Net gedoucht en geen centje pijn. Energie genoeg, zou hem zo nog een keer kunnen doen. Ik sta versteld van mezelf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sillyhorse schreef:Mag ik meedoen? Ben door jullie enthousiaste verhalen gisteren ook begonnen. Vond het best meevallen terwijl ik een conditie van 0,0 heb en zo stijf als een plank ben. Net voordat je op het punt staat op te geven mag je weer wat anders doen. Toen ik klaar was voelden mn benen aan als drilpudding en zelfs vanmorgen voelde dat nog zo. Van middag rond een uur of 3 begon de spierpijn. Heb net dag 2 erop zitten, maar heb bij sommige oefeningen maar rustig aan gedaan.
Raponsje schreef:Twist1991 schreef:Wat ik me afvraag is of het kwaad kan om het twee keer op een dag te doen?
Ik heb momenteel echt heel veel tijd over en ik denk, als het meer resultaat oplevert, waarom niet!
Maar misschien dat je spieren rust nodig hebben of misschien dat het helemaal geen extra resultaat oplevert?
2 x per dag kan geen kwaad.
Persoonlijk zou ik het dan 2 verschillende programmas van jillian doen.
30 day shred met 6 weeks 6 pack of
30 day shred met no more trouble zones bijvoorbeeld.
Sim: probeer eens verder te strekken dan door plat te gaan terwijl je je enkels vast pakt.
Ik ben van nature heel lenig en kan vanuit de split ook plat op de grond zonder enige moeite.
Berdien schreef:Goede tips! Ook tegen de krampen die sommigen hebben in de kuiten denk ikUhu. Zeker als je er ook bij zweet. Je wilt niet dat je lijf uitdroogt en je wilt de afvalstoffen goed af kunnen voeren. Je moet ook niet direct liters ijskoud water naar binnen gooien, da's niet goed. Maar goed drinken is zeker wel belangrijkHeb ik geleerd toen ik nog sportte bij de sportschool.
Fiffill schreef:100% ! Als je niet zoveel vet hebt, bouw je dus vooral spiermassa op met deze oefeningen. Als je al redelijk veel spiermassa hebt én weinig vet, onderhoud je je lichaam met deze oefeningen. = strak worden / blijven.Destino schreef:Maar als afvallen je doel niet is en je wil gewoon strakker worden, dan zou het dus in theorie niet of minder goed haalbaar moeten zijn?
Waarom niet? Ik denk dat deze oefeningen doen zeker wel helpt met strakker worden hoor