

Ik wil het weekend bij cult art binnen lopen om te kijken hoe hun portretten zijn !:) (zwolle)

Jankeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 18:39

Yv_ schreef:
Ik ben net naar de shop geweest om de schets te bekijken. Simpel met lijnen natuurlijk, maar meneer had er 3 gemaakt en toen kon ik natuurlijk niet kiezen. Heb er nu 2 mee naar huis, die ga ik op mn gemak even bekijken. Ze moeten allebei een klein beetje aangepast worden, omdat anders het triskel niet meer betekent wat het zou moeten. Zijn drie lijntjes ofzo die even anders moeten, maar ik wil toch dat dat aangepast wordt.

Hoe gaat jouw triskele er uit zien. Ik heb hem ook tussen mijn schouderbladen staan.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 19:27

Jankeke, als een tristel alleen met een sierlijke omlijning, omdat alleen het teken zo alleen is...
Het is trouwens niet het standaard triskel, die staat voor de elementen.

Leuk NeverGiveUp, hou er ook wel van :j.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 21:45

xMyrth schreef:
IvysToeter schreef:

Dat mag je zeker :)

Ik laat dit zetten :)
Tussen mijn nek en schouderbladen in, zegmaar ;)

Ohhh die is echt heel gaaf!
Is toch ook een keltische knoop?

De plek die je noemt wil ik het ook ongeveer.

kuupie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 22:15

Heb de triskel even gegoogled. Wist namelijk niet hoe het eruit zag. Niet dat ik nu weet hoe of wat want zag minstens 5 verschillende uitvoeringen voorbij komen.
Waar staat het precies voor en hoe ziet het er nou "echt" uit? :?