Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loesss schreef:Meet je wel op hetzelfde punt steeds dan?
Ik vind meten ook niet altijd even betrouwbaar hoor, want als ik 2 mm naar beneden of bovendoet kan het ineens een cm schelen ofzo. Alleen als je een meetpaal hebt (waarbij je opschrijft op welke hoogte je meet) is het eigenlijk echt betrouwbaar...
Ik merk sowieso dat ik meer waarde aan de weegschaal hecht dan aan meten, slecht he!?
Fiffill schreef:Loesss schreef:Meet je wel op hetzelfde punt steeds dan?
Ik vind meten ook niet altijd even betrouwbaar hoor, want als ik 2 mm naar beneden of bovendoet kan het ineens een cm schelen ofzo. Alleen als je een meetpaal hebt (waarbij je opschrijft op welke hoogte je meet) is het eigenlijk echt betrouwbaar...
Ik merk sowieso dat ik meer waarde aan de weegschaal hecht dan aan meten, slecht he!?
Ja, maar op de 5e dag was mijn taille ook ineens 3 cm dikker dan de eerste dag dus ik snap er niks van
Weegschaal heb ik niet.
Heleen_B schreef:@ Cooper: Je kunt de oefeningen gewoon op je eigen niveau doen he. En dan kun je als je merkt dat het makkelijker gaat, altijd weer een tandje erbij doen!
@ _Noor: Gefeliciteerd! Wel tijd om te shredden ondanks je verjaardag?
@ Loesss: Met meten is inderdaad wel lastig om op dezelfde hoogte te meten. Maar de weegschaal is in dit geval ook lastig omdat je ook veel spieren kweekt en die zwaarder zijn dan vet. Dus het kan best zijn dat je gewicht niet/weinig is afgenomen maar dat er dan gewoon vet vervangen is door spiermassa.
Fiffill schreef:Loesss schreef:Meet je wel op hetzelfde punt steeds dan?
Ja, maar op de 5e dag was mijn taille ook ineens 3 cm dikker dan de eerste dag dus ik snap er niks van
Weegschaal heb ik niet.
Heleen_B schreef:@ Cooper: Je kunt de oefeningen gewoon op je eigen niveau doen he. En dan kun je als je merkt dat het makkelijker gaat, altijd weer een tandje erbij doen!
@ _Noor: Gefeliciteerd! Wel tijd om te shredden ondanks je verjaardag?
@ Loesss: Met meten is inderdaad wel lastig om op dezelfde hoogte te meten. Maar de weegschaal is in dit geval ook lastig omdat je ook veel spieren kweekt en die zwaarder zijn dan vet. Dus het kan best zijn dat je gewicht niet/weinig is afgenomen maar dat er dan gewoon vet vervangen is door spiermassa.
Destino schreef:Fiffill, op de foto's van jou was wel duidelijk verschil te zienMisschien dan maar via dat vergelijken?
Rebel_Jits schreef:Fiffill, dat had ik ook. Overal meer centimeters en 1,5 kg erbij. Maar de volgende dag had ik weer hetzelfde gewicht als voor de shred. Denk dat ik op dag 20 nieteens ga meten, maar pas op dag 31. Anders krijg ik nog een inzinking
Mindim schreef:Het is meer conditietraining dan krachttraining, vandaar dat het met spiermassa kweken wel mee valt. Spieren maken niet zoveel uit in gewicht, wanneer je in een korte tijd deze conditietraining volgt. Je verliest misschien vocht en verbrand vet. Maar veel spiermassa niet hoor.