Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danseresje schreef:'Janine1990 schreef:Hmmm, die update heb ik gisteren gedaan, dus dat zal 'm wel niet helpen Danseresje! Beetje balen zeg... Kan je het niet achteraf op de website invullen? Net als met afstandmeten?
Vind wel dat ze vreemde trips around the world hebben... De wereld van Endomondo is slechts 20.000km in omtrek?
Ik kan het achteraf wel invullen, maar het is een gok. Ik ga niet mijn route natekenen, teveel kleine paadjes met bochtjes enzo. Heb de afstand nu geschat en zal vrijdag noodgedwongen dezelfde route maar gaan lopen (ben wel benieuwd) en dan zondag weer een andere route gaan kiezen, haha! Heb gemerkt dat ik niet zo van elke keer hetzelfde rondje ben, er moet afwisseling in zitten voor mij!diam0nd schreef:Ik zie nu dat er meer meiden hier zijn die gebruik maken van endomondo. Gebruik de gratis versie overigens.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik gebruik ook de gratis versie diamond. Op zich ben ik er tevreden over, op een enkele keer na. Heb tot nu toe, met 18 geregistreerde trainingen bij endomondo, al 2 keer gehad dat de route niet geregistreerd is. Of dat dan aan endomondo ligt of aan mij telefoon, dat weet ik niet. Maar ik bedenk me net wel dat ik per ongeluk op die vakjes kwam waarin je kan selecteren wat hij moet meten (wat dan in het hoodschermpje komt te staan op je telefoon) en dat was vorige keer ook het geval. Misschien dat het daar aan ligt? Ik weet het niet!