Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 22:22

Afbeelding

Maar wederhelft moet er ook mee over straat en dat wil hij niet aan de wagen hebben hangen als ie zonder mij is :')

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 22:49

Goedenavond! Eindelijk weer eens op de laptop en dus tijd om uitgebreid te reageren op iedereen. Het gaat hier als een malle tekeer (onweer) en ik zit lekker knus in mn bovenwoninkje te Bokken, haha.

Friemel en Haagsemeid bijna geslachtsecho, superspannend lijkt me!
Friemel, de wagen ziet er erg chique uit! Zeg je eerlijk dat het mijn smaak niet helemaal is, maar vind het een mooie, stevige wagen om te zien.
Saffier, wat leuk dat je vrienden op de bruiloft kunnen zijn! En wat een leuke naam, Marie!
Nell, mooie wagen! Lekker stoer en stevig. :j
Rinske kan geen box vinden. Moet ook wel naar je zin zijn, je kijkt er tenslotte de hele dag tegenaan. :)
Haagsemeid, fijne vakantie! Waar gaan jullie heen?
Daisyree krijgt haar box, wat leuk! Is je Boktnaam je echte naam? Vind het met deze spelling echt supermooi. :)
Leandra, dat is geen leuk nieuws, bah. Probeer idd eerst lekker van je vakantie te genieten!
Tessie, vervelend die buikpijn! Hoop dat je daar niet te lang last van gaat hebben. :(:)
Cindy, mooie box zeg! De wagen ben ik ook altijd helemaal weg van. :j

Ik las veel over prijzen van baby-uitset. Ik ben een muts, ik wil alles nieuw. Gelukkig heb ik een niet al te dure smaak en kan ik goed sparen.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 06:03

Die luiertas is wel erg leuk friemel!

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 06:33

Mijn oudste kindje is ongeveer 19 maanden als Kruimel geboren wordt. Ze is nu ruim vijftien maanden en ze loopt nog niet, zet net haar eerste stapjes als we haar vasthouden. Zolang ze nog niet echt goed kan lopen vind ik haar voor zo'n meerijdplankje en een groter bed te klein. Bovendien wordt Kruimel in het najaar geboren en zeker in de winter lijkt me stilstaan op een plankje voor zo'n kleintje echt niet fijn. Dus gewoon lekker een duowagen en een nieuw kamertje voor Kruimel, dan kan Ukkie ook lekker in haar vertrouwde kamertje blijven, er verandert al zoveel voor haar.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 06:44

Wij zouden geloof ik het meeste gewoon van marktplaats ofzo afhalen.
Alleen de kinderwagen wil mijn vader per se voor ons nieuw kopen.
Maar verder staat er nog zulk prima spul op internet, dan ga ik echt geen duizenden euro's uitgeven (wat we niet hebben).
Maar goed misschien als het financieel zou kunnen zouden we het wel nieuw kopen.
Alleen een matras en zo'n aankleedkussen zou ik nieuw kopen, en dekentjes enzo.

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 06:48

@Joanne1987, Goed zeg dat je dat zo goed kunt aanvoelen.

@Mayflower, Welkom!

@Friemel, wat een eisen voor een kinderwagen, zwanger zeker :D hahahaha. Wij hadden een complete Quinny Freestyle voor 50 euro via marktplaats, een blauwe helemaal mooi en echt alles erbij.

@Zahlina, spannend!

@Rinske, weet niet precies wat voor box je zoekt, maar je zou ook eens kunnen kijken bij een kringloppwinkel, "het Goed". Als je dat bij jullie in de buurt hebt. Je kan daar echt hele leuke dingen tegen komen.

@CU. mooie babykamer zeg!

Wat geven mensen een hoop geld uit zeg voor een babykamer :o . Ik heb nog een wit ledikant en commode van Fenna en daar gaat onze tweede ook in. Heb ik toen over genomen van kennissen voor 125 euro, met ook nog 2 bakken kleding erbij.

Nu maken wij een Woezel&pip kamertje met wit en blauw. Wil wel graag bijpassend beddengoed en een hemeltje van woezel&pip.

En groot nieuws: Wij krijgen een jongen!!!!!!!!! hahahaha.

Eindelijk! de meidenvloek is doorbroken hihihi :P

Mijn oma krijgt na drie dochters, 5 kleindochters en 2 achter kleindochters, haar eerste achter kleinzoon!

