Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
) was de pijn even wat minder. Vandaag af moeten zeggen vanwege veel last van de griepprik, maar had anders ook niet gekund omdat pony zich even heel beroerd voelde en ik met spoed naar stal moest.
Sterkte!
De misselijkheid was alleen op de OK en de recovery, vanwege een te lage bloeddruk. Dus daar had ik gisteravond gelukkig al geen last meer van. Het was inderdaad wel flink aanpoten gisteren, ik was nog niet goed en wel op mijn kamer terug of de fysio stond al klaar en daarna dus dat beweegapparaat. Daar tot vanmorgen 10.30 in gelegen en toen kwam de fysionweerbmet nieuwe dingen. Dat ging gelukkig goed en vanmiddag weer voor het eerst met krukken gelopen en toen dat goed was en ik groen licht had van de arts, fysio en verpleegkundigen mocht ik weer naar huis
. Jipje ook al zo snel aan het buigen en strekken. Hopelijk zet dat bij jullie verder door zo.
meer dan au, had de tranen in mijn ogen van de pijn op een gegeven moment. En dat met op een ministukje alleen licht buigen om het precies pijnlijke wegschiet punt. Na 2 minuten vond de peut dat wel meer dan genoeg. Hij zag me grijs wegtrekken en volschieten. De oefeningen stellen eigenlijk niks voor maar zo pijnlijk en moeizaam. Met mijn linkervoet zonder belasting zittend een skatebordje naar voor en achter bewegen.(buigen en strekken van de knie dus).
. Dus weer zelf rijden etc.