Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LBLGypsyCobs schreef:
Als ik aan het rijden ben, lijkt het ook net of alle gedachten weg zijn, ik ben echt alleen met het paard bezig.
Ik zou er niet aan moeten denken dat te missen.
Ik hoop dat je snel een ander bijrijdpaard kunt vinden.
rensiepensie schreef:Ja je doet er ook verstandig aan om je rebound eerder op de avond in te gaan. Dat je die rond een uur of 18.00 krijgt zodat je ff kan acclimatiseren. Als het losbarst op het moment dat je wil gaan slapen wordt je gek. Dus eerder stoppen, of in het geval van concerta, eerder beginnen.
DarkDreamer schreef:Ik heb dus te horen gekregen dat ik mijn paardje waarschijnlijk ga kwijt raken (niet mijn paard maar de eigenaresse heb ik nog nooit gezien of gesproken, gaat allemaal via haar nichtje) ze hebben besloten dat ik 110 per maand moet neer leggen of dat hij verkocht gaat worden.
Naast dat ik het enorm k*t vind omdat ik gek op hem ben, ben ik nu ook mijn enige echte uitlaatklep kwijt. De enige uitlaatklep waarbij ik alles even vergeet, waarbij alle 30980934809 gedachten in mijn hoofd even tot rust komen.. Ik heb een periode een half jaar ruim zonder paard gezeten, en ik trok dat toen echt niet.
Ben er echt even stuk van.
rensiepensie schreef:Ah hmm. Dan wordt het lastig. Tenzij je sochtends niets hoeft te doen? Ik had het gezeur ook met avond diensten. Maar dan ging ik later naar bed, en hoefde ik ook later op. Dus dan verschoof ik mijn slaaptijd. Dan kwam ik alsnog uit.
rensiepensie schreef:DarkDreamer schreef:Ik heb dus te horen gekregen dat ik mijn paardje waarschijnlijk ga kwijt raken (niet mijn paard maar de eigenaresse heb ik nog nooit gezien of gesproken, gaat allemaal via haar nichtje) ze hebben besloten dat ik 110 per maand moet neer leggen of dat hij verkocht gaat worden.
Naast dat ik het enorm k*t vind omdat ik gek op hem ben, ben ik nu ook mijn enige echte uitlaatklep kwijt. De enige uitlaatklep waarbij ik alles even vergeet, waarbij alle 30980934809 gedachten in mijn hoofd even tot rust komen.. Ik heb een periode een half jaar ruim zonder paard gezeten, en ik trok dat toen echt niet.
Ben er echt even stuk van.
Als hij je zoveel waard is waarom overweeg je dan niet om die €110 te gaan betalen? Lijkt mij redelijk, als je een paard leased zit je ook rond dat bedrag. Een eigen paard kost bijna het dubbele.
rensiepensie schreef:Zo nou dat is wel een verhaal. oliebol zeg.
Dan wordt het een ander verhaal. Wel lastig. Maar mag jij hem blijven verzorgen zolang hij nog niet verkocht is? Best kans dat dat nog even duurt gezien de huidige markt. Maar dat is alleen uitstel op het onvermijdelijke.
Ja paarden zijn heel duur. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom hij wordt verkocht. Je moet er echt 100% je lol uithalen wil je de stalkosten nog met goed gevoel betalen op het moment. Maar wel vervelend voor jou. Mijn vorige bijrijdster was ook ineens haar maatje kwijt toen ik mijn paard verkocht. Voelde me best wel banketstaaf naar haar toe. Maar zij kon/wilde het paard ook niet overnemen.
Concentreer je dan maar op je reis. Lekker eruit. Wel vervelend dat je dan vlak daarvoor nog dit nieuws krijgt. Maar daar kun je dan ook niets aan doen. Dus loslaten ( heel makkelijk voor een ad(H)Der )
rensiepensie schreef:Zo nou dat is wel een verhaal. oliebol zeg.
Dan wordt het een ander verhaal. Wel lastig. Maar mag jij hem blijven verzorgen zolang hij nog niet verkocht is? Best kans dat dat nog even duurt gezien de huidige markt. Maar dat is alleen uitstel op het onvermijdelijke.
Ja paarden zijn heel duur. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom hij wordt verkocht. Je moet er echt 100% je lol uithalen wil je de stalkosten nog met goed gevoel betalen op het moment. Maar wel vervelend voor jou. Mijn vorige bijrijdster was ook ineens haar maatje kwijt toen ik mijn paard verkocht. Voelde me best wel banketstaaf naar haar toe. Maar zij kon/wilde het paard ook niet overnemen.
Concentreer je dan maar op je reis. Lekker eruit. Wel vervelend dat je dan vlak daarvoor nog dit nieuws krijgt. Maar daar kun je dan ook niets aan doen. Dus loslaten ( heel makkelijk voor een ad(H)Der )