milou123 schreef:Fijn Greet! Die intro's zijn echt zo saai.
Gaat helemaal goed komen daar geloof ik.![]()
Ik zit mij vooral af te vragen waarom ik in vredesnaam ook een paar tweedejaarsvakken ga volgen.Daar gaat m'n vrije vrijdag.
Plus twee nieuwe klassen erbij, gaat vast goed, maar is wel raar want die zullen ook wel denkenkomt voor 1 vak en soms volg ik een college bij een andere klas (weer een nieuwe dus) Niet het aller fijnste mja..
zulke klasgenootjes heb ik ook hoor, en ik volg ook nog eerstejaarsvakken. Zullen heus niet zo raar over je denken
Maar chill dat dat mogelijk is, iig
Wat een leuke stage Eskegirl!
shiloh, dat herken ik wel. Dat je je kunt voorbereiden op verandering...Maar het blijft rot
Ik zou vanavond ook gaan kijken bij een nieuwe sportschool. Niet m'n hobby, maar vriendin die mee zou gaan kan er niet komen door de regen... Dus dan ben ik alsnog chagrijnig, ookal vind ik het echt niet erg om thuis op de bank te zitten. Ik ben de laatste tijd echt heeeeeel erg gehecht aan mijn eigen planning enzo
Ik onthoud namen overigens ook beter dan gezichten... Vind dat wel een typisch asperger trekje, aangezien de taalverwerking vaak veel beter is dan de visuele verwerking
Al kan ik zo nu en dan wel weer mensen die ik 15 jaar niet gezien (en ik ben 21) heb en aan de andere kant van het land wonen herkennen als ik ze tegen kom. Of dat ze ineens op een of andere website opduiken ofzo.....
Daar gaat m'n vrije vrijdag.
komt voor 1 vak en soms volg ik een college bij een andere klas (weer een nieuwe dus) Niet het aller fijnste mja.. 
... het nieuwe, onbekende, en dat liever niet alleen willen doen?
) en hier regent het ook heel hard. Heb wel even kunnen paardrijden voor de bui begon.
Wat leuk dat je dag zo goed ging ed.
Mijn instructrice zei dat schreeuwen niets oplost en dat het een paard is met gevoelens, dat die het ook nog weleens niet snapt of dat het een dagje minder gaat. Maar ja voel me wel schuldig nu. Ik ga nu gewoon ontspannen als ik erop zit zodat het weer leuk is voor allebei. Ik zit de laatste drie dagen niet goed in me vel.
Dus het was nogal eenzijdig en ze had totaal geen idee waar ik het over had. Maar toen ze het vroeg legde ik het even uit, de blikken en gezichtsuitdrukkingen daarvoor waren me even omgaan.