Ben zo blij *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 06:49

Gefeliciteerd!!!!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 07:02

Leandra sterkte :(:)
Toverbal Gefeliciteerd!
Friemel geweldige tas!

Hier rustig tweede hands, zeker de kamer (behalve het textiel en matras), wat een geld voor sommige :wow: Maar je moet er inderdaad wel blij mee zijn....

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 07:16

Toverballen, gefeliciteerd! Wat leuk, om na al die meiden een jongen te krijgen.

Het belangrijkste is inderdaad dat Jelinek bent met de spullen die je voor je kindje koopt wat ze ook kosten en of ze nieuw of tweedehands zijn maakt dan niks uit.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 07:21

Wat leuk Toverbal :D !!!

Ik heb ooit op een rommelmarkt een gave Oilily verzorgingstas gekocht voor 3 euro, moet alleen ff een nieuwe rits in. Die verzorgingstassen zijn allemaal zo duur := .

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 07:23

Toverbal gefeliciteerd!

Esplendido, 19 maanden is idd nog wel erg klein voor een groot bed en meerijdplankje!

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 07:42

Toverbal gefeliciteerd, leuk een jongen!

Wij hebben denk zo'n 1000,- uitgegeven aan alle spullen en de kinderwagen nam er dik 750,- van in beslag. Die hadden we in eerste instantie ook tweedehands gekocht, maar na drie keer wassen vind ik dat ding nog stinken met mijn zwangere neus en toen hebben we van het geld voor ons trouwen een maxi cosi mura 4 gekocht. Ideaal!

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 07:42

Bedankt allemaal, ben zo blij hahahahaah *\o/* *\o/* :o :D

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 07:52

Hoi bokkers,

Nu moet ik toch even iets kwijt hoor!
Een tijdje geleden poste ik dit ik dat wij deze maand ook maar eens geprobeerd hadden, maar dat het waarschijnlijk niks ging zijn, gezien het feit dat mijn man en ik allebei een beetje ziek waren en hij antibiotica nam.

Normaal zou ik dus afgelopen vrijdag/zaterdag mijn regels hebben. Inderdaad, ik had zaterdag buikpijn (eigenlijk vrijdagavond al wat krampjes) en ik was ook heel moe. Maar, geen bloed te bespeuren..Zondag eigenlijk niks van klachten meer, en nog steeds geen maandstonden. Gisterenavond had ik zo veel zenuwen (omdat een kat die bij ons logeert is weggelopen |( ) en ik besloot dus nog een biertje te drinken, kwestie van de slaap te kunnen vatten.
Maar, ik lag dus heeeeel de nacht wakker, had ook ontzettend last van maagzuur en was toch een beetje aan het piekeren of ik mss zwanger zou zijn. Paar keer opgestaan, maar nog steeds niks....

Deze morgen dacht ik: pff ik doe gewoon een test, dan heb ik toch al één zorg minder (naast die kat dan) en je raadt het dus nooit: eerst een min, en dan een heel lichte PLUS *\o/* *\o/*

Nu ben ik natuurlijk helemaal in de war! Ben net op het werk en kan me natuurlijk niet concentreren. Het kan natuurlijk zijn dat het toch negatief is, ik weet het allemaal niet. Ik ga straks een nieuwe test halen en als die positief is, ga ik naar de huisarts (morgen of overmorgen dan)

Mijn man is natuurlijk op de hoogte en is alvast heel blij. aanvankelijk wilden wij pas na september beginnen, omdat we dan nog een maand op huwelijksreis gaan naar Amerika. Maar we wilden al eens oefenen, omdat bij de meeste mensen het toch niet direct (of na 2 keer) lukt??

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 08:00

Gefeliciteerd!!! Enne: als je test positief is is ie positief :D . Je hoeft ook geen afspraak te maken met je dokter, je kunt ze wel ff bellen ter info. Je mag op zoek naar een verloskundige om daar een intake afspraak te maken :) !

Geniet ervan :D .

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 08:16

wat leuk toverbal een jongen!
fleur gefeliciteerd! ik heb zelf met die goedkope kruidvat test getest 2 voor 5 euro, die was binnen 10 sec positief, en ik moest diezelfde dag naar de huisarts :D

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 08:18

wel, bij mij was het ook een goedkope test van kruidvat :-)

Goh, ik kan het toch nog niet geloven hoor!

