Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Morrow_Less schreef:Even een vraagje dames, ik heb een nieuwe foundation gekocht van catrice, deze had ik getest in de winkel en deze was perfect.
Nu kwam ik thuis en ik gebruikte hem is hij veel te donker, kortom willie wortel kleur.
Dus waarschijnlijk hebben ze de plek van de testers gewisseld of de verkeerde kleur in het bepaalde schap gezet ik weet het niet.
Dom wel om niet even na te kijken, maar wat moet ik er nu mee doen dan ?
Iemand een idee zodat ik hem toch kan gebruiken, vind het zonde om hem weg te doen.
Glossi schreef:Leverage, gebruik je een (goeie) oogschaduw basis? Zijn je kwasten schoon? Je zou ook nog kunnen proberen je kwast vochtig te maken en het nat aan te brengen. Anders zou ik het ook niet weten.
Max_en_Max schreef:Morrow_Less schreef:Even een vraagje dames, ik heb een nieuwe foundation gekocht van catrice, deze had ik getest in de winkel en deze was perfect.
Nu kwam ik thuis en ik gebruikte hem is hij veel te donker, kortom willie wortel kleur.
Dus waarschijnlijk hebben ze de plek van de testers gewisseld of de verkeerde kleur in het bepaalde schap gezet ik weet het niet.
Dom wel om niet even na te kijken, maar wat moet ik er nu mee doen dan ?
Iemand een idee zodat ik hem toch kan gebruiken, vind het zonde om hem weg te doen.
precies hetzelfde hier, alleen dan met bb cream van nivea, deze kon ik niet testen, dus ik gewoon de lichtste variant genomen, maar deze is ook het befaamde willie wortel effect! zal ik hem proberen te mixen met primer en met creme? (hij was niet heel duur dus ik durf er wel mee te experimenteren)
Glossi schreef:Mooi Shantal! Lekker veel kleurtjes heb jijHoe heet die bruine van MAC?
Misschien is het ook leuk om een foto van je kwasten erbij te doen en je favorieten te omschrijven?
Kwasten is iets wat ik toch wel intresant blijf vinden. Met goeie kwasten word je makeup een stuk mooier.