Ik kom ook even meelezen. Zou heel graag een tong piercing willen. Alleen nu zeggen mijn ouders dat dat heel slecht voor je tanden is. Wat is jullie ervaring?
Mijn tandarts was er zwaar op tegen. Heb een heel gesprek gehad nadat ik hem had laten zetten, half jaar later. Hij controleert ook op 'schade' van de piercing en blijft zich verbazen. Je kan niets aan mn tandjes en kiezen zien. Maar, hij zit áltijd in mn mond. Ik speel er nooit mee.
Mijn labret die gaf wel problemen. Die sloeg mijn tandvlees weg: maar mijn tanden gaan voor dus heb die eruit gehaald. Twee jaar later nogmaals geprobeert maar weer geirriteerd tandvlees, weer eruit.
Als je zelf denkt er veel mee te spelen dan zou ik het niet doen. Maar als je van jezelf weet dat je dat niet doet dan zal het allemaal meevallen. Als moet ik zeggen dat ik 14-k in mijn tong heb, dat is al zachter dan wat Rosanne heeft: titanium. Dat goud was een heel bewuste keus, juist omdat het een piercing is die ik al heel lang heb, nogsteeds blij mee ben, en nog lang wil houden. *en ik kon hem laten maken voor een zacht prijsje*
Ik krijg ook nooit commentaar van de tandarts op mijn piercing. Heb er 1x specifiek naar gevraagd en toen zei hij dat er niks beschadigd was. Ik zit er ook zelden mee te spelen hoor trouwens en heb 'm inmiddels een jaar of 3 denk ik..
marlies85
Geplaatst: 13-05-14 13:56
Heb mijn tongpiercing inmiddels ruim 12 jaar en heb de tandarts nog nooit ergens over gehoord
2 vrienden van mij hadden een tongpiercing en zijn na een half jaar overgestapt op bioplast achtig spul, omdat hun tanden echt heel erg beschadigd zijn geraakt. En eentje heeft hem uiteindelijk helemaal eruit gehaald.
komt vanzelf. Aha, dus je zit er met vieze tengeltjes aan
Talindos
Geplaatst: 13-05-14 15:59
Vumana89 schreef:
Iets heeeeel anders. Schadebehandelaar op het gebied van ziekte, reintegreren. Heel erg juridische en arbeidsrechtlijk gericht.
Ik weet niet precies wat het is maar klinkt inderdaad heel anders dan piercing zetten.
Rosannee_
Geplaatst: 13-05-14 16:03
Vumana89 schreef:
Ik denk dat hij afwacht tot ik meer weer
komt vanzelf. Aha, dus je zit er met vieze tengeltjes aan
Ja Hahaha straks even schoonmaken
michele
Geplaatst: 13-05-14 16:59
Oh wat cool een baan in een piercing/tattooshop lijkt mij echt steeds leuker
@vumana ik zal voor je duimen.
xemmaxx
Geplaatst: 13-05-14 17:01
ik heb een piercing gezien voor in mijn gaatje in kraakbeen. Het is eigenlijk voor een andere piercing maar iemand die ik ken heeft dat ook. Het is een gaatje van wss 0,8 mm dik en dat knopje ook. nu is dus mijn vraag hoe lang is een knopje? ik heb wel meer van die oorbellen en deze is 0,6 mm lang (zonder de sluiting die komt er nog eens bij. Die piercing die ik zag is ook 0,6 mm lang is dat met of zonder achterkantje?