Hoop dat je er toch van genoten hebt meid

Ik ben nu voor de vierde dag aan de Atkins en ben al 1,2 kilo kwijt!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

RubyRed schreef:Waar moet een gezond ontbijt eigenlijk uit bestaan, en hoeveel kcal? Want heb nu 2 crackers met ham op, maar dat is maar 75 kcal.

monique1983 schreef:wat kan je het beste nemen als je in de avond b.v na het sporten rond uurtje of 9 nog trek heb?
ik neem nu vaak dan 2 creakertjes met smeer kaas maar wat zou iets anders zijn waar minder in zou zitten want 2 volkoren creakers is al 100 calorie 50 ps namelijk
 Het kleine beetje koolhydraten die er in zitten vullen je reserves weer aan. Eten na het sporten is sowieso belangrijk. Zodra je je lichaam na het sporten niks geeft zal het in de loop van tijd denken nouuu ik ga maar niet zo veel verbranden want ik weet niet wanneer ik straks weer wat krijg.
 Het kleine beetje koolhydraten die er in zitten vullen je reserves weer aan. Eten na het sporten is sowieso belangrijk. Zodra je je lichaam na het sporten niks geeft zal het in de loop van tijd denken nouuu ik ga maar niet zo veel verbranden want ik weet niet wanneer ik straks weer wat krijg. 

Ik beweeg elke dag minstens 30 min, meestal een uur tot 1.5 uur. Ik had ooit uitgezocht dat ik als ik echt helemaal niks doe ik zo'n 1800 calorieën verbrand. Nu weeg ik wat minder dus zal de calorie hoeveelheid ook minder zijn.
 Ik beweeg elke dag minstens 30 min, meestal een uur tot 1.5 uur. Ik had ooit uitgezocht dat ik als ik echt helemaal niks doe ik zo'n 1800 calorieën verbrand. Nu weeg ik wat minder dus zal de calorie hoeveelheid ook minder zijn.  

Ik heb er nu nog veel gemak van met het bakken etc
  Ik heb er nu nog veel gemak van met het bakken etc 
 Om er een positieve draai aan te geven
 Om er een positieve draai aan te geven   

monique1983 schreef:wat kan je het beste nemen als je in de avond b.v na het sporten rond uurtje of 9 nog trek heb?