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 08:29

Djesseka ja mijn echte naam is ook Daisyree. Staat netjes zo in mijn paspoort :D
Fleur 1984. Spannend hoor. Ik heb een paar miskramen gehad, maar iedere keer dat ik die positieve test zag kon ik het niet geloven.
Het heeft even tijd nodig om te bezinken. Ik her ook 4 gedaan om het echt zeker te weten :') en die waren inderdaar allevier positief.

Deze box ga ik vanavond halen
Afbeelding

Als hij hier in elkaar staat maak ik nog wel een foto. Ik denk dat ik hem even in elkaar zet om te kijken of hij compleet is en dan weer uitelkaar haal totdat hij echt nodig is.
Ik zit nu op 22 weken en om al die tijd al een box neer te zetten is misschien een beetje overdreven.

Dinsdag de laatste bouwtechnische dingen voor de babykamer en dan kan de vloer en het behang erin! Dan een afspraak maken wat betreft de meubeltjes halen.
Ik heb er zo veel zin in en begin nu echt te genieten. De kleine voel ik nu heel duidelijk en ik kan zelfs mijn buik al zien bewegen.
Mijn mams zag het ook, dus ik beeld me gelukkig niets in :j

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 08:36

Fleur gefeliciteerd! Nu lekker gaan genieten van je zwangerschap.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 08:43

2e hands kamers, wij hebben alles compleet voor 600 euro, nieuw. En naar ons smaak!
Wij konden niks 2e hands vinden wat we mooi vinden, en wat we mooi vinden was duurder dan wat we nu betaald hebben. Dus ja als je het hebt en je wilt het er voor uitgeven, prima toch?

Ik heb een luiertas van little company oid,, geen idee. Hij was heel duur maar voor 15 euro bij de babydump gekocht.

Mooie box daysiree, wij moeten nog 1. Maar eerst komend weekend een nieuwe vloer in de woonkamer.

Goed nieuws toverbal en fleur1984, gefeliciteerd!
Laatst bijgewerkt door Emori op 30-07-12 08:44, in het totaal 1 keer bewerkt

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 08:44

Hoi Meiden,

Ik volg het toppic al even, maar zal uit mijn meeleeshoek komen. Ik zou het leuk vinden als ik hier mee mag schrijven.

Inmiddels ben ik 26 weken zwanger van onze tweede spruit.

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 08:46

@Fleur1984, gefeliciteerd!

@Samantha5, welkom!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 08:47

Nell_ schreef:
Toverbal gefeliciteerd!

Esplendido, 19 maanden is idd nog wel erg klein voor een groot bed en meerijdplankje!

Is per kind verschillend die van mij liep toen allang .. Was 7 maanden dat ze begon
Met lopen om de tafel en zo en vlak na haar eerste jaar liep ze compleet los
Neva heeft ook al vrij lang een 1 persoonsbed een stijgerhout bed gaat prima

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 08:48

Hij is zo mooi Daisyree, ik wil die dus ook, haha :') .

Welkom Samantha! Je bent 2 weken na mij uitgerekend, leuk :) . Gaat alles goed?

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 08:52

Welkom samantha..Gezellig!!
Inderdaad een mooie box daisyree!!
En toverbal en fleur gefeliciteerd!!!

Wij hebben de kinderwagen ook tweedehands gekocht ook helemaal compleet!! Ik vindt ze nieuw gewoon veel te duur!!
Bed en kast hebben we wel nieuw, maar badje/aankleedkast dan wel weer tweedehands!! Hier kun je bijna geen tweedehands kamers vinden, en als ze er al tweedehands op staan vragen ze de nieuwprijs! Behang komt ook uit nederland en komt hopelijk zo snel mogelijk deze kant op! Maar ja moeten eerst de muren maar weer dicht hebben isoleren en dan de binnen muren afwerken!! Best handig zo'n houten huis ;)

Hebben jullie ook dat je soms gewoon twijfelt of je de baby wel voelt?? Ik word soms echt gek van mezelf, ik weet dat de kleine er is maar ben gewoon soms zo bang dat er wat mis is |( Dat ik twijfel of ik de kleine wel voel!!